Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#9381
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
A legjobb a 65 grammos schwalbe outi belsõ :D

Kicsit féltem tõle, de eddig semmi baja kb. 1 hónap alatt.

Latex-el tapasztalat: jó hogy 2 bar, vagy az alatt lehet menni a bringával, kanyarokban kicsit más érzés mint NoTubes-al, de meg lehet szokni. Gumicsere sokkal egyszerûbb, viszont ez azért lyukad. Már 2 van a kamrában, foltra várnak.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#9382
Pinyo

Pinyo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás

Ha a 100g-os 0,45mm falvastagságú belsõt 7centis hurkára felfújom, akkor azért illene sziszegnie vagy buborékolnia víz alatt. Szelep volt az elsõ amit megnéztem, ott nem ereszt.

7 centis hurka oké, víz oké. Ráadásul még szét is kell húzni-nyújtani, szépen türelmesen körbe-körbe. Egyszer volt csak ilyen szemét kis lukam szerencsére.

u.i. Amúgy a 100g 0,45mm is oké. Bár a 89g egy kicsit még jobb :-) Most kõnehéz 106g-os belsõim Schwalbe av14 (?) belsõim vannak, pedig asszem 99g a gyári adat.

#9383
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Milyen tapasztalataid vannak a Flyweighttel, mennyire használható?


3-4éve használok Flyweighteket, az elsõ garnitúra mostanra avult csak el. Nincs vele semmi gond, még nem volt durrdefektem vele. A tüske ugyanúgy átszúrja a 200g-os belsõt is, mint a 100g-osat.

#9384
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

ha visszamegyek ugrik fel az XTC-re egy par 2Bliss The Captain Control. :spoko:

majd mesélj róla.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#9385
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Maxxis Flyweight + Schwalbe Doc Blue, és ereszt... Kilukadt a felni felõl, ott persze nem tömít a lötty. Megfoltoztam, kilukadt pumpálásnál a folt mellett. Újabb foltozás, felfújom csak magában a belsõt, nem sziszeg, víz alatt nem buborékol, külsõbe beteszem, felfújom és ereszt... :mad:
A cserén kívül van más megoldás?
Az egészben az a gáz, hogy holnap már megyünk ki Ausztriába és 1hét múlva Salzkammergut Trophy.


Milyen tapasztalataid vannak a Flyweighttel, mennyire használható?


A sebesség mindent megold.

 


#9386
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás
  • Locationa Pilis
Huhhh...akkor ez számomra X-aktás eset :confused:
...én próbaképpen kicserélném, ha nem eresztene örülnék is visszatérnék a nyomozásra késõbb.

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#9387
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Akkor azon talán mégis van valahol egy lyuk. Én is jártam már így, csak akkor látszott a belsõn a defekt, amikor majd' duplájára fújtam és úgy nyomtam víz alá. Külsõ nélkül nem túl nagy a nyomás, kis lyukon alig szivárog, de a külsõ alatt, üzemi nyomáson már megnyílik.
A szelep amúgy rendben?


Ha a 100g-os 0,45mm falvastagságú belsõt 7centis hurkára felfújom, akkor azért illene sziszegnie vagy buborékolnia víz alatt. Szelep volt az elsõ amit megnéztem, ott nem ereszt.

#9388
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás
  • Locationa Pilis
Akkor azon talán mégis van valahol egy lyuk. Én is jártam már így, csak akkor látszott a belsõn a defekt, amikor majd' duplájára fújtam és úgy nyomtam víz alá. Külsõ nélkül nem túl nagy a nyomás, kis lyukon alig szivárog, de a külsõ alatt, üzemi nyomáson már megnyílik.
A szelep amúgy rendben?

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#9389
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Maxxis Flyweight + Schwalbe Doc Blue, és ereszt... Kilukadt a felni felõl, ott persze nem tömít a lötty. Megfoltoztam, kilukadt pumpálásnál a folt mellett. Újabb foltozás, felfújom csak magában a belsõt, nem sziszeg, víz alatt nem buborékol, külsõbe beteszem, felfújom és ereszt... :mad:
A cserén kívül van más megoldás?
Az egészben az a gáz, hogy holnap már megyünk ki Ausztriába és 1hét múlva Salzkammergut Trophy.

#9390
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Hátra én is a nyíl szerint raktam fel,de hátul zényleg naon kopik,ha megfordítod lehet h. kevésbé.
www.sintesibikes.com

#9391
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás

A Conti MountainKing-et hátsókerékre milyen irányban érdemels felszerelni, ha az oldaltartás maximalizálása és a gördülési ellenállás minimalizálása a cél, vorderrad oder hinterrad?
Alapból mászásorientáltan szokás hátra feltenni a gumit, vagyis ami elsõkeréken fékezõél, az hátsókeréken mászóélként funkcionál, de ahova használni akarom, ott félsima gumi is elég lenne a mászások 95%-ára.


èn ugy tettem rá, ahogy irja rajta. Hátra nem nagyon való, elfogyik hama.

#9392
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
tudom nem a legjobb gumik, de hátha érdekel valakit:

CST Traveller City Classic 26*1.4, drótos - 650 gramm / darab (slick)
X-Mission (Merida) Speed 26*2.1, drótos - 640 gramm / darab (semislick)
Conti SportContact Security 26*1.6, drótos - 535 gramm / darab (slick)
Conti Contact Security Reflexcsíkos 26*1.75, drótos - 840 gramm/darab (városi, nem tükörslick)

saját mérések, 2 különbözõ gumit mértem le 2x-2x, majd az átlagot kerekítettem felfele.

#9393
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

akkor lehet, hogy az UST NN max. 4 baros ajánlott guminyomása nem hülyeség. :) az explorer talán 4.5ig ajánlott, használatban én 2.7-3on használom. 6 bar nem volt sok neki...de ezek szerint az UST-k nem szeretik a nagy nyomást. :)


most neztem a the captain 2bliss -re is 4.5Bar a max megengedett... talan nem veletlenul :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#9394
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
A Conti MountainKing-et hátsókerékre milyen irányban érdemels felszerelni, ha az oldaltartás maximalizálása és a gördülési ellenállás minimalizálása a cél, vorderrad oder hinterrad?
Alapból mászásorientáltan szokás hátra feltenni a gumit, vagyis ami elsõkeréken fékezõél, az hátsókeréken mászóélként funkcionál, de ahova használni akarom, ott félsima gumi is elég lenne a mászások 95%-ára.

#9395
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
1,5-ös Schwalbe BSM-et milyen nyomásra kéne felfújni,h. ne üssem fel,persze nem köves pályákra,ott 6 Bar a max:D
www.sintesibikes.com

#9396
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
akkor lehet, hogy az UST NN max. 4 baros ajánlott guminyomása nem hülyeség. :) az explorer talán 4.5ig ajánlott, használatban én 2.7-3on használom. 6 bar nem volt sok neki...de ezek szerint az UST-k nem szeretik a nagy nyomást. :)

#9397
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ilyet velem is csinalt az UST NN. azt hittem szetszakadt a fala, de nem csak leugrott a peremrol. agyig superjuice voltam. epuletes latvany lehettem...

ha visszamegyek ugrik fel az XTC-re egy par 2Bliss The Captain Control. :spoko:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#9398
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

na kipróbáltam az "ötbáros gumiegyengetés" módszerét, mivel elégg ütött az explorerem. leengedtem teljesen õket, fújás 1 barra, körbenyomkodtam, még fújás 1.8 barra, körbenyomkodtam, aztán fel 5.4-5.5 barra, majd vissza üzemi nyomásra (2.7-2.8). mûködik, már nincs nyolcas a gumikban. :)


Egyik csapattárs is így akarta ma :)

UST NN egyengetés, mivel volt benne kis guminyolcas. 2 barról->5barig. Akarta. 5 bar elõtt kicsivel BÁÁMMM :air:

Akkorát durrant (leugrott a gumma a felnirõl), hogy a mami a szerviz bejáratánál, akibõl úgyis elegem volt, majdnem szívrohamot kapott :D

Az extra az egészben hogy No Flats folyadék volt az UST-ben, így 2 m-es körben minden csupa(csoki) defektmentesítõfolyadékos lett. :D
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#9399
madgab

madgab

    vendég

  • fórumtag
  • 150 hozzászólás

conti traffic? ócó(1650) és jó is volt, bár terepen azért azzal is vigyázni kell. hátsó elég könnyen elpörög

Én is azt használom városban, nem egy rossz gumi az áráért, de rendesen megizmosodsz töle, mert ~800 gramm, nehezen gyorsítható. Viszont lassan kopik.

#9400
1etlen amatõr

1etlen amatõr

    vendég

  • fórumtag
  • 23 hozzászólás

WCS dual compound meg sûrûbb a szövet.
De a Pro is elég jó lehet



Aszfalton jó,jól lehet vele farolgatni(kölcsönbringán próbáltam)terepen kotvány:S


Kösz az infót.