Mondhatnám azt is, hogy a RR kiszámíthatóbba kanyarba nincsen kanyarhézag:chin: , mint a NN ... de lehet azért mondom ezt, mert sokat mentem NN-el és már hozzászoktam az oldalbütykökhöz ...
igen, az NN-nél ez a "kanyarhézag" az, amit nagyon útáltam, amíg elöl is NN volt fenn. szvsz nagyon bután kanyarodik az "éle" miatt.
most csak hátul van NN, de igazság szerint nem érzem különösebben jónak, emelkedõn hamar elkapar. (jó, ez az emelkedõ a kedvenc singletrack-emen van, rézsüs, meredek, köves és gyökeres, plusz általában nedves is kicsit. de akkor is. az NN egy drága gumi.

) viszont a ballonossága (2.25) és a nagy szövetsûrûségbõl adódó rugalmassága miatt kényelmes, szinte plusz rugóutat ad.

az viszont dúrva, hogy alig pár hét használat után látszódik a kopás rajta. összességében drága farolós gumi.

én 11eFt-t fizettem a párért, ennyit tán még megér, de ha teljes árat adtam volna ki rá, biztos nem örülnék. viszont legalább könnyû.