Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9101
Posted 2008. August 05. - 15:02

#9102
Posted 2008. August 05. - 13:37

Dante: mennyit tekersz egy évben? (no flame, csak kíváncsi vagyok)
Változó, idén 10K körül vagyok eddig, talán valamivel alatta.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9103
Posted 2008. August 05. - 13:34

Sziasztok!
XC és MArathon felhasználásra milyen külsõt javasoltok?
Lehetõleg elég gyors legyen... Van nekem most egy Maxxis Ranchero 2.2- esem elõl hátul és 1000 km után lekopott... Elég jó egyébként, jó a defekt állósága. De túlságosan letapad... Túl puha? Válasszak sûrûbbet? Vagy ez jó és vegyem meg újra 1000 kmenként? Kérlek segítsetek, jó ez így vagy vegyek másikat? Ha igen melyiket? Esetleg Panaracer Fire XC Pro?
köszi
check a hirdetéseimet.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9104
Posted 2008. August 05. - 13:29

Schwalbe Fast Fred. Elég gyors. Nevében is bennevan.
500km-t talán kibír...
A sebesség mindent megold.
#9105
Posted 2008. August 05. - 13:15


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9106
Posted 2008. August 05. - 13:12

XC és MArathon felhasználásra milyen külsõt javasoltok?
Lehetõleg elég gyors legyen... Van nekem most egy Maxxis Ranchero 2.2- esem elõl hátul és 1000 km után lekopott... Elég jó egyébként, jó a defekt állósága. De túlságosan letapad... Túl puha? Válasszak sûrûbbet? Vagy ez jó és vegyem meg újra 1000 kmenként? Kérlek segítsetek, jó ez így vagy vegyek másikat? Ha igen melyiket? Esetleg Panaracer Fire XC Pro?
köszi
#9107
Posted 2008. August 05. - 13:04


"The third important factor - beside tube and tire - for puncture protection. The rim tape effectively protects the tube against mechanical damage, for example from spoke heads and metal burrs around the spoke holes."
ez itten:

( a kék izé)
magyarázat
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9108
Posted 2008. August 05. - 12:14


#9110
Posted 2008. August 05. - 10:55

Latex belsõrõl van valakinek tapasztalata? 2.2-es gumit még elbír?
Van. Imádom. Elbírja.
#9111
Posted 2008. August 05. - 10:52

A Schwalbe oldalirtányban hajlamos a kifordulásra, simán ki tud jönni a vájatból (MavicXC517/717), s évente kukázok egy párat. Aki nem hiszi, adjon egy postai címet, s küldök egy kukázott felniszalagot, hogy lássa, hogy néz ki.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9112
Posted 2008. August 05. - 10:38

a ragacsos nekem jobban mûködik, a hagyományos nálam is hajlamos elcsúszkálni. bár defektet eddig nem okozott (asszem). nem lehet, hogy a felnihez illõ, megfelelõ szélesség a kulcs?
xian: a felni kerületén tud elcsúszni elvileg. gondolom, én ilyet láttam már régebbi szalagnál.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9113
Posted 2008. August 05. - 10:34

X
#9114
Posted 2008. August 05. - 10:31

Ugyanolyan ez, mint a nyeregcsõ lecsúszás - van egy olyan terepállapot, ami pont annyira ráz csak, hogy "lerezonáljon". Pl fejnagyságú kövesen sosem csusszan meg a szalag, de sima sotteren egy elöregedett nagyon gyakran!
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9116
Posted 2008. August 05. - 09:18

ugyérted h a felni és a felniszalag közé?
Igen. Meg az öklömnyiköves-sottereseken a laza felniszalag félrecsúszhat,s olyankor a küllõfuratba becsusszanó belsõ tök könnyen kiszakadhat. A sérülés nagyon hasonló a felütéshez (két hasadás), de nem csippent ki darabot, hanem inkább két pici vágás látható. Ezzel sokan szívtunk már a társaságban, s tényleg olyan, mintha még a 3.5 barra fújt gumit is felütnéd folyton, pedig csak egy felniszalag csere, s probléma letudva. Ez a "kicsit rázós" utakon jellemzõ, a fejnagyságnyi-köveseken persze ténylegesen fel lehet ütni, de a Bükkön pl (ahol "sok" felütés volt) nem is volt ilyen szakasz, max a hosszún egy lejtõ...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9117
Posted 2008. August 05. - 08:16

Na jó, viszont még mindig nem mondta senki hogy akkor most mennyit is számít a 2.25 helyett a 2.1-es külsõ. Vélemény? Ötlet? Tudomány?
Tapasztalat, kb.1000Km 2,25 NN UST (Buda,Szilvás,Duna,Salz,Bükk):
Elõny:
- 2.25 NN vagy RR gördülési ellenállása jobb egy csomó 2,1-es guminál (http://forum.bikemag...&postcount=6173)
- nagyobb defekttûrés (vagyis eddig még nem volt)
- nehezebb felütni
- nagyobb biztonságérzet lefeléken (csak nyomod neki, semmi fék, ha jön egy kiálló kõ, kit érdekel, átzúgsz rajta)
- jobb tapadás, kanyarstabilitás, fékezhetõség
- kényelmesebb a ballonossága miatt, szinte pihentet, ez hosszabb távokon (+40-50) jön elõ jobban
Hátrány:
- kicsit nehezebb (50-70g+ az UST 2,1-hez képest)
- sárban túl vastag
- UST: elõször nehéz volt felrakni az új gumit, második leszedés után megnyúlik és kézzel is simán szerelhetõ
#9118
Posted 2008. August 05. - 06:44

Latex belsõrõl van valakinek tapasztalata? 2.2-es gumit még elbír?
Igen elbírja, de évente célszerü cserélni ... ugyanis elöregszik ... sajnos

Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#9119
Posted 2008. August 04. - 23:45


Jó lenne, csak ahhoz vagy 10-15 kilóval könnyebbnek kéne lenni.
Na meg kevésbé lustának.

Gumicsere 3 perc, s az már mindkét kereket tartalmazza. Látszik, hogy nem szoktál rajt elõtt 5 perccel "pánikszerûen" még sárgumit felrakni.
#9120
Posted 2008. August 04. - 23:05
