Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15880 hozzászólás a témában

#9101
Rimó

Rimó

    vendég

  • fórumtag
  • 65 hozzászólás
Mi a jobb, ha brutálisan tapad és gyorsan kopik, vagy ha nem tapad annyira és gyors? Vagy Tudtok olyan gumit emberi áron ami esetleg gyors is és tapad is jól?

#9102
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Dante: mennyit tekersz egy évben? (no flame, csak kíváncsi vagyok)


Változó, idén 10K körül vagyok eddig, talán valamivel alatta.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#9103
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás

Sziasztok!
XC és MArathon felhasználásra milyen külsõt javasoltok?
Lehetõleg elég gyors legyen... Van nekem most egy Maxxis Ranchero 2.2- esem elõl hátul és 1000 km után lekopott... Elég jó egyébként, jó a defekt állósága. De túlságosan letapad... Túl puha? Válasszak sûrûbbet? Vagy ez jó és vegyem meg újra 1000 kmenként? Kérlek segítsetek, jó ez így vagy vegyek másikat? Ha igen melyiket? Esetleg Panaracer Fire XC Pro?
köszi


check a hirdetéseimet. ;)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9104
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Schwalbe Fast Fred. Elég gyors. Nevében is bennevan. :)


500km-t talán kibír...


A sebesség mindent megold.

 


#9105
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Schwalbe Fast Fred. Elég gyors. Nevében is bennevan. :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#9106
Rimó

Rimó

    vendég

  • fórumtag
  • 65 hozzászólás
Sziasztok!
XC és MArathon felhasználásra milyen külsõt javasoltok?
Lehetõleg elég gyors legyen... Van nekem most egy Maxxis Ranchero 2.2- esem elõl hátul és 1000 km után lekopott... Elég jó egyébként, jó a defekt állósága. De túlságosan letapad... Túl puha? Válasszak sûrûbbet? Vagy ez jó és vegyem meg újra 1000 kmenként? Kérlek segítsetek, jó ez így vagy vegyek másikat? Ha igen melyiket? Esetleg Panaracer Fire XC Pro?
köszi

#9107
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás
felniszalag: a felnin (a felni és a beésõ közé) elhelyezett szalag. a küllõlyukakat takarja, védi a belsõt. összeszerelve nem fogod látni. :)

"The third important factor - beside tube and tire - for puncture protection. The rim tape effectively protects the tube against mechanical damage, for example from spoke heads and metal burrs around the spoke holes."

ez itten:
Feltöltött kép
( a kék izé)
magyarázat

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9108
pufadtkavics

pufadtkavics

    vendég

  • fórumtag
  • 215 hozzászólás
Na jó ez nekem magas, pl mi az a felniszalag? Még sose volt defektem, pedig az elõzõ bicómat bátyámtól örököltem, akkor volt olyan 2000 km-nél a gép. Én beleraktam 1100 km-ert. Ez fõleg városi, patkás, gödrös és földutas kavicsos használaton XD.Nem volt még ilyen problémám :D

#9109
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás
Dante: mennyit tekersz egy évben? (no flame, csak kíváncsi vagyok)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9110
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

Latex belsõrõl van valakinek tapasztalata? 2.2-es gumit még elbír?


Van. Imádom. Elbírja.

#9111
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Nem, fel tud gyûrõdni. Egy év zúzás, s simán elöregszik annyira a ragasztás, hogy a szélein felold, s elkezd közép felé begyûrõdni. Csúnya meglepit tud okozni egy köves lefelén.

A Schwalbe oldalirtányban hajlamos a kifordulásra, simán ki tud jönni a vájatból (MavicXC517/717), s évente kukázok egy párat. Aki nem hiszi, adjon egy postai címet, s küldök egy kukázott felniszalagot, hogy lássa, hogy néz ki.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#9112
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás
meghajlok a tapasztaltabb elõtt. bár érdekes, hogy a felni teljes kerületén ragasztott szalag is el tud csúszni. :chin:
a ragacsos nekem jobban mûködik, a hagyományos nálam is hajlamos elcsúszkálni. bár defektet eddig nem okozott (asszem). nem lehet, hogy a felnihez illõ, megfelelõ szélesség a kulcs?

xian: a felni kerületén tud elcsúszni elvileg. gondolom, én ilyet láttam már régebbi szalagnál.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9113
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Ezt nem nagyon értem Dante. Hova tudna csúszni? Nekem a felni szálessége belül 20mm, ebben egy 20 mm-es Schwalbe (az a szép kék) van, új. Meg sem tud mozdulni, teljesen belefeszül. Régi kerekeken is Schwalbe volt, nem mászkált, nem nyúlt, úgy 4-5 év alatt...

X

#9114
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Képzeld, nekem az is elcsúszott már. Használtam Michelint és Witchey WCS-t is, de évente még azt is cserélni kell. Hihetetlen ütéseket kap a szalag is, fõleg, ha néha kevésbé ballonos sárgumival is ütöd a kereket. Egyébként azonos súlyban van. (+/- fél gramm)

Ugyanolyan ez, mint a nyeregcsõ lecsúszás - van egy olyan terepállapot, ami pont annyira ráz csak, hogy "lerezonáljon". Pl fejnagyságú kövesen sosem csusszan meg a szalag, de sima sotteren egy elöregedett nagyon gyakran!
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#9115
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás
felniszalag? elavult technológia. :D mért nem haszáltok ragasztós szalagot? az nem csúszik el és asszem könnyebb is.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9116
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

ugyérted h a felni és a felniszalag közé?


Igen. Meg az öklömnyiköves-sottereseken a laza felniszalag félrecsúszhat,s olyankor a küllõfuratba becsusszanó belsõ tök könnyen kiszakadhat. A sérülés nagyon hasonló a felütéshez (két hasadás), de nem csippent ki darabot, hanem inkább két pici vágás látható. Ezzel sokan szívtunk már a társaságban, s tényleg olyan, mintha még a 3.5 barra fújt gumit is felütnéd folyton, pedig csak egy felniszalag csere, s probléma letudva. Ez a "kicsit rázós" utakon jellemzõ, a fejnagyságnyi-köveseken persze ténylegesen fel lehet ütni, de a Bükkön pl (ahol "sok" felütés volt) nem is volt ilyen szakasz, max a hosszún egy lejtõ...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#9117
FRIZ 22

FRIZ 22

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 264 hozzászólás

Na jó, viszont még mindig nem mondta senki hogy akkor most mennyit is számít a 2.25 helyett a 2.1-es külsõ. Vélemény? Ötlet? Tudomány? :D


Tapasztalat, kb.1000Km 2,25 NN UST (Buda,Szilvás,Duna,Salz,Bükk):

Elõny:
- 2.25 NN vagy RR gördülési ellenállása jobb egy csomó 2,1-es guminál (http://forum.bikemag...&postcount=6173)
- nagyobb defekttûrés (vagyis eddig még nem volt)
- nehezebb felütni
- nagyobb biztonságérzet lefeléken (csak nyomod neki, semmi fék, ha jön egy kiálló kõ, kit érdekel, átzúgsz rajta)
- jobb tapadás, kanyarstabilitás, fékezhetõség
- kényelmesebb a ballonossága miatt, szinte pihentet, ez hosszabb távokon (+40-50) jön elõ jobban

Hátrány:
- kicsit nehezebb (50-70g+ az UST 2,1-hez képest)
- sárban túl vastag
- UST: elõször nehéz volt felrakni az új gumit, második leszedés után megnyúlik és kézzel is simán szerelhetõ

#9118
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.854 hozzászólás

Latex belsõrõl van valakinek tapasztalata? 2.2-es gumit még elbír?


Igen elbírja, de évente célszerü cserélni ... ugyanis elöregszik ... sajnos :(
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#9119
tomtomtom

tomtomtom

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 559 hozzászólás
Hát ezt telibe trafáltad! Ez tényleg nem tartozik a szokásaim közé...
:D
Jó lenne, csak ahhoz vagy 10-15 kilóval könnyebbnek kéne lenni.
Na meg kevésbé lustának. :)



Gumicsere 3 perc, s az már mindkét kereket tartalmazza. Látszik, hogy nem szoktál rajt elõtt 5 perccel "pánikszerûen" még sárgumit felrakni. :D



#9120
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
Latex belsõrõl van valakinek tapasztalata? 2.2-es gumit még elbír?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)