Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#841
Írta 2017. július 30. - 10:41

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#842
Írta 2017. július 28. - 21:52

Milyen terepen hasznaltad, es mi volt vele a gond pontosan? Erdemes mindig leirni, hogy milyen terepen. A 2.4es verzioja kb olyan vastag, mint a 2.2es race king.Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
Az elmult napokban eleg sok eso esett, es most aztan tenyleg volt mindenfele - koves, gyokeres, sar. Vhol sarfoltos, vhol kisebb reszeken osszefuggo. Nagyon joindulatu gumi, kiszamithatoan viselkedik, a saras-koves, ferde reszeken sem voltak hirtelen tapadasvesztesek. Az angoloknal lehet epp ezert nepszeru a continental, ott nagyon hasonloak a terepek (mar amennyire a videokbol latszik), amig a kemeny kevereku schwalbek kevesbe.
Gyor kornyeken, ahol a rocket ront preferaltam, ott inkabb szaraz, homokos reszek voltak a jellemzoek, pl volt, hogy egy hosszabb lejto vegen az eso mindig lemosta a homokot, igy az ember oda eleg nagy sebesseggel erkezett, a rocket ron frankon iranyithato maradt, a surubb mintak viszont felusztak a homokon. 29er, meg a regi minta.
A fenti korulmenyek kozott, viszont tobbszor kapitualt a 27.5os snakeskin, a vegen mar nagyon paraztam a gyokeres saras helyeken. Hoban viszont meglepoen jol elmentem vele mindenutt, pedig sok helyen jeges volt (nem tukorjeg, csak a ho fagyott le ittott).
arn módosította - 2017. július 28. - 22:02
#843
Írta 2017. július 26. - 18:33

Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
én 26-os méretben nem szerettem az x-kinget (hátul mondjuk nem rossz), de a 29er-en (e-h 2,2 race sport kivitel) jól megvagyok vele az itthoni "terepeken". nem mondanám semmiben sem kiemelkedőnek, de mindenhol jó, nem érzem kevésnek sehol sem. pár hete a bakonyi murvás utakon éreztem. hogy elől lehetne kicsit több tapadás (nem csúszott/sodródott, csak nem voltam vele igazán magabiztos), de egyébként jó. gondolkoztam/ok rajta, hogy veszek egy 2,4-es ugyanilyet előre (teló helyett
), de nem érzem létszükségnek. ha többet járnék "igazi" hegyen, akkor persze valami morcosabb minta kellene, az x-king szvsz inkább amolyan "mindenes".
Kisherceg módosította - 2017. július 26. - 18:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#844
Írta 2017. július 26. - 17:24

a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Nem igazán látom, hogy raktak volna fel videót a tesztről, a képek meg sokmindent elbírnak
#845
Írta 2017. július 26. - 16:11

Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime?
Csak egy tetszés szerinti belső kell...
a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Doc Blue sealant from Schwalbe is produced by Stan’s
arn módosította - 2017. július 26. - 16:22
#846
Írta 2017. július 26. - 14:27

Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime? Csak egy tetszés szerinti belső kell...
#847
Írta 2017. július 26. - 13:31

Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
akkor megsem volt a kulonbseg tulzo? nalam 54mm szeles az xking. amugy egyszeru a valasz - rocket ron? vagy tegyel oda is race kinget.
#848
Írta 2017. július 26. - 13:06

Más liga, én belsőt is használok.
#849
Írta 2017. július 26. - 12:36

Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
...és akkor még nem használtál "rendes" defektgátlót!
http://mbaction.com/...ealant-shootout
#850
Írta 2017. július 26. - 11:58

Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl .
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
#851
Írta 2017. július 26. - 09:37

Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
#852
Írta 2017. július 25. - 21:44

A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
#853
Írta 2017. július 25. - 21:35

Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni
)
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomástSzerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.
Sokáig használtam a Slime-ot, aztán amikor éppen nem volt kapható és kellett valami, kipróbáltam a Joe's termékét. Nekem nagy csalódás volt, több defektem is volt vele, telefröcskölt mindent ezzel a fehér sz.rral, de nem tömített semmit. Visszatértem a Slime-hoz, mert az már többször bizonyított nálam. A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
#854
Írta 2017. július 25. - 20:32

Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni )
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomást
Szerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.
#855
Írta 2017. július 25. - 11:30

nah vegre kezdenek elmozdulni a listaarrol az uj schwalbe gumik...
https://www.actionsp...h=addix&p=1&o=3
vannak roluk ujabb tesztek? az a multkori suly kicsit sokkolo volt...
#856
Írta 2017. július 21. - 22:42

Így volt ez mindig is, Schwalbe sem olyan széles, mint amit ráírnak.
Csak kis érdekesség. Nem vagyok jó lejtőző, sosem voltam. Ennek ellenére most hétvégén minden DH-n javítottam a PR-jeimen a Salzon 2-3 perceket, még az Ewige Wand köves részein is, ami azért elég csúszós volt most. Esett az eső, ugye és volt egy "kis" sár. Elől 2.25-ös Rocket Ron, hátul minimál mintás, 2.1-es Maxxis Aspen. Ami a valóságban olyan 1.95 széles...
Előző PR-emet 2013-ban mentem itt elől-hátul 2.25-ös Nobby Nic gumikkal, száraz körülmények között.
Most akkor mennyit is számít az agresszív minta, meg mennyit is számít, hogy 2.0-ás vagy 2.2-es egy külső valós szélessége?...
nem vagy reprezentatív példa Zs, te egy vasvázas fullmerev 1,75ös gagyi félszlick gumis, neuzer fossal is fényéveket vernél az itthoni bringások nagy többségére.
- marton kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#857
Írta 2017. július 21. - 11:11

akkor szamit, ha kihasznalod illetve tobb hibat enged meg a tapasztalatlanabb bringasnak (nekem).
alapvetoen hasonlo helyeken megyek, mint a 35os semislickel, ahhoz kepest meg barmelyik traktorguminak tunik.
ket kombora szukitettem le a kort:
2.1es snakeskin rocket ron + thunder burt (jobb suly, hatul gordules)
2.2es protection race king (a becsi erdoben jobbnak tunik a black chili, ballonos - rengeteg helyen sziklafoltos a terep), 2.0asat sehol nem lattam. ha esetleg keves elore a minta, kiegeszitve xkinggel.
egyszer irtam a schwalbenak a temaban, azt irtak, hogy a maximalis nyomason hasznalva elvileg kitagul a feltuntetett ertekre. csak kerdes, hogy ki hasznalja ugy a race king kb hozza az 55mmt, az xking nalam 54 (2.13"). emlekeim szerint a rocket ronok is 54mmesek voltak 57 helyett. a 2.1esnel csak a 26os korszakra emlekszem, ott viszont csak 48mm volt az 54 helyett.
#858
Írta 2017. július 21. - 10:29

Így volt ez mindig is, Schwalbe sem olyan széles, mint amit ráírnak.
Csak kis érdekesség. Nem vagyok jó lejtőző, sosem voltam. Ennek ellenére most hétvégén minden DH-n javítottam a PR-jeimen a Salzon 2-3 perceket, még az Ewige Wand köves részein is, ami azért elég csúszós volt most. Esett az eső, ugye és volt egy "kis" sár. Elől 2.25-ös Rocket Ron, hátul minimál mintás, 2.1-es Maxxis Aspen. Ami a valóságban olyan 1.95 széles...
Előző PR-emet 2013-ban mentem itt elől-hátul 2.25-ös Nobby Nic gumikkal, száraz körülmények között.
Most akkor mennyit is számít az agresszív minta, meg mennyit is számít, hogy 2.0-ás vagy 2.2-es egy külső valós szélessége?...
#859
Írta 2017. július 20. - 21:43

Az a 2.0-s szélességű.
Az ok, hogy elcsaljak, de ami ra van irva

#860
Írta 2017. július 20. - 21:15

a race king protectionbol van egyaltalan 2.0as meret? en nem latok sehol nemeteknel... csak 2.2ot.
Az a 2.0-s szélességű.
A sebesség mindent megold.