Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8741
Posted 2008. October 24. - 13:02

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8742
Posted 2008. October 24. - 12:44

#8743
Posted 2008. October 24. - 12:28


#8744
Posted 2008. October 24. - 11:33

Amit mi csináltunk, az úgy nézett ki, h 24-es belsõt rá a felnire, szétvágni középen, kihajtani, majd a külsõt rászuszakolni úgy, hogy a belsõ oldalt kilógjon, és levágni a fölösleget. Nagyon macerás volt, eresztette a levegõt és/vagy beszáradt, a gumicsere gondolatától kirázta az embert a hideg, szóval el lehet képzelni...
#8745
Posted 2008. October 24. - 10:28


#8746
Posted 2008. October 23. - 14:50

Szívesen kipróbálnám, csak azon vacilálok, hogy nem túl nagy-e egy epicbe és egy 08 sid-be? A legnagyobb külsõm eddig 2.1-es volt.
Simán elfér az Epicben.
Nálam egy 2,25 UST NN gurul, igaz az valamivel keskenyebb mint a RR.
hurka szélesség / bütyök szélesség
Schwalbe Nobby Nic 2,25: 52,7 / 54,2
Schwalbe Racing Ralph 2,25: 54,5 / 55,9
#8747
Posted 2008. October 23. - 13:55

Jó ez a külsõ elöl és hátul is?
#8748
Posted 2008. October 23. - 13:28

az epicbe nem lesz nagy, legfeljebb neked szokatlan
részemrõl akkor jövõ 7en egy pár játszik is....

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8749
Posted 2008. October 23. - 13:20

viszont az RR magasabb ugy 2mm-rel. az egész ballonosabb.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8750
Posted 2008. October 23. - 13:15

akit érint: van fekete 2.25" UST Racing Ralph itthon. (legalábbis a nagykerben)
Szívesen kipróbálnám, csak azon vacilálok, hogy nem túl nagy-e egy epicbe és egy 08 sid-be? A legnagyobb külsõm eddig 2.1-es volt.
#8751
Posted 2008. October 23. - 12:46

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8752
Posted 2008. October 23. - 09:48

Nekem Resolution van drótos így kicsit sajna nehéz. Elég ballonos.
De hasonló a mintája mint a Fast Tracknak 2 komponensû igazán csak a sarat nem szereti és az aszfaltot.(ott olyan a hangja mint a Nivának)
Amúgy szerintem tökéletes. Ja egy év alatt még nem sikerült defektet kapnom és még nem sikerült lekoptatnom pedig ezer km-t futott már. Következõ gumim is valszeg speci lesz.
#8753
Posted 2008. October 23. - 09:44

Ennek ellenére többet nem veszek speci külsõt, a 2bliss változatnak is harmat gyenge az oldalfala. Egyszerûen ijesztõ, hogy "látszik" a szövés az oldalfalnál egy belsõ nélküli külsõnél. Remélem nem megy szét alattam.
Fast track-ot (még az eredetit LK nélkül) én is nagyon szerettem, amikor elkopott már tubless-t szerettem volna, de szokás szerint nem lehetett itthon kapni... így váltottam schwalbe-re és maradok is.
#8754
Posted 2008. October 23. - 09:15

Valakinek van tapasztalata Speci Fast Track Pro-ról?
CC-re kellene fõleg poros száraz körülmények közé,és mennyire defektálló?
Arp:
Köszi a tanácsot, asszem inkább maradok a Schwalbe külsõnél, de még meggondolom, én a Captin-nel szemezek
A Fast Track teljesen jó gumma, ahová szeretnéd, enyhén nedves laza talajt még elvisel.
Az új control defektállósága az nagyon gagyi ... komló xco után egyik haveremnek elöl 6 hátul két levegõt eresztõ lyuk lett rajta ... utána csak belsõvel lehetett használni ...
Ezért is kérdeztem a lötyis dolgot ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#8755
Posted 2008. October 22. - 22:12

Vizes köveken is egész okés, sárban nem jó, dehát közel sem oda találták ki, de azért el lehet vele evickélni - 2. hely Kisnána u23, egy görög srác vert el, világranglista elsõ 30 hely körül

Viszont volt egy aminek kiszakadt az oldalfala (ami amúgy elég vékony). Csak úgy simán, otthon, pihenés közben...
#8756
Posted 2008. October 22. - 21:10

CC-re kellene fõleg poros száraz körülmények közé,és mennyire defektálló?
#8757
Posted 2008. October 20. - 09:25

(balu75 figyelmébe is)
Jelentõsen javult a helyzet, meghajtottam a külsõt és úgy tûnik a joe lötty csodát tett menet közben, most nagyon jól tartja a levegõt (nem értem egyébként). Nem akarom elkiabálni, most pár napot pihen aztán megírom, hogy mennyit eresztett.
A külsõt könnyebb felrakni/leszedni mint egy shcwalbe ust-t, mert nem olyan szoros.
Éppen ezért felfújni egy picit nehezebb. De egy-két próbálkozásból sikerül mûhelypumpával (5ezres bikepositive semmi csicsa) felfújni imigyen:
- minimális szappanozás csak a felni peremén, sõt azt mondom nincs is rá szükség. (A túl sok szappanozással elsõre nem tudtam felrakni, kínlódtam).
- értelemszerûen a szelepnél a külsõt egy kézzel hozzá kell szorítani a felnihez a másikkal pumpálás, a kereket nem szabad közben a padlóhoz hozzá nyomni
- nyugodt lassú pumpálás az elején. A túl gyors és erõteljes pumpálásnál a levegõ simán kijön valahol oldalt (shwalbenel ez nem probléma)
Bocs, hogy bõ lére eresztettem, talán segít azoknak akik most próbálkoznak belsõ nélküli rendszerekkel és így megússzák, hogy kompresszort keressenek

A gumiról:
- nagyon jól tart, stabilnak érzem annak ellenére, hogy 1.8-as
- gördülési ellenállás természetesen katasztrófa
- murvás úton felkapja az apró köveket és sorozza velük a vázat
- tényleg jól ledobja a sarat, leveleket stb.
2bliss helyett inkább shwalbe ust/evo ust-t vásárlást javaslok, én is azt szerettem volna, de természetesen nem kapható itthon

#8758
Posted 2008. October 18. - 22:52

amúgy pont le...m tõlem lehet rózsaszín is csak legyen...ugy tunik UST-bol barmilyen szinut valaszthatsz, felteve hogy az fekete.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8759
Posted 2008. October 18. - 22:14


RAUH-Welt
B E G R I F F
#8760
Posted 2008. October 18. - 22:07

ugy tunik UST-bol barmilyen szinut valaszthatsz, felteve hogy az fekete.
...Mondta Henry Ford az elsõ sorozatban gyártott gépkocsi kapcsán..

(Any color you like as long as it's black.)