
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8641
Posted 2008. October 31. - 11:49

#8642
Posted 2008. October 31. - 11:39

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8643
Posted 2008. October 31. - 11:34

Egyetértek az elõttem szólóval. Mit, mire, mikor, milyen tudáshoz? Nincs csodafegyver.
#8644
Posted 2008. October 31. - 11:23

Dante akkor mi a tökéletes?
Aki azt mondja, hogy van, az valszeg hazudik

Ballonosság-súly-defektállóság-tapadás-tartósság-gördülési ellenállás-kanyartartás-fékezhetõség-gyorsíthatóság-"sártûrés"- ár-stb
Bizonyos igényekhez, terepekhez tartoznak megfelelõ kompromisszumok, mondjuk inkább így.
A legtöbb maratonon, ha száraz és kemény a pálya, akkor a Michelin Comp S Light (olcsóbb alternatívája a Serac XC) gumijait imádom. De pl. 24 óráson halál volt, nagyon csúszkált a gép a porban, ami azonnal megszûnt, amikor felkerült a Kenda Blue Groove / Nevegal páros. Tesóm Dart/Smoke külsõkkel biciklizik, az olcsón pöpec megoldás HC terepgumira/edzõgumira, és tartósak, defektet is nehéz velük kapni, csak épp meg is kell hajtani õket rendesen, és így tovább, a legtöbb külsõ jó valamilyen felhasználási területre, különben nem gyártanák õket, csak tudni kell, h mire, és nem szabad bedõlni a hirdetéseknek.
#8645
Posted 2008. October 31. - 08:09

Elõre nekem fordítva jött be de úgy egy álom. Kopik mint állat, de sajnos ez sejthetõ volt! Amin elgondolkodtam egy kicsit: esõs idõben tekertem, defektet kaptam s a nedves gumin az elszökõ levegõ AZ OLDALFAL ILLESZTÉSEKNÉL buborékokat alkotott körbe! Nem nyugtatott meg a dolog, hisz ahol kijön a levegõ ott nincs gumi, könnyebben tud szakadni...
#8646
Posted 2008. October 30. - 23:57

kösz az ajánlatot de sztm Neked max 2,1-es van, én meg mindig nem használok virsligumit. meg nem hiszem hogy tudnál versenyképes árat mondani...Tigrincs, valljuk be, akiknek bejön, nem használják olyan távon és körülmények között, mint amire hivatalosan tervezték. Az arányok meg picit fordítva vannak, kábé van 5 ember, akinek bejön...de végül is, mindegy, mindenki azt vesz, amit akar. Ha szereted, vedd meg az enyémeket, még van pár a polcon - bár amit megkezdtem, már edzõguminak elhasználom, de azért nem egy megbízható anyag.
A NN a következõk miatt nem egy jó választás:
-nem univerzális (ha azt gondolod igen, menj 100 km-t sárban, s majd megbeszéljük), holott elvileg igen
-nem stabil minden helyzetben
-nem tartós (bütykök szakadnak)
Nem állítom, hogy nincs olyan helyzet, amelyben tökéletesen jó.

az elégedett használók számát meg az átlalam sk eladott több tucatra alapoztam..
többin meg felesleges vita, úgysem gyözzük meg egymást...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8647
Posted 2008. October 30. - 22:48

#8648
Posted 2008. October 30. - 22:47

#8649
Posted 2008. October 30. - 22:30

Régen mintha lett volna igazi ust-s változata, az lenne az igazi.
A sebesség mindent megold.
#8650
Posted 2008. October 30. - 22:28

Izomtéridõninja-geológus!
#8651
Posted 2008. October 30. - 22:24

#8652
Posted 2008. October 30. - 22:21

#8653
Posted 2008. October 30. - 22:12


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8654
Posted 2008. October 30. - 22:09

#8655
Posted 2008. October 30. - 22:03

#8656
Posted 2008. October 30. - 21:29


#8657
Posted 2008. October 30. - 21:23

Tavasztól én is kipróbálom a cindert.
A sebesség mindent megold.
#8658
Posted 2008. October 30. - 20:57

#8659
Posted 2008. October 30. - 16:00

Elöl meg szerintem igenis jó gumma, ha nem úgy rakod fel ahogy a gyár ajánlja hanem fordítva.
#8660
Posted 2008. October 30. - 15:45

A NN a következõk miatt nem egy jó választás:
-nem univerzális (ha azt gondolod igen, menj 100 km-t sárban, s majd megbeszéljük), holott elvileg igen
-nem stabil minden helyzetben
-nem tartós (bütykök szakadnak)
Nem állítom, hogy nincs olyan helyzet, amelyben tökéletesen jó.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
