Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#8621
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás
hm alternatíva. van itt veled együtt kb 5 ember akinek nem jött be, én meg ismerek több tucat elégedett usert, akik szerint qrva jó gumi (és nem, nem ezt az egyet próbálták)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8622
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Imádom, hogy alternatívákat kerestek arra, hogy a "szar" mitõl lesz kevésbé "szar". :chin:
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#8623
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Próbáltátok már az NN-t elõl, fordítva felrakva? (forgás iránnyal ellentétesen)
Mintha nem is ugyan az a gumi lenne. Sokkal jobban tart kanyarokban.

a gyári forgásirányra gondolsz vagy a ránézésre logikusra ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8624
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.088 hozzászólás
akkor már tényleg "másik gumi érzés". :D :D

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8625
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Csak úgy nagyobb a gördülési ellenállása és rosszabb a fékezhetõsége.


A sebesség mindent megold.

 


#8626
FRIZ 22

FRIZ 22

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 264 hozzászólás

de a NN elég sokszor megcsúszott kanyarokban... pl.: Bükk Marcin is voltak meleg helyzeteim... Szilváson beestem az árokba, mert..


Próbáltátok már az NN-t elõl, fordítva felrakva? (forgás iránnyal ellentétesen)
Mintha nem is ugyan az a gumi lenne. Sokkal jobban tart kanyarokban.

#8627
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
ebben az évben egy NN2008 2.1(elõl)RR2007 2.1(hátul) kombót használtam(csak versenyeken, illetve pár edzésen) nekem is bejött nagyon az RR, de a NN elég sokszor megcsúszott kanyarokban... pl.: Bükk Marcin is voltak meleg helyzeteim... Szilváson beestem az árokba, mert nem tapadt/vagy én voltam béna a sárban... igaz, egyáltalán nem oda van kitalálva... fejre is álltam vele...(én voltam béna), szóval vannak velük élményeim:D összességében nem volt sok bajom a kombóval, de a NN tényleg nagyon csúszik köves kanyarban
Rocket R-t kipróbálnám jövõre... majd meglátjuk, milyen tapasztalatok lesznek;)

edit: ja, igen, voltam Lengyelországban, Zakopaneban... Gubalowka-hegy... elég durván gyökeres lejtõ... ott semmi bajom nem volt a külsõkkel, csak az, hogy a satuféktõl állatmódon kopik az RR(NN-t nem próbáltam... "Hülye azért nem vagyok":D) NN kényelmes is... jóval ballonosabb gumi, mint pl. egy conti explorer, sima belsõvel is(meg szerintem még az rr-nél is ballonossabb, vagy tévedek?)...

#8628
gakos

gakos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 947 hozzászólás
NN nekem tobbet se elore, se hatra, nagyon nem jott be, iszonyat bizonytalan tartasu kulso. Ha schwalbe, akkor mar inkabb king jim, csak az meg meghal a sartol, amugy nagyon kiraly.

----

FÁJVÓ

----


#8629
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
NN elöl, mert jobban tapad ( igen elöl), RR hárta, mert jobban gördül mit a NN.
Ez a "trend" már évek óta.

ènis ugyanezt tekertem a nyáron mit @herceg. A MK SS nekem elöl bejött, hátul 600km után elfogyott.
NN meg nem jön többet fel, mert elszórja a bütyköket.
Albert jött utána.

#8630
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

és én mit mondtam? RR elõre NN hátra.

jó van bassza meg +kavartatok ...:)

NN elõre RR hátra gondoltam, bár késõbb kifejtettem. szal látszik hogy elírás, na....:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8631
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

akkor egyáltalán hol lehet használni? :)

erdei talaj, aszfalt, döndölt földút, homokban pl. nem próbáltam---> errefelé nemigen jellemzõ. A zúzalékos részeket meg lehet, hogy ki kell tapasztalni, nekem múltkor Várpalotán majdnem sikerült elhasalni vele( megjegyzem akkor használtam elõször hegyen)
Ill. sárba a sárgumikon kívül igazán semmi sem való.

Én speciel az 1-2 évvel ezelötti gyári csúcsmodelleknél fordított kombóra emlékszem, rr hátúl, nn elõl.

sztem Tig is így értette...

#8632
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul.

és én mit mondtam? RR elõre NN hátra.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8633
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való.

Te Rob én nem akarok vitázni de ilyen kombót hol láttál nagy számban ? gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul. ilyet ismerek is sokat.


Te Tig én nem akarok veled vitázni, de nem ugyanazt írod mint Rob?:)
Én speciel az 1-2 évvel ezelötti gyári csúcsmodelleknél fordított kombóra emlékszem, rr hátúl, nn elõl.

#8634
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

NN-t nem próbáltam de eddig a Racing Ralph nagyon bejövõs.. Tetszik, hogy jól mászik, és aszfalton is kiválóan gördül.. ELõl eddig egyszer csúszott meg ilyen kavicszúzalékos terepen, úgy érzem egyedül azzal ill. a sárral nincs túl jó barátságban. Hátra egyértelmûen ilyen kerül következõre is, csak lehet, hogy 2,1-esben. Elõre meg lehet, hogy Rocket Ron megy, ha pozitív tapasztalatok lesznek vele.

akkor egyáltalán hol lehet használni? :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#8635
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
NN-t nem próbáltam de eddig a Racing Ralph nagyon bejövõs.. Tetszik, hogy jól mászik, és aszfalton is kiválóan gördül.. ELõl eddig egyszer csúszott meg ilyen kavicszúzalékos terepen, úgy érzem egyedül azzal ill. a sárral nincs túl jó barátságban. Hátra egyértelmûen ilyen kerül következõre is, csak lehet, hogy 2,1-esben. Elõre meg lehet, hogy Rocket Ron megy, ha pozitív tapasztalatok lesznek vele.

#8636
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való. (vagy jövõ évtõl nem is az racing ralph hanem inkább a rocket ron lesz a te barátod 2.25"-ben elõre)
amugy gondolom te is tapasztalod, hogy ezek a 2.25" gumik már nem azok, mint amiket régen ekkora méret hallatán elképzeltünk külsõrõl, hanem egy jólfejlett 2.1" szélességét hozzák ballonosabb felépítés és alacsonyabb minta mellett.

Te Rob én nem akarok vitázni de ilyen kombót hol láttál nagy számban ? gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul. ilyet ismerek is sokat. spec mióta van új RR én fel nem raknám a NN-t hátra, (azért van gördülési elllenállása mégha nem is olyan nagy mint némely hasonló guminak) viszont a RR -t elõre se sûrün a pics...nyi kis légypiszok mintázatával.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8637
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Nyár közepe óta használok Schwalbe Nobby Noc 2.25 és Continental Mountain King 2.4 Supersonic gumikat, így elérkezettnek láttam az idõt, hogy néhány mondatban összefoglaljam amit tapasztaltam. Km adatot nem fogok tudni mondani, mivel órám évek óta nincs. :D

NN: párban vettem, engedve az alacson ár (11eFt/pár) csábításának. 585gr/db tömegével és komoly ballonosságával barátinak tûnt. Az is, de csak hátsó keréken. Az elsõ kerékrõl a második menet után levettem, nagyon nem jött be. A középsõ és az ezektõl elkülönülõ oldalsó bütykök miatt a profilban megjelenõ „árok” számomra bizonytalanná tette az irányítást. Hátul maradt a gumi. Elsõre nem igazán tetszett. Úgy éreztem, könnyen elkapar a rézsútos, nedves, gyökeres emelkedõkön. Az idõ szárazra fordulásával javult a megítélés, mára összebarátkoztunk. Mostanra annyira megszoktam, hogy nedves idõben is jól együttmûködünk. :) Fékezés tekintetében is jó, szerintem jól tart, kapaszkodik. Egyedül a gödülési ellenállást érzem kicsit nagynak, de még így is jobb, mint a korábbi Continental Vertical Protection 2.3 gumiknál. Felütéses, szúrásos defektem nem volt. Egy apró szépséghiba van: a pár egyik darabja üt a felnin, bármit is csinálok vele. A kopását átlagosnak, vagy annál kicsit gyorsabbnak látom, bár ez szubjektív. (Erdei ösvényeken használom, kevés kõvel, viszonylag sok gyökérrel tarkítva. Aszfalton alig-alig megyek vele, alkalmanként kb. 3km. Jó helyen lakok, na! :D Nem vagyok farolgatós típus, mászásoknál pedig elõnyben részesítem a könnyebb, pörgetõs fokozatokat.)

MK: Az elsõ kerékre vételeztem, kimondottan ballonos, könnyû és kerek profilú gumit kerestem. Könnyû, 545gr/db, az ára viszont meglehetõsen goromba, 11eFt/db, de megérte. A felnin szépen fut, ütést nem produkált. Valós méreteirõl annyit, hogy kb. akkora mint a 2.25 NN, picit talán szélesebb, magasságra azonos. Száraz és nedves talajon is jónak érzem, nagyon jól fordul, kiszámítható, jól fékezhetõ gumi. Mindebben gondolom szerepe van a BlackChilli összetételnek is..Volt pár szúrásos defektem, amit egészen apró tüskék okoztak, ezekre érzékeny, de a könnyûségnek ára van. Két felütésrõl is be tudok számolni, ezek az én balfaszságom eredményei, illetve az alacsony nyomásé. A gumi egyik esetben sem sérült. A kopásról annyit, hogy már látható, de egyáltalán nem vészes. A bütykök közepén vannak kis minták, apró mélyedések. Ezek a középsõ sorban lassan-lassan eltünedeznek. Összességében elégedett vagyok vele, szerintem megéri a nem kevés lóvét.

elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való. (vagy jövõ évtõl nem is az racing ralph hanem inkább a rocket ron lesz a te barátod 2.25"-ben elõre)
amugy gondolom te is tapasztalod, hogy ezek a 2.25" gumik már nem azok, mint amiket régen ekkora méret hallatán elképzeltünk külsõrõl, hanem egy jólfejlett 2.1" szélességét hozzák ballonosabb felépítés és alacsonyabb minta mellett.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8638
bacsesz

bacsesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 532 hozzászólás
ez jól hangzik a NN rõl......furious fredrõl (2.0) akkor énis írnék pár szót hátha valaki most akar venni, vagy gondolkozik rajta.....júnisuban vásároltam 1 akció keretében, nekem mindíg schwalbe köpenyem volt, de sosem csúcskategóriás, gondoltam itt az ideje:) mikor kivettem a dobozból kicsit furcsa látvány fogadott, kivettem és kicsit jáccottam vele, összegyûrtem meg ilyesmi, hát lágyabb mint 1 kartonpapír :D.....most 5 hónap után megmondhatom h elégedett vagyok vele.....voltam maratonon is szine minden nap használtam, gördülési ellenállás nagyon minimális, ugye védelem nincs benne 2 szúrásos defektem volt de azokat a használt lötyim betömteugyh cserélni 1szer sem kellett belsõt, a kopása is minimális, igaz h vigyázok rá amennyire lehet!:) hát remélem megjött a kedvetek hozzá:D

#8639
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.088 hozzászólás
Nyár közepe óta használok Schwalbe Nobby Noc 2.25 és Continental Mountain King 2.4 Supersonic gumikat, így elérkezettnek láttam az idõt, hogy néhány mondatban összefoglaljam amit tapasztaltam. Km adatot nem fogok tudni mondani, mivel órám évek óta nincs. :D

NN: párban vettem, engedve az alacson ár (11eFt/pár) csábításának. 585gr/db tömegével és komoly ballonosságával barátinak tûnt. Az is, de csak hátsó keréken. Az elsõ kerékrõl a második menet után levettem, nagyon nem jött be. A középsõ és az ezektõl elkülönülõ oldalsó bütykök miatt a profilban megjelenõ „árok” számomra bizonytalanná tette az irányítást. Hátul maradt a gumi. Elsõre nem igazán tetszett. Úgy éreztem, könnyen elkapar a rézsútos, nedves, gyökeres emelkedõkön. Az idõ szárazra fordulásával javult a megítélés, mára összebarátkoztunk. Mostanra annyira megszoktam, hogy nedves idõben is jól együttmûködünk. :) Fékezés tekintetében is jó, szerintem jól tart, kapaszkodik. Egyedül a gödülési ellenállást érzem kicsit nagynak, de még így is jobb, mint a korábbi Continental Vertical Protection 2.3 gumiknál. Felütéses, szúrásos defektem nem volt. Egy apró szépséghiba van: a pár egyik darabja üt a felnin, bármit is csinálok vele. A kopását átlagosnak, vagy annál kicsit gyorsabbnak látom, bár ez szubjektív. (Erdei ösvényeken használom, kevés kõvel, viszonylag sok gyökérrel tarkítva. Aszfalton alig-alig megyek vele, alkalmanként kb. 3km. Jó helyen lakok, na! :D Nem vagyok farolgatós típus, mászásoknál pedig elõnyben részesítem a könnyebb, pörgetõs fokozatokat.)

MK: Az elsõ kerékre vételeztem, kimondottan ballonos, könnyû és kerek profilú gumit kerestem. Könnyû, 545gr/db, az ára viszont meglehetõsen goromba, 11eFt/db, de megérte. A felnin szépen fut, ütést nem produkált. Valós méreteirõl annyit, hogy kb. akkora mint a 2.25 NN, picit talán szélesebb, magasságra azonos. Száraz és nedves talajon is jónak érzem, nagyon jól fordul, kiszámítható, jól fékezhetõ gumi. Mindebben gondolom szerepe van a BlackChilli összetételnek is..Volt pár szúrásos defektem, amit egészen apró tüskék okoztak, ezekre érzékeny, de a könnyûségnek ára van. Két felütésrõl is be tudok számolni, ezek az én balfaszságom eredményei, illetve az alacsony nyomásé. A gumi egyik esetben sem sérült. A kopásról annyit, hogy már látható, de egyáltalán nem vészes. A bütykök közepén vannak kis minták, apró mélyedések. Ezek a középsõ sorban lassan-lassan eltünedeznek. Összességében elégedett vagyok vele, szerintem megéri a nem kevés lóvét.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8640
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 hozzászólás
Nem számíthatsz rá.
Ez a bontrager nem UST-s külsõ, csak a pereme erõsített, így a defektállósága valószínûleg megegyezik egy normál külsõével.
Az eddigi hozzászólások alapján növelheted a defektállóságot: letex belsõvel, defektgátló folyadékot rakva a jelenlegi belsõbe illetve teljesen belsõnélkülivé alakítva a kereket.