Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8621
Posted 2008. October 30. - 15:05

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8622
Posted 2008. October 30. - 14:49

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8623
Posted 2008. October 30. - 14:22

a gyári forgásirányra gondolsz vagy a ránézésre logikusra ?Próbáltátok már az NN-t elõl, fordítva felrakva? (forgás iránnyal ellentétesen)
Mintha nem is ugyan az a gumi lenne. Sokkal jobban tart kanyarokban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8625
Posted 2008. October 30. - 13:29

A sebesség mindent megold.
#8626
Posted 2008. October 30. - 13:16

de a NN elég sokszor megcsúszott kanyarokban... pl.: Bükk Marcin is voltak meleg helyzeteim... Szilváson beestem az árokba, mert..
Próbáltátok már az NN-t elõl, fordítva felrakva? (forgás iránnyal ellentétesen)
Mintha nem is ugyan az a gumi lenne. Sokkal jobban tart kanyarokban.
#8627
Posted 2008. October 29. - 21:59

Rocket R-t kipróbálnám jövõre... majd meglátjuk, milyen tapasztalatok lesznek;)
edit: ja, igen, voltam Lengyelországban, Zakopaneban... Gubalowka-hegy... elég durván gyökeres lejtõ... ott semmi bajom nem volt a külsõkkel, csak az, hogy a satuféktõl állatmódon kopik az RR(NN-t nem próbáltam... "Hülye azért nem vagyok":D) NN kényelmes is... jóval ballonosabb gumi, mint pl. egy conti explorer, sima belsõvel is(meg szerintem még az rr-nél is ballonossabb, vagy tévedek?)...
#8628
Posted 2008. October 29. - 20:56

#8629
Posted 2008. October 29. - 20:20

Ez a "trend" már évek óta.
ènis ugyanezt tekertem a nyáron mit @herceg. A MK SS nekem elöl bejött, hátul 600km után elfogyott.
NN meg nem jön többet fel, mert elszórja a bütyköket.
Albert jött utána.
#8630
Posted 2008. October 29. - 19:57

jó van bassza meg +kavartatok ...és én mit mondtam? RR elõre NN hátra.

NN elõre RR hátra gondoltam, bár késõbb kifejtettem. szal látszik hogy elírás, na....

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8631
Posted 2008. October 29. - 19:56

erdei talaj, aszfalt, döndölt földút, homokban pl. nem próbáltam---> errefelé nemigen jellemzõ. A zúzalékos részeket meg lehet, hogy ki kell tapasztalni, nekem múltkor Várpalotán majdnem sikerült elhasalni vele( megjegyzem akkor használtam elõször hegyen)akkor egyáltalán hol lehet használni?
Ill. sárba a sárgumikon kívül igazán semmi sem való.
sztem Tig is így értette...Én speciel az 1-2 évvel ezelötti gyári csúcsmodelleknél fordított kombóra emlékszem, rr hátúl, nn elõl.
#8632
Posted 2008. October 29. - 19:54

és én mit mondtam? RR elõre NN hátra.gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8633
Posted 2008. October 29. - 19:49

elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való.
Te Rob én nem akarok vitázni de ilyen kombót hol láttál nagy számban ? gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul. ilyet ismerek is sokat.
Te Tig én nem akarok veled vitázni, de nem ugyanazt írod mint Rob?

Én speciel az 1-2 évvel ezelötti gyári csúcsmodelleknél fordított kombóra emlékszem, rr hátúl, nn elõl.
#8634
Posted 2008. October 29. - 19:47

akkor egyáltalán hol lehet használni?NN-t nem próbáltam de eddig a Racing Ralph nagyon bejövõs.. Tetszik, hogy jól mászik, és aszfalton is kiválóan gördül.. ELõl eddig egyszer csúszott meg ilyen kavicszúzalékos terepen, úgy érzem egyedül azzal ill. a sárral nincs túl jó barátságban. Hátra egyértelmûen ilyen kerül következõre is, csak lehet, hogy 2,1-esben. Elõre meg lehet, hogy Rocket Ron megy, ha pozitív tapasztalatok lesznek vele.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8635
Posted 2008. October 29. - 19:45

#8636
Posted 2008. October 29. - 19:35

Te Rob én nem akarok vitázni de ilyen kombót hol láttál nagy számban ? gyárilag ahol ilen kombó van ott mindenhol RR elõl NN hátul. ilyet ismerek is sokat. spec mióta van új RR én fel nem raknám a NN-t hátra, (azért van gördülési elllenállása mégha nem is olyan nagy mint némely hasonló guminak) viszont a RR -t elõre se sûrün a pics...nyi kis légypiszok mintázatával.elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való. (vagy jövõ évtõl nem is az racing ralph hanem inkább a rocket ron lesz a te barátod 2.25"-ben elõre)
amugy gondolom te is tapasztalod, hogy ezek a 2.25" gumik már nem azok, mint amiket régen ekkora méret hallatán elképzeltünk külsõrõl, hanem egy jólfejlett 2.1" szélességét hozzák ballonosabb felépítés és alacsonyabb minta mellett.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8637
Posted 2008. October 29. - 19:09

elõre a racing ralph-ot szokták tenni, az NN tényleg csak hátra való. (vagy jövõ évtõl nem is az racing ralph hanem inkább a rocket ron lesz a te barátod 2.25"-ben elõre)Nyár közepe óta használok Schwalbe Nobby Noc 2.25 és Continental Mountain King 2.4 Supersonic gumikat, így elérkezettnek láttam az idõt, hogy néhány mondatban összefoglaljam amit tapasztaltam. Km adatot nem fogok tudni mondani, mivel órám évek óta nincs.
NN: párban vettem, engedve az alacson ár (11eFt/pár) csábításának. 585gr/db tömegével és komoly ballonosságával barátinak tûnt. Az is, de csak hátsó keréken. Az elsõ kerékrõl a második menet után levettem, nagyon nem jött be. A középsõ és az ezektõl elkülönülõ oldalsó bütykök miatt a profilban megjelenõ „árok” számomra bizonytalanná tette az irányítást. Hátul maradt a gumi. Elsõre nem igazán tetszett. Úgy éreztem, könnyen elkapar a rézsútos, nedves, gyökeres emelkedõkön. Az idõ szárazra fordulásával javult a megítélés, mára összebarátkoztunk. Mostanra annyira megszoktam, hogy nedves idõben is jól együttmûködünk.Fékezés tekintetében is jó, szerintem jól tart, kapaszkodik. Egyedül a gödülési ellenállást érzem kicsit nagynak, de még így is jobb, mint a korábbi Continental Vertical Protection 2.3 gumiknál. Felütéses, szúrásos defektem nem volt. Egy apró szépséghiba van: a pár egyik darabja üt a felnin, bármit is csinálok vele. A kopását átlagosnak, vagy annál kicsit gyorsabbnak látom, bár ez szubjektív. (Erdei ösvényeken használom, kevés kõvel, viszonylag sok gyökérrel tarkítva. Aszfalton alig-alig megyek vele, alkalmanként kb. 3km. Jó helyen lakok, na!
Nem vagyok farolgatós típus, mászásoknál pedig elõnyben részesítem a könnyebb, pörgetõs fokozatokat.)
MK: Az elsõ kerékre vételeztem, kimondottan ballonos, könnyû és kerek profilú gumit kerestem. Könnyû, 545gr/db, az ára viszont meglehetõsen goromba, 11eFt/db, de megérte. A felnin szépen fut, ütést nem produkált. Valós méreteirõl annyit, hogy kb. akkora mint a 2.25 NN, picit talán szélesebb, magasságra azonos. Száraz és nedves talajon is jónak érzem, nagyon jól fordul, kiszámítható, jól fékezhetõ gumi. Mindebben gondolom szerepe van a BlackChilli összetételnek is..Volt pár szúrásos defektem, amit egészen apró tüskék okoztak, ezekre érzékeny, de a könnyûségnek ára van. Két felütésrõl is be tudok számolni, ezek az én balfaszságom eredményei, illetve az alacsony nyomásé. A gumi egyik esetben sem sérült. A kopásról annyit, hogy már látható, de egyáltalán nem vészes. A bütykök közepén vannak kis minták, apró mélyedések. Ezek a középsõ sorban lassan-lassan eltünedeznek. Összességében elégedett vagyok vele, szerintem megéri a nem kevés lóvét.
amugy gondolom te is tapasztalod, hogy ezek a 2.25" gumik már nem azok, mint amiket régen ekkora méret hallatán elképzeltünk külsõrõl, hanem egy jólfejlett 2.1" szélességét hozzák ballonosabb felépítés és alacsonyabb minta mellett.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8638
Posted 2008. October 29. - 18:17




#8639
Posted 2008. October 29. - 12:53


NN: párban vettem, engedve az alacson ár (11eFt/pár) csábításának. 585gr/db tömegével és komoly ballonosságával barátinak tûnt. Az is, de csak hátsó keréken. Az elsõ kerékrõl a második menet után levettem, nagyon nem jött be. A középsõ és az ezektõl elkülönülõ oldalsó bütykök miatt a profilban megjelenõ „árok” számomra bizonytalanná tette az irányítást. Hátul maradt a gumi. Elsõre nem igazán tetszett. Úgy éreztem, könnyen elkapar a rézsútos, nedves, gyökeres emelkedõkön. Az idõ szárazra fordulásával javult a megítélés, mára összebarátkoztunk. Mostanra annyira megszoktam, hogy nedves idõben is jól együttmûködünk.


MK: Az elsõ kerékre vételeztem, kimondottan ballonos, könnyû és kerek profilú gumit kerestem. Könnyû, 545gr/db, az ára viszont meglehetõsen goromba, 11eFt/db, de megérte. A felnin szépen fut, ütést nem produkált. Valós méreteirõl annyit, hogy kb. akkora mint a 2.25 NN, picit talán szélesebb, magasságra azonos. Száraz és nedves talajon is jónak érzem, nagyon jól fordul, kiszámítható, jól fékezhetõ gumi. Mindebben gondolom szerepe van a BlackChilli összetételnek is..Volt pár szúrásos defektem, amit egészen apró tüskék okoztak, ezekre érzékeny, de a könnyûségnek ára van. Két felütésrõl is be tudok számolni, ezek az én balfaszságom eredményei, illetve az alacsony nyomásé. A gumi egyik esetben sem sérült. A kopásról annyit, hogy már látható, de egyáltalán nem vészes. A bütykök közepén vannak kis minták, apró mélyedések. Ezek a középsõ sorban lassan-lassan eltünedeznek. Összességében elégedett vagyok vele, szerintem megéri a nem kevés lóvét.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#8640
Posted 2008. October 28. - 10:17

Ez a bontrager nem UST-s külsõ, csak a pereme erõsített, így a defektállósága valószínûleg megegyezik egy normál külsõével.
Az eddigi hozzászólások alapján növelheted a defektállóságot: letex belsõvel, defektgátló folyadékot rakva a jelenlegi belsõbe illetve teljesen belsõnélkülivé alakítva a kereket.