. . .
...
arn módosította - 2017. július 30. - 18:13
hm-hm, tegnap mentem blash bringájával (canyon 29er nemtudommi, 120mm elöl-hátul) egy keveset. szép új gumik vannak rajta, elöl trail king 2.4, hátul 2.25 nobbynic . igazi traktor lett belőle, de az a turbo-charged fajta. ami miatt írom, mert a karakoram által említett rocket ronról beugrott, hogy korábban ezen a bringán is az volt, de akkor nem volt ilyen stabil-magabiztos érzés menni vele, kanyarodni nem szeretett, de furcsa mód kicsit billegősnek tűnt (bár akkor a unitomon a 2,8-as trailblazerek voltak, azon meg kb magában megáll a bringa). most nagyon jó lett, ezekkel a gumikkal akár a falon is fel-le-keresztbe. csak emelgetni ne kelljen.
karakoram: visszaolvasva látom, 2,25 RR a viszonyítási alapod.
Kisherceg módosította - 2017. július 30. - 16:14
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nemrégiben kalnicában WTB külsőkkel szerelt bringákat próbálgattam, és meglepően jónak tűnnek . (nine line, vigilante, trail boss ilyenek) persze egy részük B+ 2,65 - 2,8 abban a méretben valószínű már egy minimál minta is jól tapad. de a 2,2 esek is jók voltak, bár súlyban lehet kicsit erősebbek. meg érdekes élmény volt a 29*2,65 ös nobby
Kisherceg módosította - 2017. július 30. - 12:23
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köves, kicsit csúszós (murvás) és száraz talajon nem jött be. DE azt gondolom bőven van hiányosságom kerékpárkezelés terén, tehát inkább azért nem tetszett a 2.2-es mert izgága volt és sokkal jobban megvezették a talaj egyenetlenségei mint a ballonosabb Rocket Ron-t például.
Nem szoktam ennek ennyire tudományosan nekiállni, tekerni szeretem a bringát és nem elmélkedni róla , de most ezt saját magam érzékeltem. Tegnap már újra a RARO volt elöl és sokkal magabiztosabb voltam. A hátsó Race King szuper, máskor is csak zscs-re kell hallgatni
A 2.4-es X-King az már 760 gramm.
edit: amit írtam azt arn-nak válaszoltam, de közben jött a Kisherceg féle post és részben válasz is rá
2.4-es méretben jó lehet, a RaceSport az csak 650 gramm.
Próbáld ki TL a dolgot szerintem.
karakoram módosította - 2017. július 30. - 10:52
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Milyen terepen hasznaltad, es mi volt vele a gond pontosan? Erdemes mindig leirni, hogy milyen terepen. A 2.4es verzioja kb olyan vastag, mint a 2.2es race king.Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
arn módosította - 2017. július 28. - 22:02
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
én 26-os méretben nem szerettem az x-kinget (hátul mondjuk nem rossz), de a 29er-en (e-h 2,2 race sport kivitel) jól megvagyok vele az itthoni "terepeken". nem mondanám semmiben sem kiemelkedőnek, de mindenhol jó, nem érzem kevésnek sehol sem. pár hete a bakonyi murvás utakon éreztem. hogy elől lehetne kicsit több tapadás (nem csúszott/sodródott, csak nem voltam vele igazán magabiztos), de egyébként jó. gondolkoztam/ok rajta, hogy veszek egy 2,4-es ugyanilyet előre (teló helyett
), de nem érzem létszükségnek. ha többet járnék "igazi" hegyen, akkor persze valami morcosabb minta kellene, az x-king szvsz inkább amolyan "mindenes".
Kisherceg módosította - 2017. július 26. - 18:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Nem igazán látom, hogy raktak volna fel videót a tesztről, a képek meg sokmindent elbírnak
Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime?
Csak egy tetszés szerinti belső kell...
a gumi bokodese nemtom mennyire szimulal egy forgo kereket...
Doc Blue sealant from Schwalbe is produced by Stan’s
arn módosította - 2017. július 26. - 16:22
Szóval a Schwalbe Doc Blue még jobb is, mint a Slime? Csak egy tetszés szerinti belső kell...
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl
.
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
akkor megsem volt a kulonbseg tulzo? nalam 54mm szeles az xking. amugy egyszeru a valasz - rocket ron? vagy tegyel oda is race kinget.
Más liga, én belsőt is használok.
Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
...és akkor még nem használtál "rendes" defektgátlót!
http://mbaction.com/...ealant-shootout
Feltettem a Conti gumikat. Még csak szappan sem kellett úgy felcuppantak belső nélkül!
Viszont a 2.2-es Race King Protection az kb. 57 mm széles, a 2.2-es X-King ami szintén Protection az inkább 52-53 mm széles.
Ma reggel mentem vele, a Race King tetszik hátul, az X-King-et már tudom miért nem szerettem 3 évvel ezelőtt sem elöl .
Kidobott pénz lett, még nem tudom mi kerül előre mert ez nekem nyurga és a Schwalbe (RARO 2.25) sokkal jobban tapadt.
Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
Nekem konkrétan egy kivágott, megszáradt királydinnye bokrot sikerült megtalálnom, vagy 30 szúrt lyukat fogott meg 4-ről 3,5 bar-ra történő nyomásvesztéssel elöl-hátul. Nekem nem kell többé bizonyítania a Slime-nak, ajánlom, akinek csak tudom. Persze volt üvegszilánk által vágott defektem, ami már neki is sok volt, de akácos-királydinnyés problémára szerintem ideális.
A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
Most már tudom, hogy ilyet is lehet, de amúgy is, 2 évet szavatolnak, ez a belső meg már két és fél éves.
Chainreactionon én is sok rosszat olvastam, szóval lehet, hogy ha mégis cserélni kell a másik belsőt is, akkor megint slime. Egyszer kellett, hogy kisegítsen. Nem tömített rendesen (nem rég volt, már akkor is lejárt a szavatossága), de annyira jó volt, hogy haza tudtam tekerni a bringával.
Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni
)
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomástSzerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.
Sokáig használtam a Slime-ot, aztán amikor éppen nem volt kapható és kellett valami, kipróbáltam a Joe's termékét. Nekem nagy csalódás volt, több defektem is volt vele, telefröcskölt mindent ezzel a fehér sz.rral, de nem tömített semmit. Visszatértem a Slime-hoz, mert az már többször bizonyított nálam. A szelepet eddig nem tömítette el, bár én schrader szeleppel használom, szóval ha eltömődne, kicserélném a szelepbelsőt.
Hogy kötné fel vele magát az ördög!
A slime az elmúlt két és fél év alatt úgy beleette magát a szelepekbe (presta), hogy már nem tudtak tömíteni (igen, a tömítő anyag miatt nem tudtak tömíteni )
Gondoltam, kicserélem az egész cuccot, úgyis lejárt a szavatossága, vettem Joe defektmentes öntömítő tömlőjéből.
Már eleve az nem tetszett, hogy a 26"-os tömlő olyan lazán állt a 26"-os felnin. Aztán felfújtam. 3 bar környékén úgy robbant a képembe a szelep környéke, mint a huzat
Nem tudom, hogy anyaghiba volt-e, vagy én baltáztam el valamit, de a másikat gond nélkül fel tudtam szerelni. Mondjuk 3 bar-nál jobban nem mertem felfújni, először megyünk sétálni valamelyik nap, ha bírja, akkor kap még nyomást
Szerencsére a felrobbant tömlő szelepét át tudtam menteni a régi slime-os tömlő szelepének a helyére, úgyhogy abbamaradtak a szíszogások.