Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8501
Írta 2008. december 26. - 22:57

Jobban csúszik, és a tapasztalataim szerint, öregíti is a gumit, hosszútávon.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8502
Írta 2008. december 26. - 22:52


Még mintha lett volna belõle a múltkor.Nagyon múltkor, szóval nem mostanában.
Izomtéridõninja-geológus!
#8503
Írta 2008. december 26. - 22:49

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8504
Írta 2008. december 26. - 22:37


kellett már saraznom Kenda Slickkel is, de azt inkább nem részletezném...

sárban eddig ami nekem elég jól jött, az a Panaracer Dart/Smoke, meg a Kenda Nevegal. csupán a bütykeinek örültem, mert haladni lehetett vele úgyahogy. viszont tele volt tömve sárral, szal hosszabb távon nem lett volna megoldás szerintem(még jó, hogy csak pár km-en kellett menni sárban).
amit kifejezetten sárban használnék, az valami ritkább bütykû, keskeny gumi, hogy minél jobban tisztuljon. mert lehet akármilyen széles a gumi, ha már 50 m után megtapad rajta a sár, és lényegében Slick gumiként mûködik.

szerencsére nem indulok direkt sarazós túrán, úgyhogy ezzel keveset kell törõdnöm. ha meg mégis úgy alakul, hazajövök azzal, ami a bicajon van.

a v-fék meg nem egy áldás sárban/hóban. olyan szépen gyûjti a sarat, hogy csak na. bár akinek van sok sárférõhelye...
Izomtéridõninja-geológus!
#8505
Írta 2008. december 26. - 22:33

meg mondjuk a por az nem érdekel.
csak a tapadás meg a sármentesség ami izgat.
mindegy. holnap tesztelem hóban, sár sztem nem lesz, abban majd késõbb.
ha beválik használom, ha nem lekaparom.
#8506
Írta 2008. december 26. - 22:30

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8507
Írta 2008. december 26. - 22:29

de még jóval több alakalmat hozhatnék, ahol a V-fékes haverok itt a síkság közepén a felmenõimet szidták, mert totál bekötöttek, én meg csak röhögtem, csak sajna ezeket fotóval nem tudom bizonyítani. Míg utóbbi tárcsafékkel is bajos volt , ja meg van róla fotó.Nem okosítani szeretnélek, kíváncsi voltam.

edit: akkor még nem a Kona volt. azóta kész van a vitrin.
#8508
Írta 2008. december 26. - 22:27

akkor asszem nekimegyek csiszolópapírral...

nemtom nekme bringaboltba javasolták. h orrbaszájba fújjam le és nem lesz sáros.
akkor holnap vigyázok majd ha kimegyek bettonra...
köszi a válaszokat
#8509
Írta 2008. december 26. - 22:26

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8510
Írta 2008. december 26. - 22:24


õ legalább már hallott arról a szóról, hogy sárférõhely

ha ilyen van, akkor kisebb az esélye, hogy blokkol a kereked a sok ganétól, fõleg, ha V-féket használsz
#8511
Írta 2008. december 26. - 22:22

#8512
Írta 2008. december 26. - 22:17

A futófelületet ne fújd le.
Kela, csak kíváncsiskodok, tekertél a Konáddal már olyan igazi sárban, amibõl se te, sem a kerékpárod nem láttszott utána ki?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8513
Írta 2008. december 26. - 22:17

ja válaszolva a kérdésre, szerintem sokkal jobban fog csúszni, amíg hamar le nem kopik.

#8514
Írta 2008. december 26. - 22:11

mennyire okos dolog lefújni a gumit szilikon sprayvel?
betonon illetve sziklákon mennyire lesz csúszósabb a cucc?
az nyilvánvaló hogy ez a maszat a vizet és a koszt távoltartja, ez egy egyértelmû elõny.
(ezenfelül lánc, fogaskoszorú, és váz lefújása piszok ellen javasolt?)
#8515
Írta 2008. december 26. - 21:27

Én valahogy sárba nem vennék csirke gumit. Télre meg tuti nem kell többet. De mostmár elhasználom.
mert annyi ....ohhhh mindegy. szted miért 1,5-ös az összes vmire való sárgumi?
#8516
Írta 2008. december 26. - 21:20


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8517
Írta 2008. december 26. - 20:21

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8518
Írta 2008. december 26. - 19:15

én meg ellenkezõleg.
mondanak sokfélét.
nem túl régi az a belsõ? szerintem akkor is eresztheti.
nekem volt itthon (kaptam) egy kb. két éves belsõ, de azon nem volt semmi lyuk, szelepet is cseréltem benne, de akkor is eresztett. majd' 2 hónapig bírta benne a levegõ.
volt már foltozva?
nem hinném hogy régi lenne, júniusban újonnan vett géprõl van szó

(Igaz, még nem szedtem ki a belsõt, hogy megnézzem milyen)
#8519
Írta 2008. december 26. - 19:10



mondanak sokfélét.
nem túl régi az a belsõ? szerintem akkor is eresztheti.
nekem volt itthon (kaptam) egy kb. két éves belsõ, de azon nem volt semmi lyuk, szelepet is cseréltem benne, de akkor is eresztett. majd' 2 hónapig bírta benne a levegõ.
volt már foltozva?
Izomtéridõninja-geológus!
#8520
Írta 2008. december 26. - 19:04

Vagy rosszul tudom? Boltban mondták.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960