Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8481
Posted 2009. January 12. - 12:12

Front 670, Rear 620 Gr.
#8482
Posted 2009. January 11. - 18:20

Hát jó logikusan gondolkodsz
Én olvasatomban nem mindegy hogy 3-4 naponta vagy másfél-kéthetente kell pumpálni...
Nemtom, én a latexbe minden indulásnál belefújok. Egy perc, s akkor precíz lesz a nyomás.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8483
Posted 2009. January 10. - 22:02

#8484
Posted 2009. January 10. - 21:42

Ez nem teljesen mindegy? Ha már úgyis belepumpálsz, akkor nem mindegy, hogy 4 vagy 5 pumpálást nyomsz bele?
Hát jó logikusan gondolkodsz

Én olvasatomban nem mindegy hogy 3-4 naponta vagy másfél-kéthetente kell pumpálni...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8485
Posted 2009. January 10. - 19:16

Állítólag a latex 2,25ön még sûrûbb pumpálást igényel mint 2,1en
Ez nem teljesen mindegy? Ha már úgyis belepumpálsz, akkor nem mindegy, hogy 4 vagy 5 pumpálást nyomsz bele?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8486
Posted 2009. January 10. - 19:05

Ilyenkor (-7°C) a defektgátló lötty nem igazán mûködik hgoy rohadna meg...
Ha behozom melegre és rápumpálok mûködhet? (Lassú defekt, 10 percet jöttem így vele, azóta még nem nagyon eresztett, fél órája volt, kb 1 bar lehetett benne mikor észrevettem...)
Egyelõre nem ereszt...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8487
Posted 2009. January 10. - 17:57

Sziasztok!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a belsõkre írt -tól-ig méretet mennyire lehet (stílszerûen) rugalmasan kezelni?
Értem itt arra pl., hogy a Michelin Airstop Butyl 1.5-2.2 közé javasolt belsõjét lehet-e együtt használni mondjuk egy 2.25-ös Nobby Nick-kel? A 2.1-ig írt latex belsõt már megkérdezni sem merem...
Köszi elõre is
Állítólag a latex 2,25ön még sûrûbb pumpálást igényel mint 2,1en, idáig egy embertõl ennyit hallottam személyes tapasztalatot, várom a többiekét; mert latexre visszaváltok idén, de még nem tudom mekkora gumival...
Bár tapadásra jobb volt a latexes gummancsnak 2,1külsõ+latex mint a 2,1+butil, mert jobban körülölelte az akadályokat, jobban idomult hozzá. Ebbõl kéretik nem messzemenõ következtetéseket levonni.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8488
Posted 2009. January 10. - 17:36

Ha behozom melegre és rápumpálok mûködhet? (Lassú defekt, 10 percet jöttem így vele, azóta még nem nagyon eresztett, fél órája volt, kb 1 bar lehetett benne mikor észrevettem...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8489
Posted 2009. January 08. - 23:19


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8490
Posted 2009. January 08. - 22:08

(a társafék megvan, azzal nem lesz gond)
Köszi
Zoli
#8491
Posted 2009. January 08. - 21:36

Latexbelsöt csak tárcsafékes kerékre ajánlanám.
Haverom óriásit esett egy hosszú lejtön, mikor kiégett a latex a forró V- fékes felnitöl.
#8492
Posted 2009. January 08. - 18:45


#8493
Posted 2009. January 08. - 18:32

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8494
Posted 2009. January 08. - 17:59


Ezeket sztem inkább azért írják rá, mert a CC-s 2.1-ig "hitelesített" belsõ, ha egy 3'-as DH külsõbe és biciklibe kerül, a vékony anyaga miatt valszeg könnyebben lenne felütve.
#8495
Posted 2009. January 08. - 17:51

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a belsõkre írt -tól-ig méretet mennyire lehet (stílszerûen) rugalmasan kezelni?
Értem itt arra pl., hogy a Michelin Airstop Butyl 1.5-2.2 közé javasolt belsõjét lehet-e együtt használni mondjuk egy 2.25-ös Nobby Nick-kel? A 2.1-ig írt latex belsõt már megkérdezni sem merem...
Köszi elõre is
#8496
Posted 2009. January 08. - 16:18

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8497
Posted 2009. January 08. - 16:16

#8498
Posted 2009. January 07. - 19:16

#8499
Posted 2009. January 04. - 19:54

#8500
Posted 2009. January 04. - 19:02

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960