
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#801
Írta 2017. augusztus 18. - 21:02


#802
Írta 2017. augusztus 18. - 20:58




Ki is probáltam, működik. Kényelmesebb (1,5-1,6 bar helyett 1,2-1,3 bar / ez csak kb érték, persze...), sokkal, de érdekes módon a tapadást nem érzem jelentősen jobbnak. Valamivel jobb, de azért nem ég és föld. Feltételezem, ez amiatt is lehet, mert a 2,2-hez egészen hasonló méretű bütyköket osztottak el a nagyobb hurkán. Ennyit mára a gumitechnikai érdektelenségeimről.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#803
Írta 2017. augusztus 14. - 11:31

Egy szett új 60tpi-s Maxxis Ikonnal egy héten belül három defektet sikerült összeszednem.
Aki velem jött minden alkalommal és teljesen megúszta a defektet, annak 120tpi-s Speci külsője volt.
Ennyire rossz/gynege egy ilyen alap Maxxis?
Váltani kellene 120-180tpi-s külsőre?
#804
Írta 2017. augusztus 05. - 21:18

nyilván, amúgy hogy töltötték volna be ?:
Mittudomain Megtöltik, utána hegesztik rá a szelepet
#805
Írta 2017. augusztus 05. - 21:16

Gyárilag Slime-al töltött belső is kiszedhető szelepes.
nyilván, amúgy hogy töltötték volna be ?:
bótba kapható szűz belsőről beszélünk.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#806
Írta 2017. augusztus 05. - 20:12

itthon kaphatóak közül, én csak a contit meg a sváblit tudom ami kiszedhető.
Gyárilag Slime-al töltött belső is kiszedhető szelepes.
#807
Írta 2017. augusztus 05. - 19:42

), es tenyleg kiszedheto a szelepmag, de melyik nem az?
itthon kaphatóak közül, én csak a contit meg a sváblit tudom ami kiszedhető.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#808
Írta 2017. augusztus 05. - 18:11

es tenyleg kiszedheto a szelepmag, de melyik nem az?
A Meridámat pár éve nem kiszedhető belű Prestával vettem.
Akkor lehet, hogy az lesz, hogy veszek mindkettőből ( 95 és 130 grammos). Előre berakom a vékonyabbat, hátul meg ha a Joe féle belső megadja magát, adva lesz a csere.
Az előbb említett fix szelepes belsőt nem szívesen tenném vissza, a slime-os belsőkből meg már lehe,t ideje lenne kimosni a cuccot (2 és fél éves gumik). Azoknak mondjuk a 60mm-es szelepe nem tetszik.
#809
Írta 2017. augusztus 05. - 18:07

Használ valaki Schwalbe belsőt? A 14A-hoz 95 g súlyt írnak. Nem lesz az egy kicsit gyenge?
Na meg még az érdekel, hogy cserélhető szeleppel rendelkeznek-e? Löttyintenék bele Doc Blue-t, ezért mennék a könnyű súlyra, de ha nem kiszedhető a szelep, akkor nem működik.
95 grammal nem tuloztak, 96-ot mertem a prestasra, rajta az atlatszo kupakkal (talan ebbol nincs autoszelepes valtozat), es tenyleg kiszedheto a szelepmag, de melyik nem az?
14A XXLight, 40/55-559:

Megmertem egy 14-et, az is prestas, de mar szelesebb kulsoben is hasznalhato, a 14A szelepe ferden allt valamelyik 2,4-es contival. Erezhetoen vastagabb a belso anyaga, de nehezebb is: 137 gramm
14 Extralight, 40/60-559, 40 mm hosszu szelep:

#810
Írta 2017. augusztus 05. - 17:29

kiszedhető.
minőséget nem tudom, az útóbbi 10 évben nem használtam, nagyon durvám túlárazott cucc.
Kétszer drágább, mint a kétszer annyit nyomó belső Ez most 2300 forint körül jelent Bike-Discount-nál.
#811
Írta 2017. augusztus 05. - 17:19

Használ valaki Schwalbe belsőt? A 14A-hoz 95g súlyt írnak. Nem lesz az egy kicsit gyenge?
Na meg még az érdekel, hogy cserélhető szeleppel rendelkeznek-e? Löttyintenék bele Doc Blue-t, ezért mennék a könnyű súlyra, de ha nem kiszedhető a szelep, akkor nem működik.
kiszedhető.
minőséget nem tudom, az útóbbi 10 évben nem használtam, nagyon durvám túlárazott cucc.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#812
Írta 2017. augusztus 05. - 17:18

Használ valaki Schwalbe belsőt? A 14A-hoz 95g súlyt írnak. Nem lesz az egy kicsit gyenge?
Na meg még az érdekel, hogy cserélhető szeleppel rendelkeznek-e? Löttyintenék bele Doc Blue-t, ezért mennék a könnyű súlyra, de ha nem kiszedhető a szelep, akkor nem működik.
#813
Írta 2017. július 31. - 11:12

canyonnal nemtom mekkora valtozas lesz... de nezd meg a vazaikat, mekkora gumit tamogatnak max. pl az exceed eleve nem tamogat 2.25nel nagyobbat, es kicsi az esely, hogy a friss vazakat attervezzek. az aktualis nervenel is 2.35, de az eleg regi es odivatu geometria.
biztos kovetik a trendeket, mert a nagyok (giant, speci, etc) mar mind olyan vazakkal jon, ami fogad szelesebb gumit.
arn módosította - 2017. július 31. - 11:14
#814
Írta 2017. július 31. - 10:19

hm-hm, tegnap mentem blash bringájával (canyon 29er nemtudommi, 120mm elöl-hátul) egy keveset. szép új gumik vannak rajta, elöl trail king 2.4, hátul 2.25 nobbynic . igazi traktor lett belőle, de az a turbo-charged fajta.
ami miatt írom, mert a karakoram által említett rocket ronról beugrott, hogy korábban ezen a bringán is az volt, de akkor nem volt ilyen stabil-magabiztos érzés menni vele, kanyarodni nem szeretett, de furcsa mód kicsit billegősnek tűnt (bár akkor a unitomon a 2,8-as trailblazerek voltak, azon meg kb magában megáll a bringa). most nagyon jó lett, ezekkel a gumikkal akár a falon is fel-le-keresztbe. csak emelgetni ne kelljen.
karakoram: visszaolvasva látom, 2,25 RR a viszonyítási alapod.
Igen, a 2.25-ös van. Nagy a különbség, pedig csak pár miliről beszélünk. Ez megint valamilyen pluszos bringa felé billenti nálam a nyerget. Remélem a Canyon előrukkol valamivel 2018-ra
Lehet, hogy az a baja, hogy a DHF papírt a hátsó, a DHR papírt az első kerékre tették?
Nekem F=Front, R=Rear, viszont ha megnézed, akkor a minta sem stimmel azzal a kerékkel, amire tették a papírt.
Vagy csak megmutatta, hogy ilyen is van és akkor nem vacakolnánk ennyit. Már szánalmas így visszaolvasva, de legalább én tekerek is a bringával
end.re: jó az avatarod, látom bejött a 29 pluszos élet
#815
Írta 2017. július 31. - 07:49

ez csodálatos, de mit kellene kezdenünk vele?
Lehet, hogy az a baja, hogy a DHF papírt a hátsó, a DHR papírt az első kerékre tették? Nekem F=Front, R=Rear, viszont ha megnézed, akkor a minta sem stimmel azzal a kerékkel, amire tették a papírt.
#817
Írta 2017. július 30. - 21:55

#818
Írta 2017. július 30. - 18:07

Reszemrol maradok a 2.2es guminal, mert a 2.1es schwalbe a 2.2es xkingnel is vekonyabb lenne - itt meg nagyon errodalt a talaj, raadasul sok helyen eles kovekkel. Bekockaztatom elso korben a 2.2es protection race kinget elol hatul, az a minta talan meg jobb is lesz koves helyeken, osszel meg kiderul mennyire volt jo otlet.
arn módosította - 2017. július 30. - 18:13
#819
Írta 2017. július 30. - 16:13

hm-hm, tegnap mentem blash bringájával (canyon 29er nemtudommi, 120mm elöl-hátul) egy keveset. szép új gumik vannak rajta, elöl trail king 2.4, hátul 2.25 nobbynic . igazi traktor lett belőle, de az a turbo-charged fajta. ami miatt írom, mert a karakoram által említett rocket ronról beugrott, hogy korábban ezen a bringán is az volt, de akkor nem volt ilyen stabil-magabiztos érzés menni vele, kanyarodni nem szeretett, de furcsa mód kicsit billegősnek tűnt (bár akkor a unitomon a 2,8-as trailblazerek voltak, azon meg kb magában megáll a bringa). most nagyon jó lett, ezekkel a gumikkal akár a falon is fel-le-keresztbe. csak emelgetni ne kelljen.
karakoram: visszaolvasva látom, 2,25 RR a viszonyítási alapod.
Kisherceg módosította - 2017. július 30. - 16:14
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#820
Írta 2017. július 30. - 12:40

nemrégiben kalnicában WTB külsőkkel szerelt bringákat próbálgattam, és meglepően jónak tűnnek . (nine line, vigilante, trail boss ilyenek) persze egy részük B+ 2,65 - 2,8 abban a méretben valószínű már egy minimál minta is jól tapad. de a 2,2 esek is jók voltak, bár súlyban lehet kicsit erősebbek. meg érdekes élmény volt a 29*2,65 ös nobby
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való