esetleg a schwalbe marathon széria darabjait nézegessed még.
marathon plus tour
Ez már túl drága,nem fér bele a keretbe:)
De azért köszi!
esetleg a schwalbe marathon széria darabjait nézegessed még.
marathon plus tour
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nekem van TravelContact (26*1,75). Nagyon jól gördül, az oldalsó bütykök egyáltalán nem zavaróak, de cserében terepre érve sem sokat segítenek (esetleg alacsonyabb nyomáson, egy döngölt földúton még elmegy, de a murván már óvatosan kell vele menni, alattam simán kicsúszott oldalra). Defektem még soha nem volt vele, pedig volt hogy véletlenül az ideálisnál is kisebb nyomáson tekertem vele végig 40-50 km-t (kátyunak, üvegszilánknak ellenállt).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Nagyon köszönöm!Azért kellett a segítség,mert a szervízben is bizonytalanok voltak,én pedig nem voltam biztos abban,hogy csakugyan ez okozza a problémát(a már említett korábbi tapasztalataim miatt,nevezetesen,hogy soha így nem jártam ezelõtt).Adok neki 4,5-et,Neked pedig minden jót és köszi mégegyszer!
A gumi mérete rajta van az oldalfalon. De hogy megkönnyítsem a helyzeted, a jelzett nyomásérték határok alapján megkerestem neked; nagy valószínûséggel 26x1,5 vagy 26x1,75 méretû (http://www.kendausa....e/commuter.html). Ennek alapján, figyelemmel a súlyodra, legalább 4,5 bar nyomásértéket javasolnék. Azt tudomásul kell venni, hogy rázni fog, de kompromisszumot kell kötni: keskeny gumi nagy nyomáson vagy szélesebb alacsonyabb értéken. Korábban általánosan kellett fogalmaznom - és ezt ne akard felróni nekem -, mivel a gumi méretével és típusával kapcsolatosan semmilyen adatot sem adtál.
Összehasonlításképen én aszfalton, illetve egyéb, épített úton 1,75-s gumit használok, a megengedett legnagyobb nyomáson (3,4 bar), 75-77kg testsúly mellett.
Csupa általánosítás. Értelmetlen.
Ekkora súly, illetve terhelés mellett kissé nagyobb nyomáson kéne használni a gumit. Legközelebb ne kerékpár típust írjál, hanem gumi márkát, modellt és méretet, mert arra vonatkozóan lehet használható véleményt mondani, tanácsot adni.
Csupa általánosítás. Értelmetlen.Köszi!Ha még egyszer így járnék,nem veszek Kendát,az tuti!Viszont az a helyzet,hogy a régi gépen olyan külsõkkel nyomultam,melyek 1000 Ft alatt voltak,tehát semmiképpen nem nevezhetõk jó minõségûnek.Mégsem fordult elõ ilyesmi...
Rossz minõségû külsõ gumi, nincs elég "tartása". Egy drágább Conti vagy Schwalbe meg stb... talán megoldaná a problémát
Jó nézelõdést: http://www.schwalbe..../bicycle/tubes/Sziasztok!
Kérdésem a következõ.
Egy átlag országúti belsõ milyen súlyú?
És egy átlagnál könnyebb, vagy extra könnyû, az hány grammot nyom?
Ugyanezt kérdezném külsõvel is: 23-622
Köszi a reakciót,mci!A külsõn a 2,8-4,6 határérték szerepel/bar/.Úgyhogy bírna éppen többet is,de már így is valósággal pattogok az úton.Az az érdekes,hogy van egy régi bringám is,azzal inkább télen járok-tök puha gumival,hogy ne csússzon-na,azzal sohasem jártam így.Igaz,akkor meg nincs velem a gyerek.Ellenben múlt télen még a mostaninál is nehezebb voltam 12 kilóval,azaz ugyanez a helyzet,mint most.A puha gumitól berepedezhet a külsõ oldala,esetleg felütéses defektet kaphat az ember,de ilyet,hogy kiszakadjon a felni mentén,ilyet nem éltem még eddig!A fékezésnél pedig -tehermentesítés ide vagy oda-az a probléma,hogy a fékpofa egyszerûen elnyírja az addigra már kikukucskáló belsõt.Neked köszönöm a kommentet,másoktól pedig kérnék még!
Sziasztok!Lenne egy nagyjából ebbe a témába vágó kérdésem.Van egy Schwinn Csepel Ranger-em.112 kilót nyomok.Van hátsó gyerekszállító ülésem,a kislányom 12 kilogramm.Tehát 124-gyel terheljük a hátsó kereket.2 hónap alatt kétszer történt ugyanez:a külsõ/Kenda/ a felni mentén megszakadt.A kerék ütni kezdett.A belsõ kikandikált.Fékezésnél a belsõ kidurrant,ahogy kell.Szerintetek mitõl van ez?A szerelõ szerint nincs elég levegõ a gumiban,ettõl az laposabb,mint kéne és "ráül" a felnire,ami aztán kiszakítja az oldalát.Azt javasolta,adjak neki több levegõt.Most 3,5 bar-ral üzemel.Hogy gondoljátok,tényleg ez okozza a problémát?Ugyanis lassan már félek bárhová elindulni a géppel,pedig "zsírúj".Ja,a felni nem sorjás,le van csiszolva.Defektvédõ szalagot is használok.Köszi elõre is a segítséget!
homola: Vredestein perfect moireé?