Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#7861
Posted 2009. July 10. - 08:14

#7862
Posted 2009. July 09. - 00:17

#7863
Posted 2009. July 09. - 00:02

Inkább csak hátra, a fékezés-mászásra mentek rá. Kevés az oldalbütyök elõre, ebben jobb az mx.sztem egy pár nálam is befigyel majd..de nekm az XC sokkal jobban tetszik. (2,1 )
eLõre ill. hátra is mehet?
Látom te is gyûjtöd a gumikat


A sebesség mindent megold.
#7864
Posted 2009. July 08. - 23:29

eLõre ill. hátra is mehet?
#7865
Posted 2009. July 08. - 23:23

A sebesség mindent megold.
#7866
Posted 2009. July 08. - 23:20

#7867
Posted 2009. July 08. - 22:59

Az a baj, hogy a bütykön lévõ kis rücskök kopnak el, s nélküle a gumi már csak átlagosan jó.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#7868
Posted 2009. July 08. - 22:51

#7869
Posted 2009. July 08. - 22:15

és meguntam a kéthetenkénti, pumpálás céljából történõ benzinkútra járást.
Vegyél pumpát. Ha latexxal mennél, naponta pumpálnál, de ha országútiznál, akkor is 2-3naponta, ugyanis a 8 bar-t semmi sem tartja meg heteken át.
Kéthetente pumpálás...luxus.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#7870
Posted 2009. July 08. - 18:20

A panaracert felejtsd el, versenygumi 1000km alatt nullára kopik.üdv!
az alábbi külsõket, ha használta valaki, írna pár dolgot? elsõsorban aszfalton használnám (napi 23 kili, munkába és haza), de mennék enyhébb terepre is. Egyelõre ezeket néztem ki:
Panaracer RAZER XC 26 x 2.1
Schwalbe Hurricane HS352 RaceGuard
Esetleg ritchey gumik is szóba jöhetnek, vagy bármilyen ezekhez hasonlóról írhattok.
Slick gumit nem szeretnék... árban 10 fölé semmiképpen nem mennék... mit mondhatnék még? Jelenleg maxxis ignitor van fent, de 2000kilóméter alatt borzasztóan lekopott a mintázata.
De én nem gondolkoznék a helyedben erre a felhasználásra 4000ft/db fölött. Az ebike listán az összes félterep (semi slick) gumi jó lehet neked. A lényeg, hogy középen legyen futóél, a szélén meg néhány bütyök. Bemész a kedvenc boltodba és kiválasztasz egy ilyen gumit.
A sebesség mindent megold.
#7871
Posted 2009. July 08. - 17:43

Belsõ gumi
37-622-es méretû trekking belsõ gumit keresek, Auto szeleppel. Szeretném, ha a levegõt minél tovább megtartaná (6.0 bar körül), ez nagyon fontos szempont. A súlya és az ára nem érdekel. Valószínûleg az sem mellékes, hogy én 130 kg vagyok.
Milyet vegyek????? (Konkrét termékjavaslatot kérnék.)
A testbike oldalon nem találtam erre vonatkozó tesztet/ tapasztalatot, ezért kérem a Ti segítségeteket!
A jelenlegivel – kb. másfél éves – az a problémám, hogy nagyon rövid ideig tartja csak meg a szükséges légnyomást. Átlagban kéthetente pumpálom, 5 bar –ról ennyi idõ alatt esik le 2.5 bar-ra a nyomás. Ez a jelenség új kora óta (másfél éve) fennáll, és meguntam a kéthetenkénti, pumpálás céljából történõ benzinkútra járást. A másfél év alatt cseréltem már kétszer külsõt (Continental, Schwable), de az eredmény változatlan. Többször ellenõriztem a belsõt, de nem lyukas, és a szeleppel sincs gond (Auto szelepes). Érdekes, hogy 2.5 bar után nagyon lelassul az eresztés, volt, hogy egy hónap után is csak 2.0 bar-ig engedett le, viszont 10 nap után is leenged 2.5 bar-ra. Ezt a trágyát szeretném normális belsõre cserélni.
Egy belsõ guminak (defekt nélkül) mi az átlagos elöregedési ideje (napi használat, a fent leírt testsúllyal és levegõnyomással)?
Ennyi szívás helyett már rég vehettél volna új belsõket vagy pumpát otthonra...
#7872
Posted 2009. July 08. - 17:41

nagyobb
de amugy eroteljesebb leerkezesekre gondolok itt. ilyenkor egy kicsit biztos osszenyomodik "elliptikusan" a felni. nem volt meg ilyen defektem, csak azon filoztam, hogy letezik e ilyesmi egyaltalan, tapasztalta e mar vki.
szerintem ennyire nem tud osszenyomodni a felni. vagy ha igen akkor ugy is marad. vagy osszeomlik teljesen lasd Tyler Klassen a kranked5-ben.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7873
Posted 2009. July 08. - 17:08

37-622-es méretû trekking belsõ gumit keresek, Auto szeleppel. Szeretném, ha a levegõt minél tovább megtartaná (6.0 bar körül), ez nagyon fontos szempont. A súlya és az ára nem érdekel. Valószínûleg az sem mellékes, hogy én 130 kg vagyok.
Milyet vegyek????? (Konkrét termékjavaslatot kérnék.)
A testbike oldalon nem találtam erre vonatkozó tesztet/ tapasztalatot, ezért kérem a Ti segítségeteket!
A jelenlegivel – kb. másfél éves – az a problémám, hogy nagyon rövid ideig tartja csak meg a szükséges légnyomást. Átlagban kéthetente pumpálom, 5 bar –ról ennyi idõ alatt esik le 2.5 bar-ra a nyomás. Ez a jelenség új kora óta (másfél éve) fennáll, és meguntam a kéthetenkénti, pumpálás céljából történõ benzinkútra járást. A másfél év alatt cseréltem már kétszer külsõt (Continental, Schwable), de az eredmény változatlan. Többször ellenõriztem a belsõt, de nem lyukas, és a szeleppel sincs gond (Auto szelepes). Érdekes, hogy 2.5 bar után nagyon lelassul az eresztés, volt, hogy egy hónap után is csak 2.0 bar-ig engedett le, viszont 10 nap után is leenged 2.5 bar-ra. Ezt a trágyát szeretném normális belsõre cserélni.
Egy belsõ guminak (defekt nélkül) mi az átlagos elöregedési ideje (napi használat, a fent leírt testsúllyal és levegõnyomással)?
#7874
Posted 2009. July 08. - 17:03

az alábbi külsõket, ha használta valaki, írna pár dolgot? elsõsorban aszfalton használnám (napi 23 kili, munkába és haza), de mennék enyhébb terepre is. Egyelõre ezeket néztem ki:
Panaracer RAZER XC 26 x 2.1
Schwalbe Hurricane HS352 RaceGuard
Esetleg ritchey gumik is szóba jöhetnek, vagy bármilyen ezekhez hasonlóról írhattok.
Slick gumit nem szeretnék... árban 10 fölé semmiképpen nem mennék... mit mondhatnék még? Jelenleg maxxis ignitor van fent, de 2000kilóméter alatt borzasztóan lekopott a mintázata.
#7875
Posted 2009. July 08. - 15:21


#7876
Posted 2009. July 08. - 15:16

#7877
Posted 2009. July 08. - 15:04

#7878
Posted 2009. July 08. - 08:04

Hagyományos folt/ragasztó páros jó hozzá. A TipTop biztos, mert a múlt hét végén javítottam vele a belsõt.nem tudja valaki,hogy a latex belsoket lehet e es ha igen hogyan lehet javitani..(hagyomanyos folt es ragaszto,vagy valami specko..?) elore is kossz!
#7879
Posted 2009. July 07. - 23:54

#7880
Posted 2009. July 05. - 10:47

Amit szingónak hívsz az a franciaszelep (engem is kioktattak a bringaboltban, csak szólok)
Ha a szelepházból ki tudod csavarni a szelep belsejét (magát a szelepet), akkor szétszedhetõ.
Ha csak a tetején a szorítóanyát tudod lecsavarni akkor nem.
Ha ki tudtad venni a belsejét, akkor a flakonhoz adott csõvel be tudod tölteni a lötyit.
Most már értek mindent

Köszi a segítséget!