Inkább csak hátra, a fékezés-mászásra mentek rá. Kevés az oldalbütyök elõre, ebben jobb az mx.sztem egy pár nálam is befigyel majd..de nekm az XC sokkal jobban tetszik. (2,1 )
eLõre ill. hátra is mehet?
Látom te is gyûjtöd a gumikat
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Inkább csak hátra, a fékezés-mászásra mentek rá. Kevés az oldalbütyök elõre, ebben jobb az mx.sztem egy pár nálam is befigyel majd..de nekm az XC sokkal jobban tetszik. (2,1 )
eLõre ill. hátra is mehet?
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
és meguntam a kéthetenkénti, pumpálás céljából történõ benzinkútra járást.
A panaracert felejtsd el, versenygumi 1000km alatt nullára kopik.üdv!
az alábbi külsõket, ha használta valaki, írna pár dolgot? elsõsorban aszfalton használnám (napi 23 kili, munkába és haza), de mennék enyhébb terepre is. Egyelõre ezeket néztem ki:
Panaracer RAZER XC 26 x 2.1
Schwalbe Hurricane HS352 RaceGuard
Esetleg ritchey gumik is szóba jöhetnek, vagy bármilyen ezekhez hasonlóról írhattok.
Slick gumit nem szeretnék... árban 10 fölé semmiképpen nem mennék... mit mondhatnék még? Jelenleg maxxis ignitor van fent, de 2000kilóméter alatt borzasztóan lekopott a mintázata.
A sebesség mindent megold.
Belsõ gumi
37-622-es méretû trekking belsõ gumit keresek, Auto szeleppel. Szeretném, ha a levegõt minél tovább megtartaná (6.0 bar körül), ez nagyon fontos szempont. A súlya és az ára nem érdekel. Valószínûleg az sem mellékes, hogy én 130 kg vagyok.
Milyet vegyek????? (Konkrét termékjavaslatot kérnék.)
A testbike oldalon nem találtam erre vonatkozó tesztet/ tapasztalatot, ezért kérem a Ti segítségeteket!
A jelenlegivel – kb. másfél éves – az a problémám, hogy nagyon rövid ideig tartja csak meg a szükséges légnyomást. Átlagban kéthetente pumpálom, 5 bar –ról ennyi idõ alatt esik le 2.5 bar-ra a nyomás. Ez a jelenség új kora óta (másfél éve) fennáll, és meguntam a kéthetenkénti, pumpálás céljából történõ benzinkútra járást. A másfél év alatt cseréltem már kétszer külsõt (Continental, Schwable), de az eredmény változatlan. Többször ellenõriztem a belsõt, de nem lyukas, és a szeleppel sincs gond (Auto szelepes). Érdekes, hogy 2.5 bar után nagyon lelassul az eresztés, volt, hogy egy hónap után is csak 2.0 bar-ig engedett le, viszont 10 nap után is leenged 2.5 bar-ra. Ezt a trágyát szeretném normális belsõre cserélni.
Egy belsõ guminak (defekt nélkül) mi az átlagos elöregedési ideje (napi használat, a fent leírt testsúllyal és levegõnyomással)?
nagyobb
de amugy eroteljesebb leerkezesekre gondolok itt. ilyenkor egy kicsit biztos osszenyomodik "elliptikusan" a felni. nem volt meg ilyen defektem, csak azon filoztam, hogy letezik e ilyesmi egyaltalan, tapasztalta e mar vki.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Hagyományos folt/ragasztó páros jó hozzá. A TipTop biztos, mert a múlt hét végén javítottam vele a belsõt.nem tudja valaki,hogy a latex belsoket lehet e es ha igen hogyan lehet javitani..(hagyomanyos folt es ragaszto,vagy valami specko..?) elore is kossz!
Amit szingónak hívsz az a franciaszelep (engem is kioktattak a bringaboltban, csak szólok)
Ha a szelepházból ki tudod csavarni a szelep belsejét (magát a szelepet), akkor szétszedhetõ.
Ha csak a tetején a szorítóanyát tudod lecsavarni akkor nem.
Ha ki tudtad venni a belsejét, akkor a flakonhoz adott csõvel be tudod tölteni a lötyit.
Mivel alföldön elég a kontraSpeed King nálam 900km aszfalt alatt annyira kopott, hogy a futófelület mintájának a szélén az M betû észrevétlenül megkopott picit. Akinek van ilyen gumija, tudja mirõl beszélek.
A sebesség mindent megold.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960