A youtube-on van egy csomó videó róla. Rázzad a kereket meg fektesd le vízszintesen.Üdv a hozzáértõknek!
Van egy bontrager ust-s kerekem. Vettem egy 125 milis tejet, Joe's-t.
Van egy michelin xc at NEM ust-s külsõm
Ezeket akarom összetenni belsõ nélkül.
Ha teljesen felteszem a külsõket, majd lefeszítek egy kis rést, ahol benyomatom a kb 60 ml tejet, majd visszapattintom a rést, megforgatom a kereket, hogy a tej eloszoljon benne, és utána felfújom, vajon jó lesz?
Vagy más módszert mit ajánlatok?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#7681
Írta 2009. augusztus 06. - 20:58

A sebesség mindent megold.
#7682
Írta 2009. augusztus 06. - 20:51

Van egy bontrager ust-s kerekem. Vettem egy 125 milis tejet, Joe's-t.
Van egy michelin xc at NEM ust-s külsõm
Ezeket akarom összetenni belsõ nélkül.
Ha teljesen felteszem a külsõket, majd lefeszítek egy kis rést, ahol benyomatom a kb 60 ml tejet, majd visszapattintom a rést, megforgatom a kereket, hogy a tej eloszoljon benne, és utána felfújom, vajon jó lesz?
Vagy más módszert mit ajánlatok?
#7683
Írta 2009. augusztus 06. - 17:07

Teljesen leeresztett országúti belsõt, ahol letört a szeleptû végét tartó kis tekerentyû (s a tû alapállapotban ott kopog a belsõben), fel lehet még fújni valamilyen trükkel?
Ugye ha van egy kis nyomás a belsõben, akkor a tû már a helyén marad.
Láttam már olyan Presta szelepet, aminek ki lehetett szedni a belét. Ez nem olyan? Mert akkor ki tudnád cserélni a belét kompletten. (Tudnék is hozzá adni.)
#7684
Írta 2009. augusztus 06. - 17:01

Mi a tapasztalatotok errõl a cuccról? :
http://www.bringabut...arlas/199/3412/
Ideiglenes javításra jó csak, vagy ugyanolyan tartós és strapabíró mint a hagyományos foltok?
A leírás szerint csak meg kell smirglizni a felületet, a foltot meg -mint egy matricát- simán odanyomni és 30mp-ig masszírozni.
Köszi
#7685
Írta 2009. augusztus 06. - 13:07

Ugye ha van egy kis nyomás a belsõben, akkor a tû már a helyén marad.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#7686
Írta 2009. augusztus 05. - 21:31

belsõsSchwalbe Racing Ralph EVO HS391 SnakeSkin
Szerintetek ez a gumi belsõ nélküli vagy belsõs? Próbáltam rákeresni, szerintem belsõvel használható, de csak úgy találomra nem szeretném megvenni.
a belsõ nélkül az ust jelölésû. amúgy az is használható belsõvel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7687
Írta 2009. augusztus 05. - 21:31

belsõsSchwalbe Racing Ralph EVO HS391 SnakeSkin
Szerintetek ez a gumi belsõ nélküli vagy belsõs? Próbáltam rákeresni, szerintem belsõvel használható, de csak úgy találomra nem szeretném megvenni.
A sebesség mindent megold.
#7688
Írta 2009. augusztus 05. - 21:29

Szerintetek ez a gumi belsõ nélküli vagy belsõs? Próbáltam rákeresni, szerintem belsõvel használható, de csak úgy találomra nem szeretném megvenni.
#7689
Írta 2009. augusztus 03. - 20:36

Felt Scythe bringámra szeretnék fehér oldalfalú utcai gumiabroncsot, az egyik kerék 24-es a másik 26os.
Tudtok boltot, aki árul ilyet?
e-mail-ben jöhetne a tipp: toto1981@gmail.com
üdv, ToTo
#7690
Írta 2009. augusztus 03. - 15:11

Ezt találtam. Mondjuk nem biztos, hogy teljesen jó ez a teszt, mert vannak egymásnak erõsen ellenmondó eredmények.
A sebesség mindent megold.
#7691
Írta 2009. augusztus 03. - 12:26

Köszi. A plusz súly nem gond, inkább legyen nehezebb, mint úgy járjak vele, mint tegnap.Megnövelt falvastagság a futófelületen, valami szúrásvédõs szövetréteggel.
Vagy tíz évvel ezelõttrõl, még Black Shark-os idõkbõl mentették át.
Persze nehezebb, mint a "sima" verzió.
Köszi, nekem is ezt dobta ki a google, de ez nem sok.Double Defense
Kétszeres defektvédelem könnyû és gyors terepgumikhoz. Elsõ alkalommal alkalmazva MTB gumikon.
High Density Guard: szabadalmaztatott Vectran szövési technikával szõtt nagy sûrûségû szövetet helyezünk el a futófelület alatt a jobb defektvédelem érdekében.
Snake Skin: megerõsített oldalfal véd a kiálló kövek által elõidézett kopás ellen.
A sebesség mindent megold.
#7692
Írta 2009. augusztus 03. - 12:06

A double defense konkrétan mit jelent a schwalbénál? Semmi használhatót nem találtam róla.
Megnövelt falvastagság a futófelületen, valami szúrásvédõs szövetréteggel.
Vagy tíz évvel ezelõttrõl, még Black Shark-os idõkbõl mentették át.
Persze nehezebb, mint a "sima" verzió.
#7693
Írta 2009. augusztus 03. - 11:54

Kétszeres defektvédelem könnyû és gyors terepgumikhoz. Elsõ alkalommal alkalmazva MTB gumikon.
High Density Guard: szabadalmaztatott Vectran szövési technikával szõtt nagy sûrûségû szövetet helyezünk el a futófelület alatt a jobb defektvédelem érdekében.
Snake Skin: megerõsített oldalfal véd a kiálló kövek által elõidézett kopás ellen.
A double defense konkrétan mit jelent a schwalbénál? Semmi használhatót nem találtam róla.
#7694
Írta 2009. augusztus 03. - 11:20

A sebesség mindent megold.
#7695
Írta 2009. augusztus 03. - 10:11

Nekem az idén vásárolt race king 2,2 és a 2,3 speed king is elfordult a sun ds2 xc felnin, és egyik sem futott egyenesen. A mavic felnin elõször jónak tünt a race, de a történtek alapján úgy tûnik mégse az igazi.
Az elõbbi kettõnek az oldalfala tényleg hártya vékony, a speed king 2,3 rövid használat után ki is szakadt az oldalán a Mátra közepén, a race kingen meg 2-300 k után van egy 2-3 mm-es szakadás ahol kilátszik a belsõ.
De, hogy jót is írjak,van nekem 2,1 ill. 2,3 speed king protection is egy-egy garn.. Egyikkel sincs semmi baj , gyönyörûen futnak, nem fordulnak el,a 2,3 kibírta a bikeparkot is és meg se látszik rajta.
biztos van olyan is, ami csak szépspghibás
de elég sok panasz volt felnin "elforgó" cuccra, az hogy üt az mindenneapos (az mondjuk sztem kevéssé lényeges) volt itt "túlsütött" széria MK ami szétdurrant....
szerintem ezekért régen fizettek hogy a veszélyes hulladékos cég elvigye, mígnem Hansi rájött hogy cca önköltségi áron még a Balkánra eladható
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#7696
Írta 2009. augusztus 03. - 08:52

speci enduro is jó gumma. 800 gramm darabja, de tapadik rendesen.
#7697
Írta 2009. július 31. - 13:38

biztos van olyan is, ami csak szépspghibásEgyszer megnézném, hogy milyen szempontok alapján válogatják ki a másodosztályú gumikat a gyárban.
Gyanítom a nagy részét banális okok miatt.
de elég sok panasz volt felnin "elforgó" cuccra, az hogy üt az mindenneapos (az mondjuk sztem kevéssé lényeges) volt itt "túlsütött" széria MK ami szétdurrant....
szerintem ezekért régen fizettek hogy a veszélyes hulladékos cég elvigye, mígnem Hansi rájött hogy cca önköltségi áron még a Balkánra eladható

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7698
Írta 2009. július 31. - 13:24

Egyszer megnézném, hogy milyen szempontok alapján válogatják ki a másodosztályú gumikat a gyárban.
Gyanítom a nagy részét banális okok miatt.
Ezek nem is Németországban készülnek. Szerintem ezt nem válogatják ki, hanem így gyártják... olcsóbb alapanyagból.
#7699
Írta 2009. július 31. - 13:14

Neked kevés lenne sztem....Csak érdeklõdök,hogy errõl a gumiról milyen vélemények vannak?
http://ebike.hu/term...coll-mtb/12456/
Conti mountain king 2.4
nokian nbx 2,3, svábliból a fat albert, vagy 2,4-es Nobby nic (sestleg 2,25 ust - az kb olyan ballonos mint a 2,4-es sima viszont sokkla erõsebb) speci eskar, irc trailbear....ezekkel tudsz súlyt sporolni de sztem birják is. más kérdés többnyire nem b-s conti árban vannak (I. osztályú Mountan king is van vagy 12K, ha nem több idénre)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7700
Írta 2009. július 31. - 13:14

Gyanítom a nagy részét banális okok miatt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]