a jobb tapadas az alacsonyabb nyomasbol adodik, meg a gumikeverekbol, nem abbol hogy van e benne belso vagy nincs. en viszont igyis-ugyis beletolok legalabb 2.5-3bart, mert ha ennel kevesebb akkor hiaba tapad, lassu mint a dog, es morog amikor az aszfaltos reszen vagyok.
a lefordulas is nyilvan csak akkor problema ha valami 1.2bart teszel bele es 50-nel akarsz kanyarodni a gyokeres sodroson.
Hátul engem is zavar az eredeti UST sulya, ezért szereltem a 7 végi maratonra csak elörre UST NN et.
0,8 bárral nyomtam löttyel elöl és ragadt mint az állat
.
Hátul latex sima hátsó kombó volt és megpróbáltam összehasonlitani a két rendszer nyomását.
Szóval elöl volt 0,8 bár UST guma (NN 2.1) UST felnin löttyel (35ml) és olyan keménynek tünt mint hátul a 2,2 bár latexes-sima gumis rendszer.(aircomp-Geax 2.0). "ùjammal nyomom teszt" :
)
A Zestyn viszont az eredeti UST felnin nem használhatom a nem UST-s Fat Albit 1,5-1,6 alatt, mert eléggé "walkol" a kanyarokban, viszont hátul bejön a nem usts guma 2.2 báron is.