2011 júniusa óta megyek tubeless-szel. Először Joe's NoFlats lötyit használtam, aztán abból az Eco verziót. Egy időben (2012-13 körül) áttértem a Continental sealantre, majd Joe's eco ismét.
2014-től csak Stans notubes. Abból a "sima" verziót használom alapvetően, kivéve nyáron.
Nyáron versenyzéshez a drága "race" verzió van a kerekeimben, mivel abban apró, nagyon vékony műanyagszálak vannak és minden szúrt defektet megfog, sőt, a vágottból az 5-6 mm-es sem probléma. Ezzel vigyázni kell, mert nem csak a sérüléseket, de a szelepet is könnyen eltömítheti, így betölteni a külső felrakása előtt érdemes.
Tökéletesen működik. Idén 8 hosszú táv versenyen indultam, volt defektem, de ez csak célba érkezés után tűnt fel abból, hogy csupa szmötyi a váz.
Szezon végére általában 8-10 szúrt "defekt" helye minimum van minden külsőmben. A bő 6 év alatt 2x kellett kókányolnom eddig, mikor a szmötyi nem fogta meg a szivárgást. Mindkettő esetben Schwalbe volt a külső egyébként, egyik esetben pedig az is közrejátszott, hogy nem volt elég defektgátló a kerékben.
A Stan's Race mennyi ideig marad folyekony (vagyis milyen gyakran csereled/frissited, felteve hogy nem csak versenyre toltod be majd ki)? A szelepet tomitheti nyomasmeresnel is vagy fujasnal? Alapvetoen a kulso felpattintasa elott szoktam beletolteni, de ha hamar kiszarad es cserelni/potolni kell, akkor mondjuk eleg maceras ezert mindig lepattintani a gumit