Feltenni volt nehéz a felnire vagy felfújni rajta?
felfújni
közben találtam egy grafikont a méretekről:
Feltenni volt nehéz a felnire vagy felfújni rajta?
felfújni
közben találtam egy grafikont a méretekről:
viszont ugy lehet nem ereszt a peremnel
en kinlodtam a 2017essel egyket hetet, aztan visszavaltottam schwalbera.
milyen szeles most a 2.2es (milyen felnin)?
54,6 mm a 22 mm-es Newmen karbon felnin
az előző verziónál nekem nem voltak gondok a peremmel
2018-as Continental RaceKing Protection külsők
Tömeg: 600/601 gramm
Ez előző verzióhoz képest párban 90 gramm mínusz, de ez sajnos a ballonosság rovására ment.
Felrakása azonos felnire kínszenvedés volt.
viszont ugy lehet nem ereszt a peremnel en kinlodtam a 2017essel egyket hetet, aztan visszavaltottam schwalbera.
milyen szeles most a 2.2es (milyen felnin)?
2018-as Continental RaceKing Protection külsők
Tömeg: 600/601 gramm
Ez előző verzióhoz képest párban 90 gramm mínusz, de ez sajnos a ballonosság rovására ment.
Felrakása azonos felnire kínszenvedés volt.
Segítséget szeretnék kérni.Tapasztalatok alapján,milyen márkájú trekking vázakba fér bele hátulra az 50mm széles gumi?
Előre is köszönöm a válaszokat.
29-es montiba.
Segítséget szeretnék kérni.Tapasztalatok alapján,milyen márkájú trekking vázakba fér bele hátulra az 50mm széles gumi?
Előre is köszönöm a válaszokat.
A Goodyear is visszatér a bringákhoz:
https://www.goodyearbike.com/product
A másik bikemag-ról egy cikk:
A kérdés ilyenkor hogy kivel gyártatnak majd, vagy építenek-e hozzá komplett új gyárat.
A sebesség mindent megold.
A Goodyear is visszatér a bringákhoz:
https://www.goodyearbike.com/product
A másik bikemag-ról egy cikk:
https://www.bikemag....ke-tire-lineup/
a panaracer gumik mennyire méretpontosak?
mindent nekem kell csinálni.... hát jó: comet, elvileg 52*559 (a trekkingemre vettem), 4 baron 51,5mm. eddig jó. kíváncsi vagyok, ha visszaengedem a szokásos 2-2,5bar körüli nyomásra, mennyi lesz egy kis használat után. tapizva egyébként jó benyomást kelt, a menet közben meg kiderül menet közben...
Edited by Kisherceg, 2018. March 14. - 19:07.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://r2-bike.com/...Weight-SV-42-mm
lesz belőle outi méret is.. ott a szelep hossz mm-ben több lesz, mint a tömlő tömege grammban
(38 grammnak ígérik)
Lesz? Van a kocsiban 2db.
A sebesség mindent megold.
https://r2-bike.com/...Weight-SV-42-mm
lesz belőle outi méret is.. ott a szelep hossz mm-ben több lesz, mint a tömlő tömege grammban (38 grammnak ígérik)
Maxxis külsőkből 1 Aspen és 2 Ikonom volt/van most. Ardentről nem tudok nyilatkozni.
Nekem a EXO verziók vannak, az Aspen 2C és az Ikonok 3C verziók. Kopásállóságuk nagyon jó, legalább 2x annyit bírnak (nálam), mint a Schwalbe Evo külsői. Defektállóságuk hasonló, mint a többié, itt nem tapasztaltam különbséget a Continental, Maxxis és Schwalbe-k közt, nálam az utóbbi 2-3 évben mindegyik gyártó gumijai jól teljesítettek. Tapadásuk szerintem valahol a Schwalbe környékén van, jobb, mint a Conti külsőké, nedves sziklás terepen hasonlóan csúszkál.
Német és angol mérések alapján a Maxxis külsők gördülési ellenállása pár Wattal magasabb, mint a Schwalbe versenyzős XC külsőié.
Nagyon jó minőségűek, a tubeless install könnyű velük.
Az Ikon már egészen agresszív minta első kerékre, úgy tapasztaltam. Hátra nekem bőven elég az Aspen - természetesen próbáltam az Ikont is hátul, XC-hez már sok is egy Ikon hátra (nekem).
Köszi!
A magam technikai szintjéből kiindulva gondoltam, hogy hátra teszem az ikon-t és előre az ardent-et. Főleg kanyarban nem szeretném, hogy idő előtt boruljon ki alólam a bicikli, ez meg úgyis csak elől szempont inkább, úgyhogy körüljárom kicsit az aspen-t is.
Mennyire méretpontosak egyébként ezek a maxxis gumik? Értem ezalatt, hogy a 2,25-ös, ami elvileg 57mm, az egyrészt valóban ennyi-e, és ha igen, akkor a hurka legszélesebb pontján mérve, vagy a szélső bütyöksorok távolsága?
Azért néztem az egyszerűbb változatokat, mert nem cél a belső nélküli használat, de mondjuk defektet belsővel sem szeretnék kapni.
Maxxis külsőkből 1 Aspen és 2 Ikonom volt/van most. Ardentről nem tudok nyilatkozni.
Nekem a EXO verziók vannak, az Aspen 2C és az Ikonok 3C verziók. Kopásállóságuk nagyon jó, legalább 2x annyit bírnak (nálam), mint a Schwalbe Evo külsői. Defektállóságuk hasonló, mint a többié, itt nem tapasztaltam különbséget a Continental, Maxxis és Schwalbe-k közt, nálam az utóbbi 2-3 évben mindegyik gyártó gumijai jól teljesítettek. Tapadásuk szerintem valahol a Schwalbe környékén van, jobb, mint a Conti külsőké, nedves sziklás terepen hasonlóan csúszkál.
Német és angol mérések alapján a Maxxis külsők gördülési ellenállása pár Wattal magasabb, mint a Schwalbe versenyzős XC külsőié.
Nagyon jó minőségűek, a tubeless install könnyű velük.
Az Ikon már egészen agresszív minta első kerékre, úgy tapasztaltam. Hátra nekem bőven elég az Aspen - természetesen próbáltam az Ikont is hátul, XC-hez már sok is egy Ikon hátra (nekem).
Edited by zscs, 2018. February 07. - 15:19.
Két konkrét maxxis gumival kapcsolatban van valakinek tapasztalata/véleménye?
Maxxis Ikon: https://www.bike-com...ng-Tyre-p59636/
Maxxis Ardent: https://www.bike-com...ng-Tyre-p46070/
Köszi!
Miért is? Mondjuk tubelessnél ez gondolom valamivel egyszerűbb, mint belsős rendszernél defektvédelem gyanánt
A Joe's No Flat tömlő a képembe robbant (szinte), aminek vagy én vagyok az oka, vagy nem, de ez után inkább vettem Schwalbe Doc Blue-t. Ezt a gumi felrakása után töltöm be. Szelep kicsavar, adagoló edényből bepumpál, szelep visszacsavar.
Amúgy ez is, és a slime is nekem befogja a szelepet. A slime 2 év alatt szép lassan, a doc blue hónapok alatt. Olyankor kerék leereszt, szelep ki, szmötyi kipiszkál, szelep vissza. Van otthon ócó kínai szelepem arra az esetre, ha ettől tönkremennének, de egyelőre bírják a strapát
Presta szelepekről van szó.
1 euroert lehet venni Schwalbe presta-szelepmagot (nem tudom, hogy a valve core-nak mi a szep forditasa) is. Mondjuk az is Kinaban keszul En mar csereltem a DT tubeless gyari szelep magjat egy ilyen Schwalbe-ra.