Hát tudod az UST-s külsõt úgy tudod felfújni ha a felni középsõ vájatában van a gumi mindkét pereme, ha valamelyik kint van a szélén akkor elszökik a levegõ, az elsõ esetben mûhely pumpával is simán felfújható. Talán a normál külsõnél is így kellene, a tömítõ anyagnál pedig azt írtad ,,gél" ha ez az állaga talán ez a baj.Megpróbáltam a mavic crosstaril tubeless kerék, conti speed king normál külsõ párosomat belsõtleníteni. Vettem hozzá egy doboz OKO defektmentesítõ gélt amibõl 100 ml-t tettem kerekenként. Az eredmény nem túl sikeres :-(
A tapasztalatok:
-Az elsõ felfújás nem egyszerû. Hiába tettem bele elõszõr a belsõt, hogy az egyik olalon bepattanjon a külsõ pereme, a belsõ nélküli pumpáláskor annyi levegõ szökött, hogy a mezei komresszorral nem tudtam felfújni, csak a gumisnál sikerült.
- a lötyi , ami egyébként úgy tûnik mûködik mert a futófelületen lévõ lyuknál megjelent és tömített, nem tömítí el a gumi oldalfalán az apró lyukakat, meg a felni gumi találkozásnál több helyen jönnek az apró bubik. Pörgetem, forgatom, de semmi eredmény:-(
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#7541
Posted 2009. August 30. - 16:44

#7542
Posted 2009. August 30. - 13:17

és még az is elõfordul hogy sokáig belsõvel használt ust külsõ sem mûxik még lötyivel sem.
az miert?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7543
Posted 2009. August 30. - 11:43

nem minden normál külsõt lehet ust-vé gányolni....Megpróbáltam a mavic crosstaril tubeless kerék, conti speed king normál külsõ párosomat belsõtleníteni. Vettem hozzá egy doboz OKO defektmentesítõ gélt amibõl 100 ml-t tettem kerekenként. Az eredmény nem túl sikeres :-(
A tapasztalatok:
-Az elsõ felfújás nem egyszerû. Hiába tettem bele elõszõr a belsõt, hogy az egyik olalon bepattanjon a külsõ pereme, a belsõ nélküli pumpáláskor annyi levegõ szökött, hogy a mezei komresszorral nem tudtam felfújni, csak a gumisnál sikerült.
- a lötyi , ami egyébként úgy tûnik mûködik mert a futófelületen lévõ lyuknál megjelent és tömített, nem tömítí el a gumi oldalfalán az apró lyukakat, meg a felni gumi találkozásnál több helyen jönnek az apró bubik. Pörgetem, forgatom, de semmi eredmény:-(
és még az is elõfordul hogy sokáig belsõvel használt ust külsõ sem mûxik még lötyivel sem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7544
Posted 2009. August 30. - 11:25

Megpróbáltam a mavic crosstaril tubeless kerék, conti speed king normál külsõ párosomat belsõtleníteni. Vettem hozzá egy doboz OKO defektmentesítõ gélt amibõl 100 ml-t tettem kerekenként. Az eredmény nem túl sikeres :-(
A tapasztalatok:
-Az elsõ felfújás nem egyszerû. Hiába tettem bele elõszõr a belsõt, hogy az egyik olalon bepattanjon a külsõ pereme, a belsõ nélküli pumpáláskor annyi levegõ szökött, hogy a mezei komresszorral nem tudtam felfújni, csak a gumisnál sikerült.
- a lötyi , ami egyébként úgy tûnik mûködik mert a futófelületen lévõ lyuknál megjelent és tömített, nem tömítí el a gumi oldalfalán az apró lyukakat, meg a felni gumi találkozásnál több helyen jönnek az apró bubik. Pörgetem, forgatom, de semmi eredmény:-(
Üdv.
-Én is ezt a lötyit használom nekem 26x2,2-es Bontrager ACX tubeless külsõim vannak csak én belsõvel használom.
-Én váltottam pár emailt a forgalmazóval,és az adagolással kapcsolatban azt tanácsolták,hogy az a legjobb elosztás ha a flakon tartalmát felesben elosztom a két kerékbe,azaz 190ml kerekekként.
-Azt gondolom elolvastad a www.defekt-stop.hu-n leírt adagolási és egyéb infókkal kapcsolatos leírásokat?
(ha nem ted meg minnél elõbb.)
#7545
Posted 2009. August 30. - 10:55

A tapasztalatok:
-Az elsõ felfújás nem egyszerû. Hiába tettem bele elõszõr a belsõt, hogy az egyik olalon bepattanjon a külsõ pereme, a belsõ nélküli pumpáláskor annyi levegõ szökött, hogy a mezei komresszorral nem tudtam felfújni, csak a gumisnál sikerült.
- a lötyi , ami egyébként úgy tûnik mûködik mert a futófelületen lévõ lyuknál megjelent és tömített, nem tömítí el a gumi oldalfalán az apró lyukakat, meg a felni gumi találkozásnál több helyen jönnek az apró bubik. Pörgetem, forgatom, de semmi eredmény:-(
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#7546
Posted 2009. August 27. - 18:47

http://www.bike-shop...szelepsapka:kep
A gépkocsik gumijának szelepén is ilyen szelepsapka van. Bármelyik autós boltban, vagy benzinkútnál kapható.
Köszönöm, ilyen kell nekem.
#7547
Posted 2009. August 27. - 08:09

http://www.bike-shop...szelepsapka:kepKöszi, sokat segítettél...
A gépkocsik gumijának szelepén is ilyen szelepsapka van. Bármelyik autós boltban, vagy benzinkútnál kapható.
#7548
Posted 2009. August 26. - 21:30

Hát sokat nem segített. Különben autószelepes, de nem tudom letekerni a szelepet, próbáltam szemöldökcsipesszel, de nem ment. Mivel szedjem le?
Üdv.
-Nos akkor hátha igy segít valamit.
-adott egy kerék,
-oldalról képzelj a közepébe egy analóg(mutatós) órát,
-gondolatban álisd a nagymutatót az 5-re vagy a 8-asra,
-ezek küzül álisd be úgy a szelep álását hogy valamelyikkel egyvonalba essen a szelep álása vagy helyzete.
-A szeleptû kitekerõt általában jobb bringabóltokban szoktak adni(fillérekért),de a jobb lötyi gyártók (pld:Oko/Defektstop defektmentesítõ) általában mellékelnek egyet a flakon mellé vagy annak zárókupakjában.
#7549
Posted 2009. August 26. - 21:24

#7550
Posted 2009. August 26. - 21:11

Létezik hozzá szerszám.Hát sokat nem segített. Különben autószelepes, de nem tudom letekerni a szelepet, próbáltam szemöldökcsipesszel, de nem ment. Mivel szedjem le?
A sebesség mindent megold.
#7551
Posted 2009. August 26. - 21:02

Üdv.
-A legjobb ha 5 vagy 8 óra álásban van szelep,ha ez még segít valamit?
Hát sokat nem segített. Különben autószelepes, de nem tudom letekerni a szelepet, próbáltam szemöldökcsipesszel, de nem ment. Mivel szedjem le?
#7552
Posted 2009. August 26. - 20:41

Autószelepes? Ki kell csavarni a szeleptût. a szelep ne alul legyen.
Üdv.
-A legjobb ha 5 vagy 8 óra álásban van szelep,ha ez még segít valamit?
#7553
Posted 2009. August 26. - 20:29

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#7554
Posted 2009. August 26. - 20:09

#7555
Posted 2009. August 26. - 18:41

csak egy kis ész, meg odafigyelés kell.
#7556
Posted 2009. August 26. - 18:10

-Azért szívesen megnézném, hogy rakod fel azt a külsõt az országúti bringámra kézzel, aminek a felszerelésekor a mûanyag g.leszedõ kiegyenesesik és kipattan a felnibõl :-( Tudom, gyúrjak egy kicsit a kezemre...
2 es fel evet dolgoztam bringaszervizben. Angliaban az emberek ha defektet kapnak akkor nem javitjak meg a belsot, hanem beviszik a bringat a legkozelebbi bringaboltba, es ott kicserelik nekik egy ujra.
ebbol az adodik hogy napi szinten atlag 5-6 de volt hogy 15+ kulsot kellett le- es felszerelnem.
soha egyszer sem kellett leszedot hasznalnom a felrakashoz. pedig volt benne 700*25C Marathon Plus is.
es foleg ha egy kezdonek azt mondod hogy rakja fel azzal, 99% hogy ki fogja csipni a belso oldalat vele. de hajra
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#7557
Posted 2009. August 26. - 17:42

#7558
Posted 2009. August 26. - 11:02


#7559
Posted 2009. August 26. - 10:59

ebbol az adodik hogy napi szinten atlag 5-6 de volt hogy 15+ kulsot kellett le- es felszerelnem.
soha egyszer sem kellett leszedot hasznalnom a felrakashoz. pedig volt benne 700*25C Marathon Plus is.
es foleg ha egy kezdonek azt mondod hogy rakja fel azzal, 99% hogy ki fogja csipni a belso oldalat vele. de hajra

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7560
Posted 2009. August 26. - 10:29
