Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#7501
Írta 2009. szeptember 16. - 09:13

Lötty nem kell sok (belsõbe sem), de ehhez valamilyen híg változat kell.
Az õs szlájm (jó páran kisérleteztünk vele a 90-es években) pont nem ilyen volt, nyúlós ragacs inkább. Ma löttyök már sokkal jobbak.
Az ust-vel még nem kaptam defektet, pedig találkozott már kökénnyel.
Pro bike gear: a bedugult szelep oka lehet, hogy a kereket szeleppel lefelé tárolod, erre figyelni kell ha eddig nem tetted.
#7502
Írta 2009. szeptember 16. - 06:47

a 2.25 Schwalbe Fat Albertot (nem USTs) elöl 40, hátul 50 ml töltöttem (UST felni)
De nem kell megiedni a lötty sulyátol, mivel azt nem forgatod, a külsö aljában lubickol, igy nem "forgatandó energia" nyomulás közben.
#7503
Írta 2009. szeptember 15. - 23:00


RAUH-Welt
B E G R I F F
#7504
Írta 2009. szeptember 15. - 22:54

átlag méretû külsõbe elég 50-80 ml is a jobbakbóltöki, defektgátló...4 pótbelsõ...
aaaz igen
ha nem kell kapkodnom odaérésileg,vagy a ss-el utazok 60-80km-t illetve "szezon" van /uszkve van elég hõmérséklet, hogy ragaszthassak/ belsõt se viszek, csak ragasztócuccot
van, hogy má' a kereket se veszem ki, csak ott bontom meg a cuccot, ahol érzem, folytonossági hiány van
mondjuk, a defektgátló lomokat továbbra sem értem
ha jól látom, 100ml-t átlagban bele kell töltenem a gummába extrém esetben 200ml-t
azért az 200g!!!
veszel egy használható súlyú, árú, teljesítményû gummát 5-600g körül, s belevágsz 10-20 dekát, amit fékezni, gyorsítani kell
s az évi 2000-5000km-en kapsz 3-4?? defektet
akkor inkább a 95g-os xxx lájt belsõ,1500-é' még ha 2évente szét is csattantom :-)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7505
Írta 2009. szeptember 15. - 22:43

aaaz igen
ha nem kell kapkodnom odaérésileg,vagy a ss-el utazok 60-80km-t illetve "szezon" van /uszkve van elég hõmérséklet, hogy ragaszthassak/ belsõt se viszek, csak ragasztócuccot
van, hogy má' a kereket se veszem ki, csak ott bontom meg a cuccot, ahol érzem, folytonossági hiány van
mondjuk, a defektgátló lomokat továbbra sem értem
ha jól látom, 100ml-t átlagban bele kell töltenem a gummába extrém esetben 200ml-t
azért az 200g!!!
veszel egy használható súlyú, árú, teljesítményû gummát 5-600g körül, s belevágsz 10-20 dekát, amit fékezni, gyorsítani kell
s az évi 2000-5000km-en kapsz 3-4?? defektet
akkor inkább a 95g-os xxx lájt belsõ,1500-é' még ha 2évente szét is csattantom :-)
#7506
Írta 2009. szeptember 15. - 22:36

De igen, de ezt érdemes elég rugalmasan (szó szerintMég egy kérdés belsõvel kapcsolatban.A külsõm 26*2.1 méretû.Gyárilag 26*1.75/1.90 méretû belsõ van benne.Nem kellene megegyeznie a két méretnek?

A sebesség mindent megold.
#7507
Írta 2009. szeptember 15. - 22:23

#7508
Írta 2009. szeptember 15. - 21:49

én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek.
nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.
Üdv.
-Ezzel kb én is így vagyok.:beer:
-Mert ugyan én tettem lötyit a belsõkbe,de a biztonság kedvéért mindig van nálam 4 db pótbelsõ,gumiragasztókészlet és pumpa is.

-Ezeket a cuccokat nem csak magam miatt cipelem,töbször is vólt már olyan eset hogy más bringást is kisegítettem a bajból pótbelsõvel ragasztóval stb.

-A hsz-od utolsó sorával meg maximálisan egyetértek,magam sem tudtam volna szebben meg fogalmazni ezt az aranyigazságot.:beer:
#7509
Írta 2009. szeptember 15. - 21:48

én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek.
nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.
Én is kb. így csinálom.
Más: Racing Ralph(régebbi) 2.1 kezd elég csúszóssá válni elõl(tavaly tavasszal vettem, csak versenyeken, plusz kb. 200km-t ment), de legalább gyors. Ezért szeretem.
Kopás már eléggé látszik.
Megint más: tettem még régebben(tavasszal) Joe's lötyit autószelepes belsõbe. Többször kiszedtem a szelepmagot, áttisztítottam, visszaraktam, de még mindig nem lehet bele fújni a levegõt. Mondjuk van a belsõn lyuk is, amit próbál eltömíteni a cucc.
Edit: de most nem is látom a lyukat... érdekes.
#7510
Írta 2009. szeptember 15. - 21:41

#7511
Írta 2009. szeptember 15. - 21:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7512
Írta 2009. szeptember 15. - 21:22


#7513
Írta 2009. szeptember 15. - 21:21

A sebesség mindent megold.
#7514
Írta 2009. szeptember 15. - 21:17

Félreértesz,én csak kezdõként arra lennék kíváncsi,hogy ti tapasztalt bringások szoktatok-e ragasztott belsõvel nyomulni.Az más ha túra közben megjavítja a bringás,de aztán kicserélitek-e,vagy marad a következõ alkalomra is a ragasztott?
én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek.

nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.
#7515
Írta 2009. szeptember 15. - 21:08

Félreértesz,én csak kezdõként arra lennék kíváncsi,hogy ti tapasztalt bringások szoktatok-e ragasztott belsõvel nyomulni.Az más ha túra közben megjavítja a bringás,de aztán kicserélitek-e,vagy marad a következõ alkalomra is a ragasztott?Csak egy apró tanács volt olyan túra ahol ötünknek 8 defektje volt szerinted ki hord ennyi belsõt de ebben a témában azt hiszem Zszsi a csúcs tartó.
Egyébiránt ha abszolult nem akarsz defektelni javaslom a latexbelõt és bele valamilyen defekt lötyit és élj boldogan.
#7516
Írta 2009. szeptember 15. - 21:08

.
De igen...drága. fél liter 6 ropi...én annyiért 1 litereset veszek angliából postaköltséggel:)
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#7517
Írta 2009. szeptember 15. - 19:05

joe tej:
- kapható itthon
- mûködik
- nem drága
Az igazi megoldás, mint mások írták egy ust külsõ + kevés defektgátló folyadék.
De igen...drága. fél liter 6 ropi...én annyiért 1 litereset veszek angliából postaköltséggel:)
#7518
Írta 2009. szeptember 15. - 12:07

A sebesség mindent megold.
#7519
Írta 2009. szeptember 15. - 12:03

Ha visszakapom, rakok fel képet, mert mint mondtam nem sima kopás, hanem morzsolódás, apró darabok kitöredezése a bütykökbõl.
Milyen formában lehet kissé erélyesebben fellépni?
#7520
Írta 2009. szeptember 15. - 11:37

az a baj, hogy nem fogod tudni meggyozni a nagykert, kulso gumit eleg nehez garanciazni
itt nem irnak rola semmi ilyesmit
http://www.bikeradar...2-in-tyre-17501
RAUH-Welt
B E G R I F F