Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15858 replies to this topic

#7481
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ja, en 60mlvel megyek. es belso nelkul :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7482
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

töki, defektgátló...4 pótbelsõ...
aaaz igen
ha nem kell kapkodnom odaérésileg,vagy a ss-el utazok 60-80km-t illetve "szezon" van /uszkve van elég hõmérséklet, hogy ragaszthassak/ belsõt se viszek, csak ragasztócuccot
van, hogy má' a kereket se veszem ki, csak ott bontom meg a cuccot, ahol érzem, folytonossági hiány van
mondjuk, a defektgátló lomokat továbbra sem értem
ha jól látom, 100ml-t átlagban bele kell töltenem a gummába extrém esetben 200ml-t
azért az 200g!!!
veszel egy használható súlyú, árú, teljesítményû gummát 5-600g körül, s belevágsz 10-20 dekát, amit fékezni, gyorsítani kell
s az évi 2000-5000km-en kapsz 3-4?? defektet
akkor inkább a 95g-os xxx lájt belsõ,1500-é' még ha 2évente szét is csattantom :-)

átlag méretû külsõbe elég 50-80 ml is a jobbakból
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7483
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
töki, defektgátló...4 pótbelsõ...
aaaz igen
ha nem kell kapkodnom odaérésileg,vagy a ss-el utazok 60-80km-t illetve "szezon" van /uszkve van elég hõmérséklet, hogy ragaszthassak/ belsõt se viszek, csak ragasztócuccot
van, hogy má' a kereket se veszem ki, csak ott bontom meg a cuccot, ahol érzem, folytonossági hiány van
mondjuk, a defektgátló lomokat továbbra sem értem
ha jól látom, 100ml-t átlagban bele kell töltenem a gummába extrém esetben 200ml-t
azért az 200g!!!
veszel egy használható súlyú, árú, teljesítményû gummát 5-600g körül, s belevágsz 10-20 dekát, amit fékezni, gyorsítani kell
s az évi 2000-5000km-en kapsz 3-4?? defektet
akkor inkább a 95g-os xxx lájt belsõ,1500-é' még ha 2évente szét is csattantom :-)

#7484
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Még egy kérdés belsõvel kapcsolatban.A külsõm 26*2.1 méretû.Gyárilag 26*1.75/1.90 méretû belsõ van benne.Nem kellene megegyeznie a két méretnek?

De igen, de ezt érdemes elég rugalmasan (szó szerint :) ) kezelni. A lényeg az, hogy jó bele.


A sebesség mindent megold.

 


#7485
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 posts
Még egy kérdés belsõvel kapcsolatban.A külsõm 26*2.1 méretû.Gyárilag 26*1.75/1.90 méretû belsõ van benne.Nem kellene megegyeznie a két méretnek?

#7486
TREKs Atesz

TREKs Atesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 789 posts

én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek. :D

nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.


Üdv.

-Ezzel kb én is így vagyok.:beer:

-Mert ugyan én tettem lötyit a belsõkbe,de a biztonság kedvéért mindig van nálam 4 db pótbelsõ,gumiragasztókészlet és pumpa is.:)

-Ezeket a cuccokat nem csak magam miatt cipelem,töbször is vólt már olyan eset hogy más bringást is kisegítettem a bajból pótbelsõvel ragasztóval stb.:)

-A hsz-od utolsó sorával meg maximálisan egyetértek,magam sem tudtam volna szebben meg fogalmazni ezt az aranyigazságot.:beer:
TREK bike-on szebb az élet!!:cool2:

#7487
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts

én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek. :D

nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.


Én is kb. így csinálom.

Más: Racing Ralph(régebbi) 2.1 kezd elég csúszóssá válni elõl(tavaly tavasszal vettem, csak versenyeken, plusz kb. 200km-t ment), de legalább gyors. Ezért szeretem.
Kopás már eléggé látszik.

Megint más: tettem még régebben(tavasszal) Joe's lötyit autószelepes belsõbe. Többször kiszedtem a szelepmagot, áttisztítottam, visszaraktam, de még mindig nem lehet bele fújni a levegõt. Mondjuk van a belsõn lyuk is, amit próbál eltömíteni a cucc.
Edit: de most nem is látom a lyukat... érdekes.

#7488
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
nekem 17 a rekord, városiban még mindig gurult, mig nem jártam 1.1 slickkel....

#7489
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
14-szer foltozott belsõ a triálomban. Kicsit necces, de Sprite.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#7490
bardocz

bardocz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 464 posts
Nekem egyik belsõm lehúzott kb 2 évet, és volt rajta 3 folt, de télen, ha leesne a hó, és szükség lenne traktorgumira, akkor is azt használnám. Ha jó helyen van a folt, még centírozod is vele a kereket :D Megforgattam legnagyobb áttételen a hátsó kereket, és olyan szinten rázott a váz, hogy csak néztem:D

#7491
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Több ezer km-t megyek ragasztott belsõvel minden gond nélkül.


A sebesség mindent megold.

 


#7492
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts

Félreértesz,én csak kezdõként arra lennék kíváncsi,hogy ti tapasztalt bringások szoktatok-e ragasztott belsõvel nyomulni.Az más ha túra közben megjavítja a bringás,de aztán kicserélitek-e,vagy marad a következõ alkalomra is a ragasztott?


én ragasztás után rövid idõn belül cserélem, és csak pótbelsõnek hordom magamnál.
egyébként meg nem defektelek. :D

nem gáz a ragasztott ha jól csinálod, csak valahogy mégis.

#7493
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 posts

Csak egy apró tanács volt olyan túra ahol ötünknek 8 defektje volt szerinted ki hord ennyi belsõt de ebben a témában azt hiszem Zszsi a csúcs tartó.
Egyébiránt ha abszolult nem akarsz defektelni javaslom a latexbelõt és bele valamilyen defekt lötyit és élj boldogan.

Félreértesz,én csak kezdõként arra lennék kíváncsi,hogy ti tapasztalt bringások szoktatok-e ragasztott belsõvel nyomulni.Az más ha túra közben megjavítja a bringás,de aztán kicserélitek-e,vagy marad a következõ alkalomra is a ragasztott?

#7494
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 posts
Honnan is pontosan?
.

De igen...drága. fél liter 6 ropi...én annyiért 1 litereset veszek angliából postaköltséggel:)



#7495
tbence

tbence

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 257 posts

joe tej:
- kapható itthon
- mûködik
- nem drága

Az igazi megoldás, mint mások írták egy ust külsõ + kevés defektgátló folyadék.


De igen...drága. fél liter 6 ropi...én annyiért 1 litereset veszek angliából postaköltséggel:)

#7496
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A nobby nic, racing ralph is így kopik ha egy kicsit megdöntögeted meg fékezel is vele. Meg látnád a smart sam-emet a 24 órás után, pedig csak egy 100ast mentem vele a versenyen.


A sebesség mindent megold.

 


#7497
gorgo

gorgo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 649 posts
A radart én is olvastam, meg még más fórumokat is, ilyen hibáról senki sem beszélt. Lornak is volt egy darab, ha jól emlékszem, õ csak a súlyára panaszkodott.
Ha visszakapom, rakok fel képet, mert mint mondtam nem sima kopás, hanem morzsolódás, apró darabok kitöredezése a bütykökbõl.

Milyen formában lehet kissé erélyesebben fellépni?
fanatiX mtbc

#7498
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
az teny hogy a "jobb" gumik altalaban nagyon hamar kopnak, de ez igy azert durva. 50Km? ennyire nem lehet puha a keverek

az a baj, hogy nem fogod tudni meggyozni a nagykert, kulso gumit eleg nehez garanciazni

itt nem irnak rola semmi ilyesmit

http://www.bikeradar...2-in-tyre-17501
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7499
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

Sziasztok!Megkaptam pályafutásom elsõ defektjét,szerencsére nem terepen,csak egy próbakör során.Ragasztani nem akarom,és azt szeretném megtudni van-e valami különbség a különbözõ márkájú belsõk közt.Vegyem meg amit az elsõ boltban a kezembe nyomnak?Ami benne volt az Duro.

Csak egy apró tanács volt olyan túra ahol ötünknek 8 defektje volt szerinted ki hord ennyi belsõt de ebben a témában azt hiszem Zszsi a csúcs tartó.
Egyébiránt ha abszolult nem akarsz defektelni javaslom a latexbelõt és bele valamilyen defekt lötyit és élj boldogan.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#7500
gorgo

gorgo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 649 posts
2 hete vettem egy szett Michelin mountain extrem külsõt, és kb 50 km bringázás után elkezdtek leszakadozni a bütykök mind az elsõ mind a hátsó külsõrõl. Azonnal levettem õket, és visszaraktam a kopott Intenseket, tehát amint láttam a hibát, nem használtam tovább õket. Teljes bûtyöktörés ez alatt nem volt, csak pl az oldalsó bütykök belsõ felénél kezdtek elválni az anyagtól, illetve a futófelületen is van pár bütyök, ami egyszerûen kezd elhasadni. Nem használtam magas nyomáson a gumikat, a talaj pedig jellemzõen száraz; ritkán, a nedvesebb helyeken laza volt. Visszaküldtem a nagykerbe, de õk nem fogadják el a kifogásomat, mondván a "top" gumik mind ilyenek. Nos nekem már az évek alatt volt pár külsõm, és eddig ilyen nem fordult elõ, még a korábbi ugyancsak michelin gyártmányú Hot illetve Hots piros külsõknél sem.
A kérdésem az, hogy mostanában tényleg általános jelenség e a hasonló árkategóriájú külsõknél a szétszakadozás, illetve a folyamatos morzsolódás, vagy egyszerûen megint sikerült szemetet vennem?

Köszi
fanatiX mtbc