Minden belsõ bír 10 bart. De csak a külsõben, ha elkezded "csak úgy felfújni", akkor kábé másfél barnál kidurran, mivel túltágul. Igen, ledobja, ami úgy jelentkezik, hogy a perem, ami drót vagy kevlarsodrony, kiugrik oldalra, s a belsõ elkezd "kibuggyanni". Ez viszont, a probléma jellegébõl adódóan tizedmásodperceket jelent a BUMM elõtt.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Technika = Hát ilyen hülyeséget még nem hallottam. Ezzel csak a külsõ felülete lesz keményebb, ugyanúgy felüthetõ, csak a belsõ keresztmetszetét csökkentetted, ami miatt jobban is ráz, s mivel deformálod a gumi keresztmetszetét, a kanyarstabilitását is jól elrontod. Ráadásul kisebb keresztmetszetbe fújsz 6 bart, ami ugye még inkább felütésveszélyessé teszi. Nem csak, hogy nem véd a felütések ellen, de még árthat is, mert több becsípõdésre, kidörzsölésre ad lehetõséget, s a felni oldalfalát is szétverheted. A defektvédelme is kétséges, országúton 49% vasszög, 49% fél sörösüveg miatt kaptam eddig párszáz defektet, csak a maradék 2 % a tüske, amit ez a módszer kivéd. És csináltál magadnak egy nehézsúlyú kereket, ahol sokan ölre mennek 20 gramm lespórolásáért. Ráadásul a kerék kerületén ez tényleg számít.
Ha elfogadsz egy jótanácsot, ezt az "ötletet" gyorsan elfelejted, veszel egy mûhelypumpát, 2 normális belsõt, s felfújod mindkét kereket 7.5 barra óramû precizitással, ha meg nem válik be (ledobja, vagy felütöd), akkor veszel még 2 normális országúti külsõt, ami kibír egy magyar utakra optimalizált nyomást. Probléma megoldva.
Maggi;
Országútiról van szó, ha eddig nem esett volna le. Simán ledobja, ha túlfújod.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)