Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15857 replies to this topic

#701
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

2018-as Continental RaceKing Protection külsők
Tömeg: 600/601 gramm
Ez előző verzióhoz képest párban 90 gramm mínusz, de ez sajnos a ballonosság rovására ment. 
Felrakása azonos felnire kínszenvedés volt. 

 

viszont ugy lehet nem ereszt a peremnel :) en kinlodtam a 2017essel egyket hetet, aztan visszavaltottam schwalbera.

milyen szeles most a 2.2es (milyen felnin)?



#702
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

méret?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#703
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 687 posts
  • LocationBad Goisern

2018-as Continental RaceKing Protection külsők
Tömeg: 600/601 gramm
Ez előző verzióhoz képest párban 90 gramm mínusz, de ez sajnos a ballonosság rovására ment. 
Felrakása azonos felnire kínszenvedés volt. 



#704
Sandman

Sandman

    vendég

  • fórumtag
  • 432 posts

29-es montiba.

:D



#705
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 posts

Segítséget szeretnék kérni.Tapasztalatok alapján,milyen márkájú trekking vázakba fér bele hátulra az 50mm széles gumi?

Előre is köszönöm a válaszokat.

 

29-es montiba.



#706
retrofan

retrofan

    fórumtag

  • fórumtag
  • 165 posts

Segítséget szeretnék kérni.Tapasztalatok alapján,milyen márkájú trekking vázakba fér bele hátulra az 50mm széles gumi?

Előre is köszönöm a válaszokat.



#707
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

A Goodyear is visszatér a bringákhoz:

https://www.goodyearbike.com/product

 

A másik bikemag-ról egy cikk:

https://www.bikemag....ke-tire-lineup/

A kérdés ilyenkor hogy kivel gyártatnak majd, vagy építenek-e hozzá komplett új gyárat.



A sebesség mindent megold.

 


#708
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 posts

A Goodyear is visszatér a bringákhoz:

https://www.goodyearbike.com/product

 

A másik bikemag-ról egy cikk:

https://www.bikemag....ke-tire-lineup/



#709
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

a panaracer gumik mennyire méretpontosak?

 

mindent nekem kell csinálni.... hát jó: comet, elvileg 52*559 (a trekkingemre vettem), 4 baron 51,5mm. eddig jó. kíváncsi vagyok, ha visszaengedem a szokásos 2-2,5bar körüli nyomásra, mennyi lesz egy kis használat után. tapizva egyébként jó benyomást kelt, a menet közben meg kiderül menet közben...


Edited by Kisherceg, 2018. March 14. - 19:07.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#710
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

a panaracer gumik mennyire méretpontosak?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#711
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

https://r2-bike.com/...Weight-SV-42-mm

 

lesz belőle outi méret is.. ott a szelep hossz mm-ben több lesz, mint a tömlő tömege grammban :D (38 grammnak ígérik)

Lesz? :D Van a kocsiban 2db.


  • Vejne likes this


A sebesség mindent megold.

 


#712
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://r2-bike.com/...Weight-SV-42-mm

 

lesz belőle outi méret is.. ott a szelep hossz mm-ben több lesz, mint a tömlő tömege grammban :D (38 grammnak ígérik)



#713
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 posts

Maxxis külsőkből 1 Aspen és 2 Ikonom volt/van most. Ardentről nem tudok nyilatkozni.

 

Nekem a EXO verziók vannak, az Aspen 2C és az Ikonok 3C verziók. Kopásállóságuk nagyon jó, legalább 2x annyit bírnak (nálam), mint a Schwalbe Evo külsői. Defektállóságuk hasonló, mint a többié, itt nem tapasztaltam különbséget a Continental, Maxxis és Schwalbe-k közt, nálam az utóbbi 2-3 évben mindegyik gyártó gumijai jól teljesítettek. Tapadásuk szerintem valahol a Schwalbe környékén van, jobb, mint a Conti külsőké, nedves sziklás terepen hasonlóan csúszkál.

Német és angol mérések alapján a Maxxis külsők gördülési ellenállása pár Wattal magasabb, mint a Schwalbe versenyzős XC külsőié.

Nagyon jó minőségűek, a tubeless install könnyű velük.

 

Az Ikon már egészen agresszív minta első kerékre, úgy tapasztaltam. Hátra nekem bőven elég az Aspen - természetesen próbáltam az Ikont is hátul, XC-hez már sok is egy Ikon hátra (nekem).

Köszi!

 

A magam technikai szintjéből kiindulva gondoltam, hogy hátra teszem az ikon-t és előre az ardent-et. Főleg kanyarban nem szeretném, hogy idő előtt boruljon ki alólam a bicikli, ez meg úgyis csak elől szempont inkább, úgyhogy körüljárom kicsit az aspen-t is. 

Mennyire méretpontosak egyébként ezek a maxxis gumik? Értem ezalatt, hogy a 2,25-ös, ami elvileg 57mm, az egyrészt valóban ennyi-e, és ha igen, akkor a hurka legszélesebb pontján mérve, vagy a szélső bütyöksorok távolsága? 

Azért néztem az egyszerűbb változatokat, mert nem cél a belső nélküli használat, de mondjuk defektet belsővel sem szeretnék kapni. :) 



#714
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Maxxis külsőkből 1 Aspen és 2 Ikonom volt/van most. Ardentről nem tudok nyilatkozni.

 

Nekem a EXO verziók vannak, az Aspen 2C és az Ikonok 3C verziók. Kopásállóságuk nagyon jó, legalább 2x annyit bírnak (nálam), mint a Schwalbe Evo külsői. Defektállóságuk hasonló, mint a többié, itt nem tapasztaltam különbséget a Continental, Maxxis és Schwalbe-k közt, nálam az utóbbi 2-3 évben mindegyik gyártó gumijai jól teljesítettek. Tapadásuk szerintem valahol a Schwalbe környékén van, jobb, mint a Conti külsőké, nedves sziklás terepen hasonlóan csúszkál.

Német és angol mérések alapján a Maxxis külsők gördülési ellenállása pár Wattal magasabb, mint a Schwalbe versenyzős XC külsőié.

Nagyon jó minőségűek, a tubeless install könnyű velük.

 

Az Ikon már egészen agresszív minta első kerékre, úgy tapasztaltam. Hátra nekem bőven elég az Aspen - természetesen próbáltam az Ikont is hátul, XC-hez már sok is egy Ikon hátra (nekem).


Edited by zscs, 2018. February 07. - 15:19.


#715
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 posts

Két konkrét maxxis gumival kapcsolatban van valakinek tapasztalata/véleménye? 

 

Maxxis Ikon: https://www.bike-com...ng-Tyre-p59636/

 

Maxxis Ardent: https://www.bike-com...ng-Tyre-p46070/

 

Köszi!



#716
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 posts

Miért is? Mondjuk tubelessnél ez gondolom valamivel egyszerűbb, mint belsős rendszernél defektvédelem gyanánt :D

A Joe's No Flat tömlő a képembe robbant (szinte), aminek vagy én vagyok az oka, vagy nem, de ez után inkább vettem Schwalbe Doc Blue-t. Ezt a gumi felrakása után töltöm be. Szelep kicsavar, adagoló edényből bepumpál, szelep visszacsavar.

Amúgy ez is, és a slime is nekem befogja a szelepet. A slime 2 év alatt szép lassan, a doc blue hónapok alatt. Olyankor kerék leereszt, szelep ki, szmötyi kipiszkál, szelep vissza. Van otthon ócó kínai szelepem arra az esetre, ha ettől tönkremennének, de egyelőre bírják a strapát :D Presta szelepekről van szó.

1 euroert lehet venni Schwalbe presta-szelepmagot (nem tudom, hogy a valve core-nak mi a szep forditasa) is. Mondjuk az is Kinaban keszul :) En mar csereltem a DT tubeless gyari szelep magjat egy ilyen Schwalbe-ra.



#717
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Barmelyik eltomitheti, varni kell kicsit 12 ora allasnal, mielott hasznalod. En is jartam ugy, hogy beszorult a gumitormelek, es leeresztett, mert nem tomitett.

#718
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 533 posts

Ezzel vigyázni kell, mert nem csak a sérüléseket, de a szelepet is könnyen eltömítheti, így betölteni a külső felrakása előtt érdemes.

 

 

Miért is? Mondjuk tubelessnél ez gondolom valamivel egyszerűbb, mint belsős rendszernél defektvédelem gyanánt :D

A Joe's No Flat tömlő a képembe robbant (szinte), aminek vagy én vagyok az oka, vagy nem, de ez után inkább vettem Schwalbe Doc Blue-t. Ezt a gumi felrakása után töltöm be. Szelep kicsavar, adagoló edényből bepumpál, szelep visszacsavar.

Amúgy ez is, és a slime is nekem befogja a szelepet. A slime 2 év alatt szép lassan, a doc blue hónapok alatt. Olyankor kerék leereszt, szelep ki, szmötyi kipiszkál, szelep vissza. Van otthon ócó kínai szelepem arra az esetre, ha ettől tönkremennének, de egyelőre bírják a strapát :D Presta szelepekről van szó.



#719
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

en is kb 2011 vege ota hasznalok tubelesst, eloszor stanst, aztan kiprobaltam a joest, majd gyorsan visszatertem a stansre :D egyszer szakadt ki az oldalfal a cxen,ami azonnal nyomasvesztessel jart, de kb ennyiszer hagyott cserben. egyedul telen viszek magammal potbelsot, kb felevente ellenorzom, toltok utana.



#720
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Versenyszezon elején betöltök 70-80ml-t és őszig nem foglalkozom vele