Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#7181
Posted 2010. January 18. - 19:48

Amúgy ezek közül a RocketRon Evolution a legjobb, de sztem ennél is jobb a Racing Ralph, vagy ha kicsit nehezebb, de jóval kopásállóbb és mindenesebb gumi kell, akkor NobbyNic Evolution, vagy Maxxis CrossMark.
(Nem feltétlenül jó a könnyebb gumi, mert ezek ún. skilles gumik azaz tudnui kell biciklizni hozzájuk, és ha esetleg fél métereket csúszik alattad a bringa 50nél, azt is kontrollálni. Egy nehezebbel lehet hogy gyorsabb leszel, bátrabban mész majd.)
Ajánlanám még a Specialized Fast Trak LK vagy SLK-t, de nem tudom hogy mennyire lehet beszerezni.
Hacsinzont, Contit, meg Mislent hanyagolnám.
#7182
Posted 2010. January 18. - 18:41

Érdelekne,hogy melyik lenne a legjobb választás ezek közül.:
Schwalbe Rocket Ron 2009 Evolution 26*2.1
Schwalbe Rocket Ron 2009 Performance 26*2.1
Hutchinson python 26*2.0
Continental Mountain King Supersonic 26*2.2
Michelin Mountain X'trem 26*2.2
Úgy hallottam,hogy a Michelin jó,de elég gyorsan kopik.
#7183
Posted 2010. January 16. - 22:45

Persze, de pl. ha Buda maratonról van szó, az tapadós,köves saras.
Ha Kisnána, akkor folyós köves saras.
Ha Zalaegerszeg, akkor tapadós saras kõ nélkül.
Balassagyarmat: folyós sár, kõ nélkül.
Minden terepnek megvan a maga legjobb gumija. Ha 1 gummával akarsz mindenhol menni... Az nem a legjobb választás.
nos ez abszolút igaz. Fõmet a földig hajtom és..... asszem elteszem magam holnapra:)
#7184
Posted 2010. January 16. - 22:18

Persze, de pl. ha Buda maratonról van szó, az tapadós,köves saras.a terep bizony változatos....és csak két kereked van.
Ha Kisnána, akkor folyós köves saras.
Ha Zalaegerszeg, akkor tapadós saras kõ nélkül.
Balassagyarmat: folyós sár, kõ nélkül.
Minden terepnek megvan a maga legjobb gumija. Ha 1 gummával akarsz mindenhol menni... Az nem a legjobb választás.
#7185
Posted 2010. January 16. - 22:16

hupszika
ugyanazt, ugyanakkor;)
tamaska, törölnéd az enyémet?
köszi.

Izomtéridõninja-geológus!
#7186
Posted 2010. January 16. - 22:16

van rendes gumifesték: http://www.komplett-...php?prodid=4811
elképzelhetõ, hogy kisebb kiszerelésben is van (olvastam, hogy valaki gumicsónakot kent le vele és teljesen tartós)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#7187
Posted 2010. January 16. - 22:05

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7188
Posted 2010. January 16. - 21:43

miután sikeresen eltüntettem a márkajelzést a gumma oldaláról kéne tipp olyan festékrõl ami gumi oldalfalra vöröscsíkkészítésileg megállja a helyét!
#7189
Posted 2010. January 16. - 20:57

altalanos felhasznalasra specialized the captain 2.0
telire sarazni bontrager mudX 1.8
meg egy szett racing ralph 2.25 csak ugy
de kerdezd Tiggert, neki van vagy 15par a garazsban.
nyilvan nem akarod oket naponta cserelgetni, de nem is vannak rahegesztve a felnire, hogy telen ne tudj mas szettet hasznalni mint nyaron

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7190
Posted 2010. January 16. - 20:38

#7191
Posted 2010. January 16. - 17:26

jó jó jó...de egyszerre csak egyféle gumit teszel a gépre. Ha elmész terepre ott mindent kap: követ, sarat, homokot, hideget, meleget....
Olvasd el, hogy mi volt az eredeti kérdés. Rémhörcsög adott egy tökéltesen kimerítõ választ. Azt itt inkább meg is állok.
#7192
Posted 2010. January 16. - 17:15

Szerintem nem az volt a kérdés hogy ki mivel hol tud elmenni, hanem hogy saras körülmények között mi a legideálisabb gumi. 1 collos slick gumival is el lehet menni sok helyen terepen, de nem épp a legideálisabb.
Ha nem köves a terep, hanem full sár, és esetleg a tapadósabb fajtából, akkor Maxxis Medusa 1.5, Schwalbe Black Shark 1.55 (de ezt sztem nem gyártják már).
Ha köves a terep és tapadós a sár, akkor Maxxis Medusa 2.1, vagy 1.5, de ezzel tudni kell ilyenkor biciklizni.
Ha folyós a sár és nem köves, akkor a legjobb szerintem a Specialized Houffalize 1.8, de a 2.1-es Medusa is okés.
Ha folyós a sár és kõ van, akkor Specialized Fast Trak, Schwalbe Nobby Nic 2.1, itt gyakorlatilag minden gumi jó ami jó anyagból van és ritkásabb mintával rendelkezik.
Persze ez nem szentyrás, és ezek csak példák, jópár gumi van, amit nem is próbáltam még, Geax, Conti /csak explorer de az fos volt/, Kendából a jobbak, stbstb
jó jó jó...de egyszerre csak egyféle gumit teszel a gépre. Ha elmész terepre ott mindent kap: követ, sarat, homokot, hideget, meleget....
#7193
Posted 2010. January 16. - 16:01

#7194
Posted 2010. January 16. - 15:50

#7195
Posted 2010. January 16. - 15:36

Maxxis Crossmark 2.1 UST
Vredestein Black Panther UST 2.00
Vredestein Black Panther Xtrac UST 2.00
Mindhárom tök jó gumma szerintem. A két vredestein között annyi a különbség mintázatban, hogy a simán a középsõ futófelület folytonosabb, míg az xtrac gumin "ki vannak vágva" a bütykök középrõl. Ez befolyásol valamit? Jobb lehet a sima Vred. gördülési ellenállása aszfalton emiatt, vagy nem lehet érezni a különbséget?
labidani
#7196
Posted 2010. January 16. - 15:06

Ha nem köves a terep, hanem full sár, és esetleg a tapadósabb fajtából, akkor Maxxis Medusa 1.5, Schwalbe Black Shark 1.55 (de ezt sztem nem gyártják már).
Ha köves a terep és tapadós a sár, akkor Maxxis Medusa 2.1, vagy 1.5, de ezzel tudni kell ilyenkor biciklizni.
Ha folyós a sár és nem köves, akkor a legjobb szerintem a Specialized Houffalize 1.8, de a 2.1-es Medusa is okés.
Ha folyós a sár és kõ van, akkor Specialized Fast Trak, Schwalbe Nobby Nic 2.1, itt gyakorlatilag minden gumi jó ami jó anyagból van és ritkásabb mintával rendelkezik.
Persze ez nem szentyrás, és ezek csak példák, jópár gumi van, amit nem is próbáltam még, Geax, Conti /csak explorer de az fos volt/, Kendából a jobbak, stbstb
#7197
Posted 2010. January 15. - 20:52

Sziasztok!
Korábban feltettem egy kérdést amire nem kaptam válszt.
Megkérdezem másképp. Ti milyen külsõt használtok saras terepre,mint pl. a BUÉK kupa volt?
Köszi
schwalbe smart sam eddig mindenhol elmentem vele:)
#7198
Posted 2010. January 10. - 21:41

Én esetleg már csak arra tudok gondolni, hogy a védõszalag valahogy kicsípi. Vagy ott ahol annak a két vége érintkezik, vagy valahogy a külsõvel. Nekem nincs több ötletem. Ha megtaláltad majd szólj, hogy mi volt. Szerintem vedd ki azt a védõszalagot, és ha megszûnnek a defektek (legalábbis az ilyen szintû gyakorisága) akkor az volt a hibás.
A végén kiderült ez volt a probléma.Az a "védõ" mivel elhasználodot,merevedett az csiphette ki. Mióta nincs bent nincs gond.Biztos elöször mikor kivettem nem volt szerencsém és az kavart meg.
Azóta rakattam a hátsóba löttyöt is.Kiváncsi leszek rá.
Legalább megtanultam gyorsan gumit cserélni,javitani

Természetesen ma defekt az elsõbe is.. kaptam onnan is ki..
4BAR -on megyek a gumival.
Köszi mindenkinek az épitö hozzászolásokat.Hallottam,tanultam pár dolgot.
Jan
#7199
Posted 2010. January 08. - 12:26

Tolómérõvel kéne megmérni a felfújt gumit 2.25 méretben
#7200
Posted 2010. January 08. - 12:13
