Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#7221
Írta 2010. január 02. - 20:35
Van egy olyan problémám hogy 1 hete vásárolt bringámnak már 8 defektje volt.Pedig csak napi kétszer 1 órákat voltam vele kint.Van benne egy müanyag is amitöl elviekben nem lehetne... de van.
Az a fö kérdésem hogy létezik-e olyan belsö vagy valami anyag vagy mittomén mi a megakadályozza mert már nagyon unom a javitást.
Vagy mit ajánlotok?
Minden megoldás érdekell az se baj ha 5 kilos lesz a kerék mert már idegrohamot kapok.. ma is toltam 5 kilométert.
#7222
Írta 2010. január 02. - 17:01
Gondolom akkor ez a drótos verzió, bár így sem drága.
Fekete párducot használ valaki?
#7223
Írta 2010. január 02. - 14:48
Tapasztalattal még várnék, mert még pár hónapig igazi hegyi nyomulást nem tervezek.
Mindenesetre kicsi alacsony mintázata van, szóval tényleg inkább cc-s gumi, középütt van valami futóél jellege így aszfalton jól meg hangtalanul gördül.
Eddig ballonos 2,35ös gumim volt fenn, így ezt szokatlanul keményre kellett fújnom hogy ne üssem fel hátul.
#7224
Írta 2010. január 02. - 14:40
Na nekem meg végül 2,1es WTB nano raptor lett a gépemre téve.
Terepezni még nem tudtam vele, szépen megindult nálunk is havazás meg röpködnek a minuszok.
Mennyiért vetted? a tapasztalatokról majd írhatnál.
#7225
Írta 2010. január 01. - 17:18
#7226
Írta 2010. január 01. - 15:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7227
Írta 2009. december 31. - 10:43
szingóval ezt hogyan? :wtf:
3 mozdulattal
Egyszer letéped a régit, majd felrakod az újat, és végül pumpálsz. Ha ügyes vagy, gyorsabb, mint belsõt cserélni.
A szingó ragasztás nélkül is használható, csak nem szabad vele gyorsan kanyarodni, de simán haza lehet vele menni.
#7228
Írta 2009. december 30. - 19:14
Viszem a régi elsõt tartaléknak, ha meghal a hátsó, felpattintom azt hazáig...
szingóval ezt hogyan? :wtf:
#7229
Írta 2009. december 30. - 19:00
Érdekelnének a tapasztalataitok a Tubeless-é átalakítóval kapcsolatban.
Kívánt kombó: Singletrack + átalakító + tubeless-es külsõ(michelin)
köszi
#7230
Írta 2009. december 28. - 23:27
Én 3800-ért vettem 2 éve a tufokat a nellában, de azt hiszem a proathlonban is árulnak.
Decathlont azért ajánlottam mert én nagyon olcsón láttam ott vittoriát. 2 db-ot adtak talán háromezer egypárszázért.
Én néztem a honlapjukon az árlistát, és elég drágán adták a vittoria rallykat...
#7231
Írta 2009. december 28. - 18:38
Köszi a tippet, de ott sokkal drágább volt mint amennyit hajlandó lettem volna kiadni érte(meg nincs is a közelben), 4400 pénzért sikerült egy darabot szerezni, máshol is lett volna 4800ért rendelésre, de rendelésre 4200 ért is tudok, normál áron meg nem volt Budapesten több...
Elöl kicserélem, hátul egyenlõre marad a régi, az kevésbé veszélyes ha meghal... Viszem a régi elsõt tartaléknak, ha meghal a hátsó, felpattintom azt hazáig...
Én 3800-ért vettem 2 éve a tufokat a nellában, de azt hiszem a proathlonban is árulnak.
Decathlont azért ajánlottam mert én nagyon olcsón láttam ott vittoriát. 2 db-ot adtak talán háromezer egypárszázért.
#7232
Írta 2009. december 28. - 17:02
decathlonban szokott lenni
Köszi a tippet, de ott sokkal drágább volt mint amennyit hajlandó lettem volna kiadni érte(meg nincs is a közelben), 4400 pénzért sikerült egy darabot szerezni, máshol is lett volna 4800ért rendelésre, de rendelésre 4200 ért is tudok, normál áron meg nem volt Budapesten több...
Elöl kicserélem, hátul egyenlõre marad a régi, az kevésbé veszélyes ha meghal... Viszem a régi elsõt tartaléknak, ha meghal a hátsó, felpattintom azt hazáig...
#7233
Írta 2009. december 28. - 14:00
pedig ott ereszt...
Na kiszedtem a kereket s jó kis akáctüske volt a gumiban.
szóval nem a szelepnél eresztett.
#7234
Írta 2009. december 22. - 14:15
Hello.
Valakinek nincs tippje hol tudnék most még karácsonyig egy pár szingós gumit szerezni, lehetõleg olcsón, tudom ez szinte lehetetlen de hátha tud valaki valamit
decathlonban szokott lenni
#7235
Írta 2009. december 22. - 13:24
Valakinek nincs tippje hol tudnék most még karácsonyig egy pár szingós gumit szerezni, lehetõleg olcsón, tudom ez szinte lehetetlen de hátha tud valaki valamit
#7236
Írta 2009. december 21. - 21:48
Félig-meddig letaposott, nyomvályús, sok lábnyomokkal tarkított úton mint valószínûleg a gumik többségének, ennek is gondja akadt. Egyszer sem estem el, de azért kellett egyensúlyozni rendesen és volt broadside, elsõkerék-tolás és mindenféle cifra mutatvány ilyen körülmények közt. De! Letaposott hóban úgy tapad, mintha - "kis" túlzással - nyár lenne! Egy ilyen, kb. 2000 Ft-os gumitól ez a teljesítmény kiemelkedõen jó. (Kár, hogy már alig-alig kapható, ez egy kifutó széria...) Lefelé jól használható, egészen meredek lejtõkön is jöttem le, minden gond nélkül. Felfelé pedig olyan helyeket másztam meg, amit még nyáron is nehéz - pláne, ha nincs valaki formában!
Ez a gumi drótperemes és kissé nehezen szerelhetõ egyébként, defektállóságban viszont példás - akárcsak kopásállósága. Cserébe jó nehéz, sacc per kábé 800-850g biztosan van (nem mértem) - de legalább jól lehet vele edzeni. Mintázata eléggé a WTB Moto Raptor koppintása.
Még a végén leszórom a fully-ról a Nobby Nic-eket és felpattintom ezeket helyettük!
_____________________________________________
AM rlz
#7237
Írta 2009. december 21. - 12:36
Ja, és nekem 2 éves, kopott a gumi.
#7238
Írta 2009. december 21. - 06:45
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#7239
Írta 2009. december 20. - 23:00
Eddig elõre és hátulra is Smoke ment (ha ment), de kemény felületen nem nagyon szerette az irányt tartani ezért vettem elõre a javasolt Dart-ot. Amint normális hõmérséklet lesz, meg hajlandó lesz valaki velem tartani, ki fogom próbálni.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."