Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#6861
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
560 egyáltalán nem az.

#6862
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

Nobby Nic evo és Racing Ralph evo súlya érdekelne, mindkettõ 2.25 és drótos verzió... egy Cube volt gyárilag ezekkel szerelve, neten nem találtam semmit :(
Gondolom +100g azért csak van egy drót peremû gumi egy hajtogathatóshoz képest.

Közben sikerült lemérnem, ha valaki belefutna ilyenbe:

A NN 660g, a RR viszont 560, ami nem is annyira vészes
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#6863
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Nobby Nic evo és Racing Ralph evo súlya érdekelne, mindkettõ 2.25 és drótos verzió... egy Cube volt gyárilag ezekkel szerelve, neten nem találtam semmit :(
Gondolom +100g azért csak van egy drót peremû gumi egy hajtogathatóshoz képest.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#6864
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Szûkebb váznál azért jobb lehet sárban a 2,1-es. Anno Zalaszentgróton szorultam meg a ballonos 2,0-ás (megfelel kb. 2,25-nek) Specialized gumival. Értelemszerûen nem élmezõnyben megyek, szóval a viszonylag biztonságos sáron átjutás volt a cél. Azóta vékonyabb gumikkal megyek.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#6865
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Szerintetek jó választás lehet a 73kg-omhoz elõre 2,25 Nobby N hátra pedig 2,25 Racing R merev seggû biciklihez?
Olyan gumi párosítást akarok venni, ami aránylag jó mind a 4 top maratonon, és ha sár lesz mint pl. tavaly Szilvásváradon, azért túléljem velük.
Eddig csak 2.1-es gumim volt, nem tudom maradjak-e inkább annál a méretnél, vagy kipróbáljam a 2.25-ös ducigumikat?
Én elõre 2,2-2,5 hátra 2,5-3,0 bar nyomást használok, de felütésem még nem volt vele. Bár néha a magasabb nyomáson kicsit pattogós érzésem volt...


a 2,1-es haladósabb a 2,25-ös komfortoabb és lacsonyabb nyomás-jobb tapadás
neked kell eldönteni

durván nagy sárban egyik sem lesz jó
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6866
Zsembi

Zsembi

    vendég

  • fórumtag
  • 62 hozzászólás
Szerintetek jó választás lehet a 73kg-omhoz elõre 2,25 Nobby N hátra pedig 2,25 Racing R merev seggû biciklihez?
Olyan gumi párosítást akarok venni, ami aránylag jó mind a 4 top maratonon, és ha sár lesz mint pl. tavaly Szilvásváradon, azért túléljem velük.
Eddig csak 2.1-es gumim volt, nem tudom maradjak-e inkább annál a méretnél, vagy kipróbáljam a 2.25-ös ducigumikat?
Én elõre 2,2-2,5 hátra 2,5-3,0 bar nyomást használok, de felütésem még nem volt vele. Bár néha a magasabb nyomáson kicsit pattogós érzésem volt...

#6867
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

No esetleg, akkor elõre 2,25-ös Nobby hátra meg 2.1.-es RR? NN 2,25 már van készleten, úgyhogy elõre tutira az fog menni. Meg lehet, hogy hátra is. De van Race Kingem 2,2 is, lehet, hogy mielõtt veszek RR-t, kipróbálom azt a párosítást




ja az is jó, csak lusta voltam annyit írni

ha lesz montim, akkor legközelebb hára 2,1-ralph, elõre 2,25-ös rocket ron kombó van tervben, igaz ust verzió
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6868
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
No esetleg, akkor elõre 2,25-ös Nobby hátra meg 2.1.-es RR? NN 2,25 már van készleten, úgyhogy elõre tutira az fog menni. Meg lehet, hogy hátra is. De van Race Kingem 2,2 is, lehet, hogy mielõtt veszek RR-t, kipróbálom azt a párosítást

#6869
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Nekem pl. felesleges a 2.25ös Ralph, da majd elkopik:)

#6870
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!


95-100 között mozgok, 2.1 Racing Ralhp, soha nem volt vastagabb gumim, (merevfarú) de vidáman biciglizek 1.9 is, a sárgumim 1.8 NN

#6871
CMX

CMX

    vendég

  • fórumtag
  • 159 hozzászólás

Erre én nem fogadnék. Se a tpi-re, se a felütésre.


Lehet, hogy az egyszeri tudós meg a bolha esete, de ezt tapasztaltam minden esetben, amikor volt szerencsém kipróbálni egy drótos alap gumit, majd ugyanazt a mintázatot a csúcs változatban.

Lehet, hogy a TPI-nek ehhez semmi köze.

Akkor meg mitõl van a felütés? Mert szerintem attól, hogy az adott bringás technikai felkészültségéhez képest túl kicsi a nyomás - azaz belemegy olyan helyzetekbe, hogy nem tudja elkerülni az éles tereptárgyakat - városban pl. padkázás, vagy egy ugrásból roszul érkezik síkra és odacsapja a kereket. Egy 4 bárra felfújt 2"-os gumit nem valószínû, hogy fel lehet ütni.

#6872
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!

2,25
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6873
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás

Bocs, hogy ezt igy kiragadom.

A stilusod nem azt tukrozte, hogy szeretned megosztani a tapasztalataidat. Egyszeru felindulasbol irtal egy hozzaszolast, hogy mennyire atvertek. Ezzel van a gond.

Amugy a honlapon ott van: "Egyes termékek esetében elõfordulhat, hogy a megadott kép és termék leírása között eltérés mutatkozik."

Mindenesetre sajnalom, hogy porul jartal. Ez a buktatoja a webes vasarlasnak.


Javaslom olvass vissza... pont azon kaptam fel a fejem, hogy leírom hogy jártam, és még nekem lfsz a sgmbe...bocs, akkor mindenki tartsa meg magának az infókat és így segítsünk a másiknak... nem erre való a fórum? de erre.

Mellesleg ez a buktatója az itthoni webes vásárlásnak...én folyamatosan kintrõl rendelem a cuccokat, ebay, stb, és csak pozitív tapasztalatom van! érdekes, hogy ez az egyetlen itthoni vásárlásom, és egybõl kigukik a forgalmazó és sajnos a webáruház üzemeltetõ hibája is...

Hozzáteszem, ne a bringabutikosok hibája ez nagyrészt, hanem ez esetben a forgalmazóé... de arra, hogy mást kapsz, mint amit megrendelsz nincs mentség.

Remélem többen már nem válaszolnak, mert már én is unom x szer ugyanazt leírni...inkább olvassatok vissza, vagy nyomtassátok ki... :)

Javaslom folytassuk a szakmai beszélgetést.

És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!


Szia!

Milyen bicóhoz? össztelós vagy merev?

Üdv,
B.
Don't try this at home!

#6874
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!

#6875
Buki

Buki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 870 hozzászólás

Én csak elmondtam hogy jártam: nem azt kaptam amit megrendeltem, ugyanis nem az van a képen amit árulnak. Te nem lennél csalódott, ha így járnál?

De ha te valahol pórul jársz, ne hogy megoszd, hanem csak röhögj a markodba, hátha mással is megesik... koszi...de én inkább próbálok segíteni a többieknek!

Ha az egész témát fel sem hozom, a tömeg adat elírás sem derül ki! (nem a Bringabutik hibája, hanem a Bikeré!)


Bocs, hogy ezt igy kiragadom.

A stilusod nem azt tukrozte, hogy szeretned megosztani a tapasztalataidat. Egyszeru felindulasbol irtal egy hozzaszolast, hogy mennyire atvertek. Ezzel van a gond.

Amugy a honlapon ott van: "Egyes termékek esetében elõfordulhat, hogy a megadott kép és termék leírása között eltérés mutatkozik."

Mindenesetre sajnalom, hogy porul jartal. Ez a buktatoja a webes vasarlasnak.

#6876
bulesz

bulesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás

Szerinted az Audi tt-t vásárló reklamál ha megtudja hogy kis hazánkban készült a járgány ergo "átbaszták" vagy megbízik a minõség ellenõrzésben.István a butikban nem átbaszós fajta hanem egy nagyon korrekt kerékpárhoz értõ kereskedõ ne itt hõbörögj ha nem menj vissza és ott meséld el a sérelmeidet. Gondolom a netes rendelés kedvezményén nem háborogsz, majd legközelebb bemész tapizol, vásárolsz. Remélem!

Egy elégedett törzsvásárlója


Én csak elmondtam hogy jártam: nem azt kaptam amit megrendeltem, ugyanis nem az van a képen amit árulnak. Te nem lennél csalódott, ha így járnál?

Pont amiatt, mert csak 2950 ft ba került, nem fogok pattogni, csak szóltam nektek (jószándékkal!) hogy figyeljetek oda, nehogy ti is így járjatok...
De ha te valahol pórul jársz, ne hogy megoszd, hanem csak röhögj a markodba, hátha mással is megesik... koszi...de én inkább próbálok segíteni a többieknek!

Ha az egész témát fel sem hozom, a tömeg adat elírás sem derül ki! (nem a Bringabutik hibája, hanem a Bikeré!)

bulesz, az átvételtõl számított 8 munkanapon belül bármikor visszaviheted indoklás nélkül a gumikat. az eladónak meg 30 napja lesz rá hogy visszafizesse neked az árát.


Igen, köszi tudom, de a célnak megfelel ez a gumi is (két kisgyerek mellett, csak hobbi kocabringás vagyok)
Don't try this at home!

#6877
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
bulesz, az átvételtõl számított 8 munkanapon belül bármikor visszaviheted indoklás nélkül a gumikat. az eladónak meg 30 napja lesz rá hogy visszafizesse neked az árát.

#6878
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Szerinted az Audi tt-t vásárló reklamál ha megtudja hogy kis hazánkban készült a járgány ergo "átbaszták" vagy megbízik a minõség ellenõrzésben.István a butikban nem átbaszós fajta hanem egy nagyon korrekt kerékpárhoz értõ kereskedõ ne itt hõbörögj ha nem menj vissza és ott meséld el a sérelmeidet. Gondolom a netes rendelés kedvezményén nem háborogsz, majd legközelebb bemész tapizol, vásárolsz. Remélem!

Egy elégedett törzsvásárlója
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#6879
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nem hitvallás kérdése. Van olyan gumi amit nem érdemes 2.5 bar fölé fújni, mert pattog. Tapasztalatom szerint a 120 TPI-nél nagyobb szövetsûrûségû gumik ilyenek. Az összes ~60 TPI-s gumival amiket régebben használtam kellett a 3 bar. Aztán jött egy Race King World Cup, Maxxis Crossmarc eXception, Vredestein Black Panther Kevlar és kiderült, hogy ezeknél a 2-2.2 bar a jó nyomás latex belsõvel.
Ha ennél többet kaptak, akkor göröngyös talajon pattogtak mindenfelé a kerekek, nem lehetett rendesen irányban tartani a gépet. Lejjebb engedtem a nyomást és láss csodát: mintha kisimították volna az ösvényt. A felütés meg felhasználói hiba: vagy túl kicsi a nyomás, vagy egy merevvázas gépen nem kéne minden lejtõn a nyeregben tehénkedni, kicsit kiülve a nyereg mögé szabad terhelni a combokat, és nem lesz felütés.


Erre én nem fogadnék. Se a tpi-re, se a felütésre.


A sebesség mindent megold.

 


#6880
CMX

CMX

    vendég

  • fórumtag
  • 159 hozzászólás

Hitvallás kérdése.
Öreg vagyok én már ehhez a 2 bar-os mókához. Bepróbálkoztam a 2,5 közelében, de nem tudtam rendesen kanyarodni, meg kivégeztem egy 717-es felnit. Akkor feladtam. :)


Nem hitvallás kérdése. Van olyan gumi amit nem érdemes 2.5 bar fölé fújni, mert pattog. Tapasztalatom szerint a 120 TPI-nél nagyobb szövetsûrûségû gumik ilyenek. Az összes ~60 TPI-s gumival amiket régebben használtam kellett a 3 bar. Aztán jött egy Race King World Cup, Maxxis Crossmarc eXception, Vredestein Black Panther Kevlar és kiderült, hogy ezeknél a 2-2.2 bar a jó nyomás latex belsõvel.
Ha ennél többet kaptak, akkor göröngyös talajon pattogtak mindenfelé a kerekek, nem lehetett rendesen irányban tartani a gépet. Lejjebb engedtem a nyomást és láss csodát: mintha kisimították volna az ösvényt. A felütés meg felhasználói hiba: vagy túl kicsi a nyomás, vagy egy merevvázas gépen nem kéne minden lejtõn a nyeregben tehénkedni, kicsit kiülve a nyereg mögé szabad terhelni a combokat, és nem lesz felütés.