Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6861
Írta 2010. március 25. - 17:03
#6862
Írta 2010. március 25. - 12:47
Közben sikerült lemérnem, ha valaki belefutna ilyenbe:Nobby Nic evo és Racing Ralph evo súlya érdekelne, mindkettõ 2.25 és drótos verzió... egy Cube volt gyárilag ezekkel szerelve, neten nem találtam semmit
Gondolom +100g azért csak van egy drót peremû gumi egy hajtogathatóshoz képest.
A NN 660g, a RR viszont 560, ami nem is annyira vészes
#6863
Írta 2010. március 24. - 20:27
Gondolom +100g azért csak van egy drót peremû gumi egy hajtogathatóshoz képest.
#6864
Írta 2010. március 24. - 15:07
#6865
Írta 2010. március 24. - 12:11
Szerintetek jó választás lehet a 73kg-omhoz elõre 2,25 Nobby N hátra pedig 2,25 Racing R merev seggû biciklihez?
Olyan gumi párosítást akarok venni, ami aránylag jó mind a 4 top maratonon, és ha sár lesz mint pl. tavaly Szilvásváradon, azért túléljem velük.
Eddig csak 2.1-es gumim volt, nem tudom maradjak-e inkább annál a méretnél, vagy kipróbáljam a 2.25-ös ducigumikat?
Én elõre 2,2-2,5 hátra 2,5-3,0 bar nyomást használok, de felütésem még nem volt vele. Bár néha a magasabb nyomáson kicsit pattogós érzésem volt...
a 2,1-es haladósabb a 2,25-ös komfortoabb és lacsonyabb nyomás-jobb tapadás
neked kell eldönteni
durván nagy sárban egyik sem lesz jó
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6866
Írta 2010. március 24. - 12:02
Olyan gumi párosítást akarok venni, ami aránylag jó mind a 4 top maratonon, és ha sár lesz mint pl. tavaly Szilvásváradon, azért túléljem velük.
Eddig csak 2.1-es gumim volt, nem tudom maradjak-e inkább annál a méretnél, vagy kipróbáljam a 2.25-ös ducigumikat?
Én elõre 2,2-2,5 hátra 2,5-3,0 bar nyomást használok, de felütésem még nem volt vele. Bár néha a magasabb nyomáson kicsit pattogós érzésem volt...
#6867
Írta 2010. március 23. - 14:29
No esetleg, akkor elõre 2,25-ös Nobby hátra meg 2.1.-es RR? NN 2,25 már van készleten, úgyhogy elõre tutira az fog menni. Meg lehet, hogy hátra is. De van Race Kingem 2,2 is, lehet, hogy mielõtt veszek RR-t, kipróbálom azt a párosítást
ja az is jó, csak lusta voltam annyit írni
ha lesz montim, akkor legközelebb hára 2,1-ralph, elõre 2,25-ös rocket ron kombó van tervben, igaz ust verzió
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6868
Írta 2010. március 23. - 14:19
#6869
Írta 2010. március 23. - 13:54
#6870
Írta 2010. március 23. - 13:45
És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!
95-100 között mozgok, 2.1 Racing Ralhp, soha nem volt vastagabb gumim, (merevfarú) de vidáman biciglizek 1.9 is, a sárgumim 1.8 NN
#6871
Írta 2010. március 23. - 12:36
Erre én nem fogadnék. Se a tpi-re, se a felütésre.
Lehet, hogy az egyszeri tudós meg a bolha esete, de ezt tapasztaltam minden esetben, amikor volt szerencsém kipróbálni egy drótos alap gumit, majd ugyanazt a mintázatot a csúcs változatban.
Lehet, hogy a TPI-nek ehhez semmi köze.
Akkor meg mitõl van a felütés? Mert szerintem attól, hogy az adott bringás technikai felkészültségéhez képest túl kicsi a nyomás - azaz belemegy olyan helyzetekbe, hogy nem tudja elkerülni az éles tereptárgyakat - városban pl. padkázás, vagy egy ugrásból roszul érkezik síkra és odacsapja a kereket. Egy 4 bárra felfújt 2"-os gumit nem valószínû, hogy fel lehet ütni.
#6872
Írta 2010. március 23. - 12:28
2,25És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6873
Írta 2010. március 23. - 12:25
Bocs, hogy ezt igy kiragadom.
A stilusod nem azt tukrozte, hogy szeretned megosztani a tapasztalataidat. Egyszeru felindulasbol irtal egy hozzaszolast, hogy mennyire atvertek. Ezzel van a gond.
Amugy a honlapon ott van: "Egyes termékek esetében elõfordulhat, hogy a megadott kép és termék leírása között eltérés mutatkozik."
Mindenesetre sajnalom, hogy porul jartal. Ez a buktatoja a webes vasarlasnak.
Javaslom olvass vissza... pont azon kaptam fel a fejem, hogy leírom hogy jártam, és még nekem lfsz a sgmbe...bocs, akkor mindenki tartsa meg magának az infókat és így segítsünk a másiknak... nem erre való a fórum? de erre.
Mellesleg ez a buktatója az itthoni webes vásárlásnak...én folyamatosan kintrõl rendelem a cuccokat, ebay, stb, és csak pozitív tapasztalatom van! érdekes, hogy ez az egyetlen itthoni vásárlásom, és egybõl kigukik a forgalmazó és sajnos a webáruház üzemeltetõ hibája is...
Hozzáteszem, ne a bringabutikosok hibája ez nagyrészt, hanem ez esetben a forgalmazóé... de arra, hogy mást kapsz, mint amit megrendelsz nincs mentség.
Remélem többen már nem válaszolnak, mert már én is unom x szer ugyanazt leírni...inkább olvassatok vissza, vagy nyomtassátok ki...
Javaslom folytassuk a szakmai beszélgetést.
És a már említett NN RR kombót milyen szélleségben ajánlanátok a hazai maratonokra? 90kb körüli, középkategóriás ridernek.
Köszi!
Szia!
Milyen bicóhoz? össztelós vagy merev?
Üdv,
B.
#6874
Írta 2010. március 23. - 12:05
Köszi!
#6875
Írta 2010. március 23. - 11:58
Én csak elmondtam hogy jártam: nem azt kaptam amit megrendeltem, ugyanis nem az van a képen amit árulnak. Te nem lennél csalódott, ha így járnál?
De ha te valahol pórul jársz, ne hogy megoszd, hanem csak röhögj a markodba, hátha mással is megesik... koszi...de én inkább próbálok segíteni a többieknek!
Ha az egész témát fel sem hozom, a tömeg adat elírás sem derül ki! (nem a Bringabutik hibája, hanem a Bikeré!)
Bocs, hogy ezt igy kiragadom.
A stilusod nem azt tukrozte, hogy szeretned megosztani a tapasztalataidat. Egyszeru felindulasbol irtal egy hozzaszolast, hogy mennyire atvertek. Ezzel van a gond.
Amugy a honlapon ott van: "Egyes termékek esetében elõfordulhat, hogy a megadott kép és termék leírása között eltérés mutatkozik."
Mindenesetre sajnalom, hogy porul jartal. Ez a buktatoja a webes vasarlasnak.
#6876
Írta 2010. március 23. - 11:36
Szerinted az Audi tt-t vásárló reklamál ha megtudja hogy kis hazánkban készült a járgány ergo "átbaszták" vagy megbízik a minõség ellenõrzésben.István a butikban nem átbaszós fajta hanem egy nagyon korrekt kerékpárhoz értõ kereskedõ ne itt hõbörögj ha nem menj vissza és ott meséld el a sérelmeidet. Gondolom a netes rendelés kedvezményén nem háborogsz, majd legközelebb bemész tapizol, vásárolsz. Remélem!
Egy elégedett törzsvásárlója
Én csak elmondtam hogy jártam: nem azt kaptam amit megrendeltem, ugyanis nem az van a képen amit árulnak. Te nem lennél csalódott, ha így járnál?
Pont amiatt, mert csak 2950 ft ba került, nem fogok pattogni, csak szóltam nektek (jószándékkal!) hogy figyeljetek oda, nehogy ti is így járjatok...
De ha te valahol pórul jársz, ne hogy megoszd, hanem csak röhögj a markodba, hátha mással is megesik... koszi...de én inkább próbálok segíteni a többieknek!
Ha az egész témát fel sem hozom, a tömeg adat elírás sem derül ki! (nem a Bringabutik hibája, hanem a Bikeré!)
bulesz, az átvételtõl számított 8 munkanapon belül bármikor visszaviheted indoklás nélkül a gumikat. az eladónak meg 30 napja lesz rá hogy visszafizesse neked az árát.
Igen, köszi tudom, de a célnak megfelel ez a gumi is (két kisgyerek mellett, csak hobbi kocabringás vagyok)
#6877
Írta 2010. március 23. - 08:51
#6878
Írta 2010. március 23. - 08:07
Egy elégedett törzsvásárlója
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6879
Írta 2010. március 23. - 00:26
Nem hitvallás kérdése. Van olyan gumi amit nem érdemes 2.5 bar fölé fújni, mert pattog. Tapasztalatom szerint a 120 TPI-nél nagyobb szövetsûrûségû gumik ilyenek. Az összes ~60 TPI-s gumival amiket régebben használtam kellett a 3 bar. Aztán jött egy Race King World Cup, Maxxis Crossmarc eXception, Vredestein Black Panther Kevlar és kiderült, hogy ezeknél a 2-2.2 bar a jó nyomás latex belsõvel.
Ha ennél többet kaptak, akkor göröngyös talajon pattogtak mindenfelé a kerekek, nem lehetett rendesen irányban tartani a gépet. Lejjebb engedtem a nyomást és láss csodát: mintha kisimították volna az ösvényt. A felütés meg felhasználói hiba: vagy túl kicsi a nyomás, vagy egy merevvázas gépen nem kéne minden lejtõn a nyeregben tehénkedni, kicsit kiülve a nyereg mögé szabad terhelni a combokat, és nem lesz felütés.
Erre én nem fogadnék. Se a tpi-re, se a felütésre.
A sebesség mindent megold.
#6880
Írta 2010. március 23. - 00:14
Hitvallás kérdése.
Öreg vagyok én már ehhez a 2 bar-os mókához. Bepróbálkoztam a 2,5 közelében, de nem tudtam rendesen kanyarodni, meg kivégeztem egy 717-es felnit. Akkor feladtam.
Nem hitvallás kérdése. Van olyan gumi amit nem érdemes 2.5 bar fölé fújni, mert pattog. Tapasztalatom szerint a 120 TPI-nél nagyobb szövetsûrûségû gumik ilyenek. Az összes ~60 TPI-s gumival amiket régebben használtam kellett a 3 bar. Aztán jött egy Race King World Cup, Maxxis Crossmarc eXception, Vredestein Black Panther Kevlar és kiderült, hogy ezeknél a 2-2.2 bar a jó nyomás latex belsõvel.
Ha ennél többet kaptak, akkor göröngyös talajon pattogtak mindenfelé a kerekek, nem lehetett rendesen irányban tartani a gépet. Lejjebb engedtem a nyomást és láss csodát: mintha kisimították volna az ösvényt. A felütés meg felhasználói hiba: vagy túl kicsi a nyomás, vagy egy merevvázas gépen nem kéne minden lejtõn a nyeregben tehénkedni, kicsit kiülve a nyereg mögé szabad terhelni a combokat, és nem lesz felütés.