Semmiképp ne használd 3 bar nyomáson, 2.1-2.2 fölé ne menj! Még dedikáltan tubeless külsővel sem érdemes
Nem szoktam, max 2.1-2.2. Próbából fújtam fel azért, hogy a növelt nyomás majd jól eljuttassa a folyadékot ahova kell.
Semmiképp ne használd 3 bar nyomáson, 2.1-2.2 fölé ne menj! Még dedikáltan tubeless külsővel sem érdemes
Nem szoktam, max 2.1-2.2. Próbából fújtam fel azért, hogy a növelt nyomás majd jól eljuttassa a folyadékot ahova kell.
Semmiképp ne használd 3 bar nyomáson, 2.1-2.2 fölé ne menj! Még dedikáltan tubeless külsővel sem érdemes
nem egészen értem, hogy egy nem tubeless guminál miért elvárás, hogy működjön löttyel? mert bár a performance "szokott" (állítólag-én sosem próbáltam) működni belső nélkül, de az eredeti kérdésedben tubeless gumit kérdeztél. nekem úgy tűnik, nem a gumival van gond. ...és igen, a conti-féle 2,4 inkább 2,3, sajnos.
Igazad van abban, hogy valóban tubelessre kerestem megoldást, ez a gumi meg a gyártó szerint nem az. Szóval ha innen nézzük akkor jogos a kritika, ez akkor valóban nem xar gumi, hanem kiváló.
A történethez még annyi hozzá tartozik, hogy hagytam magam elcsábulni mert gondoltam 7 ropiért megér egy próbát. De ezért a boltba visszavinni nyilván nem fogom. Legalábbis ezért nem, az más kérdés, hogy 3 bar-nál eléggé ütött aszfalton úgy, hogy fel volt pattanva a perem mindenhol szépen. Ha belsővel is ez lesz akkor viszont az már egy másik helyzet. Peace.
Végül Conti X-king lett, 2,4-es és "Performance". De vegyesek az érzéseim. Elsőként jó nehéz, 760g, ami a gyárilag megadott 800g alatt van ugyan, de referenciának a 2,25-ös schwalbe nobby nic TLR EVO vastagabb oldalfallal 670g. Persze lehet mondani, hogy az egyik 2,4 a másik meg 2,25, de felszerelve mindkettő ugyanolyan széles 56-57mm, a Conti nincs 2,4-es az tuti. De ez a tömeg dolog nem is érdekelne igazán. A gond akkor volt amikor megláttam az oldalfalát szappanos vízzel bekenve felszerelés után. Tubeless miatt kentem be a peremét és ment a szélére is. Szóval olyan habos volt helyenként az oldalfala, hogy nem hittem el. Veszítette is a nyomást rendesen. Felnyomtam 3 barra és elmentem vele bringázni, persze jól szét is rázott. Tegnap este nem tudtam vele érdedemben foglalkozni, csak annyit, hogy a 3 barból fél nap alatt 1,9-lett. Ha a stans folyadék nem tömi el ezt a szivárgást akkor annak nem fogok örülni.
Ezek szerint mind ilyen xarok ezek a "Performance" gumik? Tubelessre felejtsem el?
nem egészen értem, hogy egy nem tubeless guminál miért elvárás, hogy működjön löttyel? mert bár a performance "szokott" (állítólag-én sosem próbáltam) működni belső nélkül, de az eredeti kérdésedben tubeless gumit kérdeztél. nekem úgy tűnik, nem a gumival van gond. ...és igen, a conti-féle 2,4 inkább 2,3, sajnos.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Itt a fórumon arn biztosan és én is így jártunk Race King külsőkkel, jóval visszább értekeztünk is róla.
Vannak fent ilyen esetek a fórumokon. Stans folyadékot használok magam is. Én nem mondom, hogy rossz, nálam ez volt a probléma és kész. A peremen sem feküdt fel rendesen a felnire. Addig vacakoltam ismét a külsőkkel míg megfogadtam, hogy a bevált Schwalbe jó lesz nekem míg ők gyártanak gumit .
Nem vagyok TL-ben kezdő, de az akkori felnim, külsőm, és a folyadék nem passzolt (ez az oldalfal szivárgást nem magyarázza). Utoljára 1 hónapja szereltem számomra teljesen új felnit+gumit otthon (Newmen felni és a bevált Schwalbe) a Stans folyadékkal úgy pattant össze ahogy az oktató videókban a neten .
Sokan szeretik a Conti Race Kinget nagyon, tehát elképzelni sem tudom, hogy a fenti a jellemző rá!
az meg eggyel korabbi verzio volt, meg ez szerintem ket kulonbozo problema. nalunk a peremnel eresztett, ez meg az oldalfalanal. continal, ha nem tubeless, akkor olyan, mint a szita - probaltam a race verziokat, ugyanezt csinalta. igazabol a lottyot nalam nem is eresztette, latszolag ok, de az oldalfala folyamatosan engedte a nyomast.
ha nem valik be a 2019es schwalbe kombo, en megint tervezem a race kingeket - az uj peremmel. a minta es a gumi anyaga nagyon tetszett.
Végül Conti X-king lett, 2,4-es és "Performance". De vegyesek az érzéseim. Elsőként jó nehéz, 760g, ami a gyárilag megadott 800g alatt van ugyan, de referenciának a 2,25-ös schwalbe nobby nic TLR EVO vastagabb oldalfallal 670g. Persze lehet mondani, hogy az egyik 2,4 a másik meg 2,25, de felszerelve mindkettő ugyanolyan széles 56-57mm, a Conti nincs 2,4-es az tuti. De ez a tömeg dolog nem is érdekelne igazán. A gond akkor volt amikor megláttam az oldalfalát szappanos vízzel bekenve felszerelés után. Tubeless miatt kentem be a peremét és ment a szélére is. Szóval olyan habos volt helyenként az oldalfala, hogy nem hittem el. Veszítette is a nyomást rendesen. Felnyomtam 3 barra és elmentem vele bringázni, persze jól szét is rázott. Tegnap este nem tudtam vele érdedemben foglalkozni, csak annyit, hogy a 3 barból fél nap alatt 1,9-lett. Ha a stans folyadék nem tömi el ezt a szivárgást akkor annak nem fogok örülni.
Ezek szerint mind ilyen xarok ezek a "Performance" gumik? Tubelessre felejtsem el?
hát jövő évi verzióktól ígéri a conti hogy most már a performance is jedi lesz tubelessben..(de azt már feliratban is crosskingnek híják)
Itt a fórumon arn biztosan és én is így jártunk Race King külsőkkel, jóval visszább értekeztünk is róla.
Vannak fent ilyen esetek a fórumokon. Stans folyadékot használok magam is. Én nem mondom, hogy rossz, nálam ez volt a probléma és kész. A peremen sem feküdt fel rendesen a felnire. Addig vacakoltam ismét a külsőkkel míg megfogadtam, hogy a bevált Schwalbe jó lesz nekem míg ők gyártanak gumit .
Nem vagyok TL-ben kezdő, de az akkori felnim, külsőm, és a folyadék nem passzolt (ez az oldalfal szivárgást nem magyarázza). Utoljára 1 hónapja szereltem számomra teljesen új felnit+gumit otthon (Newmen felni és a bevált Schwalbe) a Stans folyadékkal úgy pattant össze ahogy az oktató videókban a neten .
Sokan szeretik a Conti Race Kinget nagyon, tehát elképzelni sem tudom, hogy a fenti a jellemző rá!
Végül Conti X-king lett, 2,4-es és "Performance". De vegyesek az érzéseim. Elsőként jó nehéz, 760g, ami a gyárilag megadott 800g alatt van ugyan, de referenciának a 2,25-ös schwalbe nobby nic TLR EVO vastagabb oldalfallal 670g. Persze lehet mondani, hogy az egyik 2,4 a másik meg 2,25, de felszerelve mindkettő ugyanolyan széles 56-57mm, a Conti nincs 2,4-es az tuti. De ez a tömeg dolog nem is érdekelne igazán. A gond akkor volt amikor megláttam az oldalfalát szappanos vízzel bekenve felszerelés után. Tubeless miatt kentem be a peremét és ment a szélére is. Szóval olyan habos volt helyenként az oldalfala, hogy nem hittem el. Veszítette is a nyomást rendesen. Felnyomtam 3 barra és elmentem vele bringázni, persze jól szét is rázott. Tegnap este nem tudtam vele érdedemben foglalkozni, csak annyit, hogy a 3 barból fél nap alatt 1,9-lett. Ha a stans folyadék nem tömi el ezt a szivárgást akkor annak nem fogok örülni.
Ezek szerint mind ilyen xarok ezek a "Performance" gumik? Tubelessre felejtsem el?
Én nyáron és télen hóban is használtam hátul a Race King Protection (Black Chili) verzióit, jól tapadt. Jobban mint a mostani S-Works Fast Trak
Volt nekem is S-W Fast Trak, szerintem az is egészen jó volt télen. De egyetértek, a Race King szintén jobb, mint azt sokan gondolnák és télen is. Tavaly és idén Maxxis Ikon és hátul Maxxis Aspen van fent, teljesen jó.
Én nyáron és télen hóban is használtam hátul a Race King Protection (Black Chili) verzióit, jól tapadt. Jobban mint a mostani S-Works Fast Trak
Sziasztok,
29-es merevfarúra hátra kéne egy jó tubeless gumi. Maxxis Ardent race, esetleg Conti cross king performance gumikat néztem. Bár egyesek szerint a cross king előre való, hátra meg a race king. A race kingnél azért több tapadást szeretnék, ránézésre elég picikék azok a minták. Most nobby nick volt fönt, szóval ehhez tudok igazodni. Tapadás durván volt, cserébe gurulni nem nagyon szeretett és hát kopott már szóval tapadni sem szeret már annyira, felfelé már bizony akadnak gondok.
Ha van valakinek tuti tippje az jöhet, köszönöm előre is.
RaceKing egy kiválló NYÁRI !!! gumi. És ennyi. A legkisebb nedvességben vége. Tekintve hogy most jön a dzsuvásabb időszak, még inkább felejtsd el.
Szerintem a Cross King-gel nem nyúlsz mellé, több haver használja, szereti.
Sziasztok,
29-es merevfarúra hátra kéne egy jó tubeless gumi. Maxxis Ardent race, esetleg Conti cross king performance gumikat néztem. Bár egyesek szerint a cross king előre való, hátra meg a race king. A race kingnél azért több tapadást szeretnék, ránézésre elég picikék azok a minták. Most nobby nick volt fönt, szóval ehhez tudok igazodni. Tapadás durván volt, cserébe gurulni nem nagyon szeretett és hát kopott már szóval tapadni sem szeret már annyira, felfelé már bizony akadnak gondok.
Ha van valakinek tuti tippje az jöhet, köszönöm előre is.
ardent-tel nem lesz gondod tl-ként az biztos. és egy kiváló gumi. ráadás baromi ballonos. nekem is itt figyel a polcon, de sztem csak tavasszal installálom, télére inka 2,35-ös big apple.(1 bringa van ugyi)
Sziasztok,
29-es merevfarúra hátra kéne egy jó tubeless gumi. Maxxis Ardent race, esetleg Conti cross king performance gumikat néztem. Bár egyesek szerint a cross king előre való, hátra meg a race king. A race kingnél azért több tapadást szeretnék, ránézésre elég picikék azok a minták. Most nobby nick volt fönt, szóval ehhez tudok igazodni. Tapadás durván volt, cserébe gurulni nem nagyon szeretett és hát kopott már szóval tapadni sem szeret már annyira, felfelé már bizony akadnak gondok.
Ha van valakinek tuti tippje az jöhet, köszönöm előre is.
Nekem X-King van elöl-hátul (27,5 és 29er-en is), igaz, nem tubeless, RaceSport kivitel. Főleg döngölt erdei utakon és homokos földutakon tekerek, sehol sem hagyott cserben. Szerintem kiszámítható, jó gumi.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok,
29-es merevfarúra hátra kéne egy jó tubeless gumi. Maxxis Ardent race, esetleg Conti cross king performance gumikat néztem. Bár egyesek szerint a cross king előre való, hátra meg a race king. A race kingnél azért több tapadást szeretnék, ránézésre elég picikék azok a minták. Most nobby nick volt fönt, szóval ehhez tudok igazodni. Tapadás durván volt, cserébe gurulni nem nagyon szeretett és hát kopott már szóval tapadni sem szeret már annyira, felfelé már bizony akadnak gondok.
Ha van valakinek tuti tippje az jöhet, köszönöm előre is.
ilyet probalt vki?
https://www.bike24.c... Slick tubeless
tubeless 320g 38c? ez eleg perverz... lehet kiprobalom, pedig jovore endurancet tervezek a cx/gravel helyett.
Edited by arn, 2018. November 12. - 19:13.
Való igaz azt nem írtam, hogy Evo-Snakeskin a RaRa Addix Speed ami nálam foltosodik.
Nálam meg pont ugyan ez, nem.
NN 2.35 semmit nem ereszt, bár double defense kivitel, szal van súlya.
Hát én már kezdek ebben hinni...
Volt LiteSkin gumim elől - első héten kiszakadt az oldalfala. Ok, ez egy papír falú gumi, ezen mondjuk nagyon nem lepődtem meg.
Schwalbe Evo - elöl, 1,5 hónap után kivágta egy üveg.
Conti Performance - hátul, kivágta egy fémdarab kb a 3. hónapban.
Most elöl egy Schwalbe SmartSam Double Defense gumiim van, lassan egy éve, összerakáskor raktam bele tejet, talán egyszer rátöltöttem egy kicsit a nyár elején. Szerintem már rég nincs benne egy csepp tej sem, (és nem is fogok rátölteni). Nem ereszt szinte semmit, úgy 3-4 hetente kell ráfújni egy minimálisat. Kb a legjobb teljesítményű gumim úgy mindent egybevéve. És még jól is gördül.
Szerintem az a defektvédelme miatti 100 gr plusz a leghasznosabb súly a bringámon. Én mindenkinek csak ajánlani tudom aki gondtalan bringázást akar.
Edited by marton, 2018. November 04. - 22:17.
NN 2.35 semmit nem ereszt, bár double defense kivitel, szal van súlya.
Nekem az újabb, addix-ek vannak (speed változatok), és a RaRa ugyan úgy szivárog mint régen, az első RaRo meg ugyan úgy nem ahogy a régiek sem.
Kb. 2 hónap szokott nálam lenni míg így használom mert el is kopnak ennyi idő alatt. De azért tócsa nem csak foltos lesz a gumi kívülről. Mikor leveszem a felniről a gumit még bőven van benne a löttyből, nem áll össze sem a folyadék (Stan's, kb. 5-6 hónap).
Próbálgattam egyébként másik külsőket mostanában, de addig egy sem maradt fent, hogy ezt a szivárgást tapasztalhattam volna. A Schwalbe bevált nálam, ezeknél maradok. Egyébként ereszteni nem ereszt ezzel együtt sem az a fura.
Ki vagyok égve ettől a szivárgó löttytől... Rendesen tócsa marad a bringám alatt pár nap nemhasználat után. Kb. két éves a NN hátul (és kábé egy évnyi futás van benne), keresek valamit helyette. Azt gondoltam, majd az új addixes gumik (ilyen szempontból) jobbak lesznek, de ahogy olvasom a hozzászólásaitok, nem annyira...
Mit lenne érdemes XC bringára próbálnom szerintetek? 29", 2.25, ne legyen 50 euró per darab (ezt lehet el kell engednem ), de TL ready. Ki vagyok jőve már a napi montis dolgokból, nem követtem az újdonságokat 2-3 éve. Igazából már csak használni szeretném, nem folyamatosan fejlesztgetni.