Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6361
Posted 2010. June 27. - 11:21
#6362
Posted 2010. June 27. - 11:16
#6363
Posted 2010. June 27. - 09:10
Kenda.
Ez: Kenda - Small Block Eight
vagy ez: Kenda - Slant Six
Igen az nekem is leesett:P
köszi
kell egy ilyen szett külsõ, mondjuk 2.2 vagy 2.35 körül
#6364
Posted 2010. June 27. - 01:11
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6365
Posted 2010. June 27. - 00:05
A sebesség mindent megold.
#6366
Posted 2010. June 26. - 23:45
#6367
Posted 2010. June 26. - 00:01
2 dolgot tudok elképzelni ami miatt csúszkáltok vele. Vagy túlfújjátok (36×1,6osba elõre 4,5 hátra 5,0 bart fujok), vagy nem veszitek figyelembe, hogy vizesen minden jobban csúszik.
#6368
Posted 2010. June 25. - 23:37
Egyébként én nem kedvelem a full slick gumikat, mert vegyes útviszonyok között már bõven érezhetõ a hátrányuk, ráadásul még jó körülmények közt sem annyira komfortosak, és informatívak (nem annyira könnyû megérezni, hol van a ne-tovább határ) mint a sûrûmintás aszfaltgumik.
Amit trekkingre saját tapasztalat alapján tudok ajánlani : Kenda K830 622/700C (Ker Nekem kb. 6000km-ert ment elsõ keréken a 42-es szélességû változat. viszonylag jó a komfortja, nagyon tapad, jól is gördül, defektet egyet kaptam vele össz, és a minta több mint 2/3-a megvolt még középen is amikor túladtam a bringán.
A következõ meg gyanúsan ez lesz: Rubena - A Cseh Ker
#6369
Posted 2010. June 24. - 21:15
Én még annyit nem használtam, hogy elkopjon, meg én könnyû vagyok, ~60-65kg.
#6370
Posted 2010. June 24. - 20:40
Xenithhel mi a baj?
Bár nincsen vele túl sok tapasztalatom, de nekem még semmi gondom vele, esõben sem.
Igazából amikor megláttam, egy hosszában felvágott gumi belsõ jutott eszembe róla... Vagy inkább egy virsli lufi Nem sok anyag van benne, ezért félek, hogy ha csúnyábban ránézek kilukad... A másik két gumi azért jóval masszívabbnak tûnik. A súly meg nem nagyon érdekel, mivel 98 kiló vagyok...
#6371
Posted 2010. June 24. - 20:25
Xenithhel mi a baj?
Bár nincsen vele túl sok tapasztalatom, de nekem még semmi gondom vele, esõben sem.
Én nagyon szerettem, de igen hamar megette az aszfalt. Semmi baj nincs vele amúgy.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6372
Posted 2010. June 24. - 20:14
#6373
Posted 2010. June 24. - 18:42
Voltam ma pár boltban és végignéztem-tapogattam a slick választékot. Amúgy nagyobb boltokban sincs 1-2 fajtánál több 1,5 körüli slick...
A Maxxis Xenith-et és a Continental Sport Contactot kilõttem, ami maradt: Schwalbe City Jet vs. WTB Slickasaurus
Mindkettõ 1,5-ös, árban 200 Ft a különbség. Melyiket ajánljátok?
Nekem City Jet volt szerettem.
#6374
Posted 2010. June 24. - 18:37
Gondolom nincs országútid és montid is, mivel ha lenne, ez nem lenne kérdés. Én sem hittem el, pedig így van. Nagyon meglepõ érzés, például egy sínpárt keresztezni vele. Egy országúti villa sokkal hajlékonyabb, mint akármilyen montivilla (merevvillákról beszélünk), nagyobb a kerék, jobban átgördül az akadályokon, s a küllõzés miatt sokkal rugalmasabb is vertikális terhelésekre. Emellett sok országúti hátsó támvillája hajlékonyra is van csinálva, ellentétben az ultramerev versenymontikkal. Eltérések lehetnek, de a montik és az országútik 95 %-ára ez a képlet áll. Ezt az összes barátom, ismerõsöm, aki mindkettõvel megy, csak megerõsíteni tudja. Persze mindenki olyan gizda gumival megy, amivel csak akar. Viszont 1.7 és 1.3 között semmi, azaz semmi sebességkülönbséget nem érzek és nem is mérek, kényelemben viszont sokat számít.
drotos.toth; A Maxxis Detonator-t sokan szeretik, mert olcsó, tartós, s azon kevés gumiknak egyike, ami nem repül le a felnirõl 10 baron. (700x23c)
Én meg a külsõk között nem érzek különbségeket, annyit meg fõleg nem, mint amiket írtál. Maxxisom és Contim van slickbõl.
De az outi dolgot aláírom. A nagyobb kerék rugalmassabb is, és könnyebben "gördül". Bár fene tudja, biztos benne van a dologban a karbon villa meg nyeregcsõ is, meg a vastag bandázs.
#6375
Posted 2010. June 24. - 16:15
Bár nincsen vele túl sok tapasztalatom, de nekem még semmi gondom vele, esõben sem.
#6376
Posted 2010. June 24. - 15:07
A Maxxis Xenith-et és a Continental Sport Contactot kilõttem, ami maradt: Schwalbe City Jet vs. WTB Slickasaurus
Mindkettõ 1,5-ös, árban 200 Ft a különbség. Melyiket ajánljátok?
#6377
Posted 2010. June 24. - 12:04
Azért írtam,, hogy vannak durva kivételek is, mert pl,. a scott túra gépemnek (28-as) annyira merev az elsõ villája, hogy az tényleg letöri az ember kezét, míg a montim a kissebb kerékkel sokkal-sokkal "puhább".
#6378
Posted 2010. June 24. - 11:28
Én ezt arra mondtam, hogy azért az túlzás, hogy egy virsli gumis országuti kevésbé rázna, mint egy ballonosabb aszfalt gumis monti (megfelelõ nyomásértékek mellett). Általában.
Gondolom nincs országútid és montid is, mivel ha lenne, ez nem lenne kérdés. Én sem hittem el, pedig így van. Nagyon meglepõ érzés, például egy sínpárt keresztezni vele. Egy országúti villa sokkal hajlékonyabb, mint akármilyen montivilla (merevvillákról beszélünk), nagyobb a kerék, jobban átgördül az akadályokon, s a küllõzés miatt sokkal rugalmasabb is vertikális terhelésekre. Emellett sok országúti hátsó támvillája hajlékonyra is van csinálva, ellentétben az ultramerev versenymontikkal. Eltérések lehetnek, de a montik és az országútik 95 %-ára ez a képlet áll. Ezt az összes barátom, ismerõsöm, aki mindkettõvel megy, csak megerõsíteni tudja. Persze mindenki olyan gizda gumival megy, amivel csak akar. Viszont 1.7 és 1.3 között semmi, azaz semmi sebességkülönbséget nem érzek és nem is mérek, kényelemben viszont sokat számít.
drotos.toth; A Maxxis Detonator-t sokan szeretik, mert olcsó, tartós, s azon kevés gumiknak egyike, ami nem repül le a felnirõl 10 baron. (700x23c)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6379
Posted 2010. June 24. - 10:40
Találtam még 2 jónak tûnõ slicket, ezek 1,5-ösek: Maxxis Detonator és Xenith. Ezekrõl mi a véleményetek?
Maxxis Detonator - Majdnem két éve nyúzom az 1.5-ös változatot, ehhez képest még nem kopott el. Az oldalsó vízelvezetõk nagyon sokat számítanak, esõben sem csúszik. Megfelelõ nyomáson elég ballonos a padkázáshoz, mindenen átmegy. (Rázós-köves erdei úton azért nem élmény, nagyon kell rá figyelni. ) A puha gumikeverék miatt hajlamos begyûjteni az apróbb köveket, szilánkokat, amik aztán kellemetlen meglepetéseket okoznak. Az oldalfal nem túlépített, de valahogy ugye el kell érni, hogy jó tömege legyen. Egyébként emiatt városban nem igazán volt vele problémám.
#6380
Posted 2010. June 24. - 10:27
Én ezt arra mondtam, hogy azért az túlzás, hogy egy virsli gumis országuti kevésbé rázna, mint egy ballonosabb aszfalt gumis monti (megfelelõ nyomásértékek mellett). Általában. Eltérések lehetnek geometria és villa függvényében, erre is láttunk példát.
A többi contactnak más a keveréke mint a sport contactnak. Az oldalfal erõsítés meg amiatt jó, mert csomaggal túrázni is alkalmassá teszi a gumit, és alacsonyabb nyomáson lehet vele tekerni - mert ugye a kényelem miatt jött szóba az egész. Felütésem meg még eletemben nem volt, pedig csak akkor fújok a gumiba, ha már kopog a felni