Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#6341
Írta 2010. július 12. - 20:26
egy kis segítséget szeretnék kérni gumi és felni ügyben. Kinéztem egy felnit: Vuelta Airline 4. Erre szeretnék gumit, de nem tudom, hogy milyen lenne rá a megfelelõ. Elég ha ETRTO mérete egyezik és akkor egy 25ös gumi jó rá, vagy inkább 28tól kezdjek el nézelõdni?
Elõre köszi a választ
#6342
Írta 2010. július 12. - 19:27
#6343
Írta 2010. július 12. - 15:33
Ugyanúgy ott van a butil réteg az ust-ben, mintha belsõ lenne benne. Azért gurul jobban, mert kisebb a hosszirányú benyomodása.a ust gurulós témához: szerintem azért gurul jobban az ust, mert a futófelülete belsõ nélkül könnyebben veszi fel az apró egyenetlenségeket
ha jól tudom a defektvédõ szalag is ront a gördülési ellenálláson
A sebesség mindent megold.
#6344
Írta 2010. július 12. - 15:08
ha jól tudom a defektvédõ szalag is ront a gördülési ellenálláson
#6345
Írta 2010. július 12. - 11:36
#6346
Írta 2010. július 04. - 14:19
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6347
Írta 2010. július 04. - 14:17
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni. Ó és hát GPS szerint, szóval nem az óra van rosszul beállítva.
akkor valóban semmi értelme, de ez nálam csak az esetek 1/3-a kb (hátköznap esténként amikor bringázni támad kedvem de már esélytelen világosban kijutni terepre) 2/3 részt terepen használnám jó laposan, ahogy azt illik:) Ezért keresgélek valamyi olyasmi UST-s gummát ami aszfalton sem elvislhetetlen/nem kopik mint az õrület... lehet Maxxis Crossmark 2.1 LUST lesz belõle ahogy azt ajánlotta lejebb valmelyik kolléga
nem lehet hogy azért gurulsz lefele gyorsabban a fully-val mert nehezebb a kerekek, nyilván maga a bringa is nehezebb, és nagyobb tömeg nagyobb gyorsulás...?
#6348
Írta 2010. július 04. - 14:03
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni. Ó és hát GPS szerint, szóval nem az óra van rosszul beállítva.
én az órának jobban hiszek
gps néha nagyon durvákat mutat
amúgy nem tudom, -sose voltam fizikus- én se tudok jobban felgyorsulni a 42-es majdnem slickel mint a 2,25-ös nn-el. (nem nem fékezem agyon ) pedig az lenne a logikus
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6349
Írta 2010. július 04. - 13:38
ezt valahogy én is így gondoltam... (Dante fogalmazása nem sikeredett teljesen precízre:)
Csak hát ugye - mi értelme az UST-nek, ha jó keményre felfújod...
Amúgy, az okosok biztos megmondják miért, de UST-vel gyorsabban gurul a bicaj lefelé aszfalton is - na ez vajon miért van? Fene tudja, de ha Nagykovácsi felõl gurulok be Bp-re, akkor 1.7-es slick-el (montival max 55-60-ig gurulok), de UST-s fullyval meg 70 fölé belendül, s a körforgalmat is alig bírom bevenni. Ó és hát GPS szerint, szóval nem az óra van rosszul beállítva.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6350
Írta 2010. július 04. - 13:12
Csak annyi, hogy a lapos gumi rosszul gurul az aszfalton. Ha rendesen felfújod akkor ugyanúgy gurul, mint a nem ust.
ezt valahogy én is így gondoltam... (Dante fogalmazása nem sikeredett teljesen precízre:)
#6351
Írta 2010. július 03. - 18:11
ennek mi az oka?
Csak annyi, hogy a lapos gumi rosszul gurul az aszfalton. Ha rendesen felfújod akkor ugyanúgy gurul, mint a nem ust.
A sebesség mindent megold.
#6352
Írta 2010. július 03. - 15:10
Sikerült! Többszöri duguláshárítás után egyszer csak nem dugította el, és folyamatosan folyt belõle, ahogy az kell.
#6353
Írta 2010. július 03. - 11:31
rendben. így lesz.Akkor 50 %-ban tegyél fel Schwalbe Marathon Pro-t, 50 %-ban meg mondjuk Z-Max-ot.
ennek mi az oka?Aszfalton amúgy extraszar az UST, most szólok.
#6354
Írta 2010. július 02. - 13:30
kb 50% terepre 50% betonra (aminek fele erdei, fele országút) mekkora és milyen gumit ajánlotok?
Maxxis Crossmark 2.1 - Egész jól fut aszfalton és nem is kopik vészesen. Az agyagos sarat és a nedves gyökereket nem szereti.
#6355
Írta 2010. július 02. - 11:23
Nem tudja valaki hol lehet még kapni Nokian Gazzaloddi gumikat? Sehol sem találok...
#6356
Írta 2010. július 02. - 11:00
Aszfalton amúgy extraszar az UST, most szólok.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6357
Írta 2010. július 01. - 12:47
#6358
Írta 2010. július 01. - 02:35
#6359
Írta 2010. június 27. - 19:15
#6360
Írta 2010. június 27. - 12:19
a vázat is megtartanám akkor egyik kedvenc gyártóm
off
na ezt Neked (magamnak se)különösen nem ajánlanám
több tesztnek is az volt a vége hogy inkább csak "könnyû csontú ridereknek való"
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való