Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6341
Írta 2010. július 22. - 05:17

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6342
Írta 2010. július 22. - 01:49

Egyik webshopban találtam egy Continental Race King Protection-t (26" 2.2 kevlár)
Elképzelhetõ, hogy pár ezer Ft-ért árulják akciósan (a nem akciós ár ami át van húzva az is csak 5000 Ft), vagy csak elírás, esetleg "csapda".
#6343
Írta 2010. július 20. - 23:40

DéBé: mérd le a felnit, meg számold ki mennyi pontosan a külsõ mm-ben: http://www.sheldonbr...zing.html#width
#6344
Írta 2010. július 20. - 22:33

#6345
Írta 2010. július 20. - 18:35

dh felnik(single track/ mavic 721) mennyire bírják a vékony gumit? Megyek bringatúrázni és lõttem két ocsó 1.4es külsõt, bennük 1.7-2.1es belsõkkel. Lehet belõle gond? Na meg a 4bar nem probléma?
igen!
#6346
Írta 2010. július 20. - 18:30

#6347
Írta 2010. július 20. - 15:47

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6348
Írta 2010. július 20. - 09:22

Cserébe amióta megvan kb 5ezer kili még nem volt defektem (országútin).
#6349
Írta 2010. július 20. - 09:15

Rendesen felfújtad (2-3barra) amikor víz alá tetted?
Jani, ha fel tudsz fújni egy belsõt 2-3 barra, vendégem vagy egy sörre.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6350
Írta 2010. július 20. - 06:55

Valami hasonló, de még furcsább dolog miatt jöttem ide. Korábban nem tapasztaltam hasonlót, egy "traktor gumis" mountainbike-on: kb. másfél hete pumpáltam elsõ és hátsó kereket, nagyjából egyforma keményre. Egy héttel késõbb a hátsó jóval puhább volt, mint az elsõ. Felpumpáltam. Ez volt úgy 3-4 nappal ezelõtt. Tegnap megint jóval puhább volt, újra felfújtam. Ez eddig - ha nem is saját tapasztalatból - ismerõs. (anno "lassú defekt" néven emlegették ismerõsök)Nagy rejtély, hogy miért ereszt le a hátsóm. Elutaztam, majd egy hét után hazajövök, és látom leeresztett.
Ami furcsa: tegnap délután óta nem lett puhább.
Már-már ráfogtam a 10 fokos hõmérséklet eltérésre, de nem stimmel: a hõingadozás mindkét gumira hatna... na ilyenkor mi van?
#6351
Írta 2010. július 19. - 13:41

elméletileg egy év a butil belsõk hasznos élettartama.
szerintem lecserélni a legegyszerûbb. meg nézd át a külsõ belsejét, hogy nincs-e benne tüske ami lyukaszt egyfolytában.
Áprilisban vettem kompletten új bringával. Tüske nincs, az sztem kijött volna szerelés alatt, meg utána megnyomtam 4 bar-ra, majd visszaeresztettem.
Ennyitõl biztos nem tömítene még mindig. Jártam már így, a tüske a küldõn keresztül tömített szinte tökéletesen.
#6352
Írta 2010. július 19. - 13:40

Rendesen felfújtad (2-3barra) amikor víz alá tetted?
Hoppá, nem, annyit nem fújtam bele. Jó tipp.
#6353
Írta 2010. július 19. - 13:37

szerintem lecserélni a legegyszerûbb. meg nézd át a külsõ belsejét, hogy nincs-e benne tüske ami lyukaszt egyfolytában.
#6354
Írta 2010. július 19. - 13:36

Rendesen felfújtad (2-3barra) amikor víz alá tetted?Szerintetek létezik olyan, hogy egy belsõ oldalfal elvékonyodik, és porózus lesz, és lassan engedi a levegõt?
Nagy rejtély, hogy miért ereszt le a hátsóm. Elutaztam, majd egy hét után hazajövök, és látom leeresztett. Nekiesek, átnézem, se tüske, semmi, vízbe dugom semmi. Ok. visszaszerelem, felpumpálom, tekerek tegnap 30km, utközben ellenõrzés, ok minden. Erre ma látom, megint eresztett, 12 óra alatt érezhetõen. Szelepet vizsgálok, kenegetem, semmi jele szivárgásnak. Vakarom a fejemet, és nem tudom bajlódjak-e vele, vagy dobjam ki a belsõt inkább.
A sebesség mindent megold.
#6355
Írta 2010. július 19. - 13:25

Nagy rejtély, hogy miért ereszt le a hátsóm. Elutaztam, majd egy hét után hazajövök, és látom leeresztett. Nekiesek, átnézem, se tüske, semmi, vízbe dugom semmi. Ok. visszaszerelem, felpumpálom, tekerek tegnap 30km, utközben ellenõrzés, ok minden. Erre ma látom, megint eresztett, 12 óra alatt érezhetõen. Szelepet vizsgálok, kenegetem, semmi jele szivárgásnak. Vakarom a fejemet, és nem tudom bajlódjak-e vele, vagy dobjam ki a belsõt inkább.
#6356
Írta 2010. július 13. - 15:25

Pedig elhiheted.
Elég stabil a pulzusom, kiegyensúlyozott életet élek (versenyen is mindig ugyanannyi a pulzusom), nálam csak a hideg és a nagyon meleg tud közbeszólni (meg persze a fáradtság), de ma egyik sem volt. Egyébként kb 1 órás edzés, szombati az elsõ mai a második.
Millió edzésadatom van, ugyanaz az útvonal, ugyanaz a pulzus, ugyanannyi idõ alatt. +/- 2-3 még belefér, de több nem.
Én nem mértem ennyire pontosan, de a tapasztalataim is azt mutatják, hogy a terep és a slic gumi között aszfaltaon átlagosan kb. 3 km/h a különbség, ugyanazzal a bicóval. Amúgy országutival sem igazán voltam gyorsabb, mikor egyenes kormány volt rajta. Idõfutam kormánnyal talán egy picit igen.
#6357
Írta 2010. július 13. - 12:32

Köszi
Gumisúlyok: (csak úgy)http://julmtb.com/in...=marque&action=
#6358
Írta 2010. július 12. - 22:43

én ezt nem hiszem el.
pulzusra nem lehet ennyire pontosan adni.
befolyásolja: alvásmennyiség, hõmérséklet, lelkiállapot, folyadékfogyasztás és még sorolhatnánk.
watt-tal már hitelesebb lenne!
Pedig elhiheted.
Elég stabil a pulzusom, kiegyensúlyozott életet élek (versenyen is mindig ugyanannyi a pulzusom), nálam csak a hideg és a nagyon meleg tud közbeszólni (meg persze a fáradtság), de ma egyik sem volt. Egyébként kb 1 órás edzés, szombati az elsõ mai a második.
Millió edzésadatom van, ugyanaz az útvonal, ugyanaz a pulzus, ugyanannyi idõ alatt. +/- 2-3 még belefér, de több nem.
A sebesség mindent megold.
#6359
Írta 2010. július 12. - 22:28

pulzusra nem lehet ennyire pontosan adni.
befolyásolja: alvásmennyiség, hõmérséklet, lelkiállapot, folyadékfogyasztás és még sorolhatnánk.
watt-tal már hitelesebb lenne!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6360
Írta 2010. július 12. - 22:12

Ugyanaz az út, ugyanolyan körülmények, ugyanaz a pulzuszóna.
Elõl 2,25ös racing ralph 1,7baron, hátul 2,1es nagyon kopott charybdis 2,5baron 130as átlagpulzus 26,5km/h átlag.
Elõl 1,5ös rubena flash 5baron, hátul 1,5ös speed cruiser 5baron 130as átlagpulzus 29,5km/h.
Összesen 3km/h a különbség a kettõ között, lejtõn és hátszélben érzem sokkal jobbnak a slicket és könnyebb vele kigyorsítani.
A sebesség mindent megold.