szúrásos defektem volt vele, de azt másik gumi sem viselte volna el, kb. 5000 km-t mentem vele vegyesen, de inkább aszfalt és döngölt földút, de nem mondhatnám rá hogy nagyon kopna. A városi strapabicajomon egy Cst C'zar van de eddig semmi problémám nem volt vele
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#6201
Írta 2010. augusztus 05. - 12:40
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6202
Írta 2010. augusztus 04. - 22:04
Nekem cross bringán volt/van CST gumi, nekem bejött, jól tapad, alig kopik és még defektet sem kapott. Outira is CST vennék ha lenne 300gramnál könnyebb gumijuk...
#6203
Írta 2010. augusztus 04. - 22:00
Totál ellentétes vélemények, ez viszi elõre a legjobban az embert!
Engem is az ára vonz leginkább.
Engem is az ára vonz leginkább.
#6204
Írta 2010. augusztus 04. - 21:37
Nekem volt CST Comp gumim, egy defektem volt vele, valami szeges/üveges/építési törmelékes helyen.
Az a tapasztalatom, hogy a többi terepgumimhoz képest nem kopik olyan gyorsan.
Komolyabb terepen nem próbáltam, de ahol voltam vele (földút, erdõ, néhol kavicsos út) ott tökéletes volt.
Szerintem árához mérve jó kis gumi. Az enyémbõl kiindulva legalábbis.
Az a tapasztalatom, hogy a többi terepgumimhoz képest nem kopik olyan gyorsan.
Komolyabb terepen nem próbáltam, de ahol voltam vele (földút, erdõ, néhol kavicsos út) ott tökéletes volt.
Szerintem árához mérve jó kis gumi. Az enyémbõl kiindulva legalábbis.
Izomtéridõninja-geológus!
#6205
Írta 2010. augusztus 04. - 21:27
De jó is? Egy másik fórumon azt írták, hogy nem éppen defektállóak. Meg testbikon az a pár teszt ami van, azt ítja, hogy nagyon kopik, ezt meg még egy testbike-nak is elhiszem.
#6206
Írta 2010. augusztus 04. - 20:37
pl.:2.0, de nem könnyûsúlyúakhoz tartozik
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6207
Írta 2010. augusztus 04. - 19:13
CST terepgumik milyenek? Nagyon olcsók, és a mintázatuk jónak tûnik. Hátra kéne valami, 2.1 körüli mérettel.
#6208
Írta 2010. augusztus 04. - 15:54
igen
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6209
Írta 2010. augusztus 04. - 15:48
Köszi! Szóval a futóél mintája menetiránynak megfelelõen "összefelé" tart?
Mojlepque
#6210
Írta 2010. augusztus 04. - 15:08
jol gondolod, igy ahogy a képen van, elsõkerékre, jobb oldalról fotózva
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6211
Írta 2010. augusztus 04. - 15:05
Sziasztok!
Vettem egy pár CST Salvo High Protection semi-slick gumit:
Sajnos nincs ráírva, hogy milyen irányban kell feltenni a felnire... Tudnátok tanácsot adni? A "Salvo" felirat irányának megfelelõ gördülési irányban vagy fordítva?
Köszi a választ!
Vettem egy pár CST Salvo High Protection semi-slick gumit:
Sajnos nincs ráírva, hogy milyen irányban kell feltenni a felnire... Tudnátok tanácsot adni? A "Salvo" felirat irányának megfelelõ gördülési irányban vagy fordítva?
Köszi a választ!
Mojlepque
#6212
Írta 2010. augusztus 03. - 10:30
A defektgátló tejeknek van valami tól-ig tûréshatára a hõmérséklet tûrése terén?
Igen. És 3-havonta cserélni kell. Nagy kánikulában még hamarabb.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6213
Írta 2010. augusztus 02. - 22:47
Na srácok, elöl beüzemeltem a low budget conti rk 2.2-t. Azért csak elöl mert hátra már majd az új kerékkel megy, ami -1 kg lesz, így valszeg megközelítem a 9kg-t de ez egy másik történet. Tömege 547 [g] (elõzõ 997 kemény), a katalógusadat 570 [g]. A hátsó az valamivel nehezebb 590 [g]
Szal szemrevételezés alapján komoly gond nincs a gumival, kicsit üt, de menet közben nem érezhetõ, singletrackre csak leszedõvel ment fel. Szélessége 55 [mm], ami nagyjából megfelel a régi WTB nanoraptor szélességének (54 mm), viszont jóval nagyobb a magassága, szal ballonosabb, ill a futófelülete is szélesebb.
Betonon eléggé morog, meg nem is egy álom vele fékezni (valahogy meg kell közelíteni a hegyet),de amint terepre érek igencsak jó lesz. Nemtudom mennyire a tömege miatt, meg mennyire a gördülési ellenállása miatt, de sokkal jobb vele menni változatos terepen mint az elõzõvel, ja meg ahhoz képest igen komolyat tudok fele fékezni. Este volt már sötét csak kicsit elkalandoztam az erdõben, megyek le a lejtõn, hopp egyszer csak egy belógó ág elõttem, ijedtemben brutálisat fékeztem csak az elsõvel, de az ég világon semmi gond nem volt, tapadt nagyon komolyan. Elég keményre szoktam fújni a gumikat így ezt is (nyomást ne kérdezzetek), de lehet hogy alacsonyabb nyomáson még jobb lesz.
Szal jó.
Szal szemrevételezés alapján komoly gond nincs a gumival, kicsit üt, de menet közben nem érezhetõ, singletrackre csak leszedõvel ment fel. Szélessége 55 [mm], ami nagyjából megfelel a régi WTB nanoraptor szélességének (54 mm), viszont jóval nagyobb a magassága, szal ballonosabb, ill a futófelülete is szélesebb.
Betonon eléggé morog, meg nem is egy álom vele fékezni (valahogy meg kell közelíteni a hegyet),de amint terepre érek igencsak jó lesz. Nemtudom mennyire a tömege miatt, meg mennyire a gördülési ellenállása miatt, de sokkal jobb vele menni változatos terepen mint az elõzõvel, ja meg ahhoz képest igen komolyat tudok fele fékezni. Este volt már sötét csak kicsit elkalandoztam az erdõben, megyek le a lejtõn, hopp egyszer csak egy belógó ág elõttem, ijedtemben brutálisat fékeztem csak az elsõvel, de az ég világon semmi gond nem volt, tapadt nagyon komolyan. Elég keményre szoktam fújni a gumikat így ezt is (nyomást ne kérdezzetek), de lehet hogy alacsonyabb nyomáson még jobb lesz.
Szal jó.
#6214
Írta 2010. augusztus 02. - 21:57
A defektgátló tejeknek van valami tól-ig tûréshatára a hõmérséklet tûrése terén? Gondolok itt arra, hogy mondjuk -15 fokban vagy akár +45 fokban elveszti a tömítõképességét? A kérdést azért teszem fel, mert még a nyár elején kipróbálás címszó alatt vettem egy pár decathlonos belsõt gyárilag valami rózsaszín lötyivel töltve. A mai napig nem is volt vele defektem, gyanítom, hogy pártól meg is mentett már, mert volt hogy otthon vettem észre mintha kicsit eresztett volna a gumi. Viszont ma meló után fel akartam menni a hegyre, hát útközben feltûnt, hogy furcsán vezet az elsõ kerék. Megálltam megnézni mi a baj, nagy meglepetésemre egy ponton bugyborékolt kifelé a tej, megszûnt a tömítõ képessége, egyszerûen folyt kifelé a belsõbõl. Otthon megnézve jobban a lyukat, az csak egy gombostûhegynyi lyuk volt, ezt sem bírta eltömíteni a tej. Létezhet az, hogy ha sokáig a napon hagyom a bringát /melóhelyen nincs más lehetõség/ akkor "felforr" a tej és ezután már csak felesleges teher cipelni a kerékben, mert nem fogja tenni a dolgát?
Pedig ugyanebben a belsõben amikor tudatlanul elõször engedtem le a levegõt, akkor a szelepet is egy pillanat alatt eltömítette.
Pedig ugyanebben a belsõben amikor tudatlanul elõször engedtem le a levegõt, akkor a szelepet is egy pillanat alatt eltömítette.
#6215
Írta 2010. augusztus 02. - 10:32
Szóval az idei rémesen menõ Bükk Maratonnak egy pozitív élménye volt számomra: sikerült kipróbálni az új "sárgumikat", a Gerax Gato 2.10-est, a Geax új üdvöskéjét.
Nem kifejezetten sárgumi, inkább olyan agresszív mindenes, s mondhatom, mindenbõl jelesre vizsgázott. Jó döngöltön, murván, sarason, agyagoson, de a legeslegjobb vizes-kövesen. Elcsúszásnak a közelében nem voltam vele. Talán egyedül aszfalton rossz, ugyanis elég lassú, s talán érdemesebb lett volna hátulra valami gurulósabbat tennem, de elsõre így is nagy élmény. Azt kell mondanom, hogy kicsit olyasmi, mint a NN, de nincs hirtelen stabilitásvesztése, amit az NN hézaga (a futóbütykök és az oldalbütykök közötti "árok") okozhat kevésbé technikás bringások esetén, s sokkal, de sokkal jobban tisztul. Mindezt egy picivel több súllyal, ellenben UST tulajdonságokkal adja. Alapvetõen a vizes-saras alpesi versenyekre vettem, de kipróbálásra a mostani hétvége is tökéletes volt.
Nem kifejezetten sárgumi, inkább olyan agresszív mindenes, s mondhatom, mindenbõl jelesre vizsgázott. Jó döngöltön, murván, sarason, agyagoson, de a legeslegjobb vizes-kövesen. Elcsúszásnak a közelében nem voltam vele. Talán egyedül aszfalton rossz, ugyanis elég lassú, s talán érdemesebb lett volna hátulra valami gurulósabbat tennem, de elsõre így is nagy élmény. Azt kell mondanom, hogy kicsit olyasmi, mint a NN, de nincs hirtelen stabilitásvesztése, amit az NN hézaga (a futóbütykök és az oldalbütykök közötti "árok") okozhat kevésbé technikás bringások esetén, s sokkal, de sokkal jobban tisztul. Mindezt egy picivel több súllyal, ellenben UST tulajdonságokkal adja. Alapvetõen a vizes-saras alpesi versenyekre vettem, de kipróbálásra a mostani hétvége is tökéletes volt.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#6216
Írta 2010. augusztus 01. - 10:09
#6217
Írta 2010. július 31. - 19:00
#6218
Írta 2010. július 31. - 18:54
Most vettem egy belsõt, 2.1-es gumihoz. Az eladónak mondtam milyen méretût akarok, nem is néztem mit adott csak most otthon.
26x1,5/1.75-ös van ráírva a belsõre.
Szerintetek azt nyugodtan szereljem fel a 2.1-es külsõhöz, vagy nem lesz jó? Inkább vigyem haza?
Nem szeretném ez miatt most megszívni a Bükk maratonon.
26x1,5/1.75-ös van ráírva a belsõre.
Szerintetek azt nyugodtan szereljem fel a 2.1-es külsõhöz, vagy nem lesz jó? Inkább vigyem haza?
Nem szeretném ez miatt most megszívni a Bükk maratonon.
#6219
Írta 2010. július 31. - 15:26
Jónak tûnik ez a Rubena is.. Kanyarban lehet döntögetni szépen? Neked mennyit bírt kb. kilométerben?
6-800 km-t mentem vele aztán eladtam kerekestül. Ezalatt alig láthatóan kopott, 1x volt defektem egy üvegszilánktól. Az ajánlott max. nyomáson használtam (talán 4,5 bar, már nem emlékszem) és elég stabol volt kanyarokban is.
Failure is always an option.
#6220
Írta 2010. július 31. - 11:44
A rubenat nem ajánlom. Szétrepedezik nagyon gyorsan ha nagy nyomáson használod.
A sebesség mindent megold.