Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6141
Posted 2010. September 02. - 14:52

egy kis segítség kellene.
Montimra szeretnék slick vagx semi slck gumit hogy ha aszfaltoznom kell, ne a drága terepest koptassam.
Max 5e-ig valami könnyen szerelhetõ és nem túl nehéz gumi kellene, ha esteleg valakinek van tapasztalata, vagy ötlete várom.
#6142
Posted 2010. September 02. - 09:31

#6143
Posted 2010. September 01. - 09:44

Itt a "details" fül alatt a "compound" részben láthatod a gumiösszetételt.
Schwalbe - Professional Bikes Tires
#6144
Posted 2010. September 01. - 08:41

#6145
Posted 2010. August 29. - 16:32

#6146
Posted 2010. August 25. - 11:48


#6147
Posted 2010. August 25. - 11:31

Ezt én éppen fordítva tapasztaltam.
Biztos sarfuggo

#6148
Posted 2010. August 25. - 11:30

Csak hogy ne legyen egyszeru az eleted
. Cimboram Rocket Ron-ja egyszeruen szetfoszlott hasznalat kozben. Nem tudni mitol. Lakasban tarolta, az erdoben nem hinnem, hogy atment volna vmilyen agressziv len. 70 kg korul van a srac, igy nagyobb nyomason sem hasznalta. Lehet egyszeruen nem volt szerencseje, nem tudom. Ha egyedi az eset akkor valoszinuleg rendben van a gumi.
Nobby Nicket probaltam es csak ajanlani tudom. Ha jon a sar gyakorlatilag mind1 a gumik tiszta suly kulonbsege mert ugy is retkes lesz. A Nobi meg jobban kiszorja magabol mint a RR.
egyik haver hasznal ilyet - szilikatos verzioban is, o nagyon szereti.
#6149
Posted 2010. August 25. - 11:11

...Nem irtad el?
Biztos elírás. 2.25-ös, enyhén kopott EVO-s Rocket Ron 430g, a 2.1-es új ugyanennyi. A Performance csak nehezebb lehet.
A Nobi meg jobban kiszorja magabol mint a RR.
Ezt én éppen fordítva tapasztaltam.
#6150
Posted 2010. August 25. - 11:08

Ja, és sajnos már fel volt ütve a külsõ a bicajon, amin kaptam, több helyen púposodott ki a belsõ a félelmetesen papírvékony oldalfalán.

@spoon: könnyen lehet, szóval korrigáljatok, ha hülyeségeket írogatok itt!

_____________________________________________
AM rlz
#6151
Posted 2010. August 25. - 11:03

A ritkabb mintazat tisztul jobban (tudtommal) a nagyobb butyok melyebbre vag igy jobban tapad. De ha nem igy van szoljatok, javitom a jegyzeteimet"Sajnos" sárban nem próbáltam a Rront. Gyanítom, jobb valamivel a NNic-nél az alacsonyabb mintázata miatt, s így jobban, gyorsabban tisztul.

#6152
Posted 2010. August 25. - 10:59

koszonom a hozzaszolasokat
igy mar okosabb leszek.
ez alapjan is a ralph 2.1 + ron 2.25 tunik a befutonak. mivel relativ sokat kell mennem aszfalton is, mire kierek a terepig, talan jobb, mintha elorehatra rocket ron lenne.
Csak hogy ne legyen egyszeru az eleted

Nobby Nicket probaltam es csak ajanlani tudom. Ha jon a sar gyakorlatilag mind1 a gumik tiszta suly kulonbsege mert ugy is retkes lesz. A Nobi meg jobban kiszorja magabol mint a RR.
#6153
Posted 2010. August 25. - 10:43

Mert a RRon-t piszkosul könnyû. Akárcsak a tömegét tekintve, mert úgy is. Mármint könnyû. A 2010-es performance verziót mértem, ~365g volt, ami azért nem rossz. Cserébe az oldalfala akár a papír. Valamit valamiért... Viszonyításképp: egy 2008-as, félig kopott NNic is 535g volt nekem a mérlegen.
Nem kotozkodeskeppen, de az a 365 gramm a Rocket Ronnal nagyon kevesnek tunik. A Maxxis Flyweightnel alig nehezebb. Weightweenies szerint az Evo valtozat is nehezebb ennel, a gyari honlap meg 480 grammra teszi a Performance verziot. Nem irtad el?
#6154
Posted 2010. August 25. - 09:30


ez alapjan is a ralph 2.1 + ron 2.25 tunik a befutonak. mivel relativ sokat kell mennem aszfalton is, mire kierek a terepig, talan jobb, mintha elorehatra rocket ron lenne.
#6155
Posted 2010. August 24. - 16:38

akkor kerdezek mashogy
ismerem a racing ralphot es nobby nicet. milyen ezekhez kepest a rocket ron es a smart sam? menettulajdonsagok erdekelnek persze.
A felsoroltak közül Nobby Nic-et és Rocket Ront próbáltam csak, elõbbit mindenféle körülmények közt, köztük hóban, agyagos sárban stb. Elõl és hátul egyaránt nagyobbat harap a NNic, amit leginkább elõl érezni. Kontrollálhatóbb, kiszámíthatóbb a kanyarodás vele és felütni jóval nehezebb. Mert a RRon-t piszkosul könnyû. Akárcsak a tömegét tekintve, mert úgy is. Mármint könnyû. A 2010-es performance verziót mértem, ~365g volt, ami azért nem rossz. Cserébe az oldalfala akár a papír. Valamit valamiért... Viszonyításképp: egy 2008-as, félig kopott NNic is 535g volt nekem a mérlegen. Szóval, jó kondiban kell lenni és nagyon jól tudni kezelni a bicajt (= nem nekem való ez a típus:)), hogy ne legyen egy ennyire könnyû gumi csak bosszúság, én úgy látom. De profiknak biztos jó és - szerintem - érezhetõen jobban gyorsítható ezekkel a bicaj.
Ami a meredek lefeléket illeti, a RRon a földes részeken egészen jó, cserébe az erõsebben köves részeken (mint amilyen a Nagy-Hárs-hegyrõl a Szépjuhászné felé vezetõ viszonylag meredek rész) bizonytalanná válik a tapadása, teljesen száraz körülmények közt is.
"Sajnos" sárban nem próbáltam a Rront. Gyanítom, jobb valamivel a NNic-nél az alacsonyabb mintázata miatt, s így jobban, gyorsabban tisztul.
_____________________________________________
AM rlz
#6156
Posted 2010. August 24. - 16:37

akkor kerdezek mashogy
ismerem a racing ralphot es nobby nicet. milyen ezekhez kepest a rocket ron es a smart sam? menettulajdonsagok erdekelnek persze.
A Rocket Ron kisebb mintákkal rendelkezik, nem olyan agresszív, mint a Nobby Nic, de valamivel kisebb a gördülési ellenállása és azonos méretben könnyebb is. A Racing Ralphoz képest aszfalton jobban kopik - hátra nem tenném fel -, elsõ keréken pedig idegesebb. Terepen jobb a kanyarstabilitása és nem zabálja fel annyira a sarat, mint a Ralph. Mostánában az univerzális kombó: RoRo/Ralph; sárban hátra is Roro, egy mérettel keskenyebb. Nobby Nic-et csak zúzósabb, köves terepen teszem fel (SnakeSkin változat) - de ilyenen mostanában nem mentem.
#6157
Posted 2010. August 24. - 16:08

akkor kerdezek mashogy
ismerem a racing ralphot es nobby nicet. milyen ezekhez kepest a rocket ron es a smart sam? menettulajdonsagok erdekelnek persze.
Nem használtam még racing ralphot, nobby nicket, viszont használtam smart sam-et elõl és hátul is. Elõl nekem nem igazán tetszett. Amíg földes talajon mentem nem volt vele gond, viszont murván nem volt egy kanyar király. Sokan mondták már, tanuljak meg kerékpározni, de egy continental traffic (régi minta) 1.9 stabilabb, kiszámíthatóbb volt elõl, mint a sam. Hátul viszont perfekt.
Sárban természetesen érdekesen viselkedik elõl korcsolya, hátul azért valamelyest kontrolálható. Bakony marci középtávját ezzel mentem hátul, egy helyen toltam a gumi miatt, igaz azért a 2008-as Crosskovácsitól messze jobb volt a pálya állapota.
#6158
Posted 2010. August 24. - 14:52

#6159
Posted 2010. August 24. - 14:44

20 mm széles felnim van arra fel lehet tenni a 2,3"-os gumit?
Konkrétan kevláros Hutchinson Bulldogot akarok venni.
az a felni elég keskeny...1.8, 1.9"-es guminál nem raknék fel vastagabbat. le fog fordulni róla.
#6160
Posted 2010. August 24. - 14:30

