Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6081
Posted 2010. September 13. - 20:37

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6082
Posted 2010. September 13. - 17:15

elol viszont tuti marad a rocket ron, mert a ralph tul keves tapadasban altalanos felhasznalashoz.
#6083
Posted 2010. September 13. - 14:36


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6084
Posted 2010. September 13. - 14:23


#6085
Posted 2010. September 13. - 13:05


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#6086
Posted 2010. September 13. - 12:17

#6087
Posted 2010. September 13. - 11:57

Ezt gyûlölöm a német gyártókban, a súlyverseny miatt folyton csalnak. A gumi szélessége álló helyzetben, elõírt nyomáson a hurka szélességét kellene, hogy jelentse, minta nélkül. A Geax ilyen szempontból korrekt, a 2.0-s gumi 53 mm széles frissen felrakva, s 1-2 hét alatt 2-3 mm-t tágult.
nekem a papíron 37 mm széles continentalom többezer km használat után, elõírt nyomáson is 30 mm szélesek
azért ez elég gyík dolog
#6088
Posted 2010. September 13. - 10:45

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6089
Posted 2010. September 12. - 19:28


amugy elso blikkre nem tunik rossznak ez a felallas - aszfalton sajna nehezkesebb, mint a rralph elolhatul, de terepen ebbol nem sokat erezni, es felfele nagyon konnyen hajthato. ebben a nyalkas idoben is frankon lehetett lefele jonni vele, egyedul a vizes macskakovon szalltam le, mert az olyan volt mint a jeg, ha rafekezett az ember, azonnal megcsuszott.
a rron tenyleg konnyen tisztul, 2.1es gumin 2.8, a 2.25oson 2.5 bart hasznaltam - picit talan jobban razott, de nem szembetuno.
#6090
Posted 2010. September 10. - 21:45

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6091
Posted 2010. September 10. - 21:26

#6092
Posted 2010. September 10. - 15:33

A sebesség mindent megold.
#6093
Posted 2010. September 10. - 15:28

Közben pont találtam, persze, h nem néztem szét rendesen elsõre...
SUNT FAA116 SZELEP AXON XC-PRO , KERKPROK, ROLLEREK, VZAK, VILLK, KERKPR VILLK, TELESZKPOS VILLK, JAVT ALKATRSZEK, Foldal - Neuzer Bike Kft. - Termkadatok
Lehet, ragasztózni sem kell majd, ha a gumi eléggé tömíti.
#6094
Posted 2010. September 10. - 14:56

Nem, nem a kicsavarható rész kell, hanem az egész.
Mûanyag kupak van a telón, és azon egy tönkrement fociszelep, azt szeretném alura és autószelepesre cserélni. Néztem pótalkatrészt is, pl. Suntournak van kupakja, de sajnos nem megfelelõ méret, így marad az egyedi gyártás.
Motorosboltban nézz körül, úgy emlékszem voltak kibontható szelepes belsõk régen. Esetleg komplett, tömlõ nélküli rendszerhez is találhatsz szelepet ugyanott olcsón, ennek a tömítése is egyszerûbben megoldható lehet.
Megkérdezhetem milyen villa, régi Sid?
Idess:
http://www.gumaker.hu/gjav.html
#6095
Posted 2010. September 10. - 14:10

Mûanyag kupak van a telón, és azon egy tönkrement fociszelep, azt szeretném alura és autószelepesre cserélni. Néztem pótalkatrészt is, pl. Suntournak van kupakja, de sajnos nem megfelelõ méret, így marad az egyedi gyártás.
#6096
Posted 2010. September 10. - 13:59

Úgy érted, hogy kicsavarod a belsõbõl azt a kivehetõ szeleprész és berakod egy telóba ?Tud valaki olyan autószeleprõl, ami menetes, és így beépíthetõ mondjuk egy teleszkóp kupakjába...?
Ereszt a telód ?
#6097
Posted 2010. September 10. - 11:47

#6099
Posted 2010. September 10. - 10:50

#6100
Posted 2010. September 09. - 22:42

eredetileg a stumpin hatul egy 2es captain van, de az szvsz szelesebb, pedig a ralphot (2.25oset) kifejezetten ballonos kulsonek ismertem meg. azt hittem a 2.25os ronnal "egy sulyban" lesz, de vekonyabb annal.