Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15857 replies to this topic

#5941
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
és hogy még tovább csûrjük az ust változatok szemmel mérve is ballonosabbak ugyanabban a méretben (volt 08-as 2,25-ös ralphom tényleg láthatóan "nagyobb" volt az ust . -ugyanazon felnin természetesen-)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5942
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

ha már igy ,méricskéltek a poén hogy a mostani fritz újságban van gumiteszt és pl a conti MK-ból van 2 féle , de 2,2-es mind2. és nem egyformák. van pár mili különbség.


no valaszoltam nekik, kivancsi leszek, mit lepnek :) azt hittem az elso mailre se fognak valaszolni.

Racing Ralph EVO 2.1 - 49.5mm at 4.0 bar (marked size 54mm)
Rocket Ron EVO 2.25 - 55.1mm at 4.0 bar (marked size 57mm)

nalam lenyegeben 1.95os es 2.15os gumikent funkcionalnak. a 2.25os rralphoknal kb meglenne az 57mm.

#5943
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
ha már igy ,méricskéltek a poén hogy a mostani fritz újságban van gumiteszt és pl a conti MK-ból van 2 féle , de 2,2-es mind2. és nem egyformák. van pár mili különbség.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5944
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Most jön a trükkös kérdés. Mekkora nyomáson mérted ezeket az adatokat? 2 és 4 bár között pl már több mm eltérés van.


megjott a valasz :)

first we thank you for youre intress in our products.

You can measure the real size of our tires, when you inflate the tire on max. pressure ( wich are marked on the sidewalls). If the size is also so thin like your size now, please contact us again.

We ask for youre understanding.



#5945
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,013 posts
Kerekenként nem árt beletenni 120ml-t, de többet érdemes.
"Ride today, heal tomorrow"

#5946
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts

Van a dobozán leírás, hogy mekkora gumiba mennyi tejet öntsünk ml pontosan? (vagy csak érzésre töltjük mint a sört?)


Igen, van. Bár lehet spórolósabban és lehet biztosra menni, de azért a megadottak nem rosszak irányelvnek. Én sem csak érzésre írtam, hogy kevés... :D

#5947
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts

Nem. Az kábé az egyik kerékre elég.


Van a dobozán leírás, hogy mekkora gumiba mennyi tejet öntsünk ml pontosan? (vagy csak érzésre töltjük mint a sört?)

#5948
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts

125 ml a No-Flats Joe’s Super Sealant lötyibõl elegendõ 2 UST-s külsõ feltöltésére? (NobbyNic 2.25 / RacingRalph 2.1 -rõl van szó)


Nem. Az kábé az egyik kerékre elég.

#5949
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts
125 ml a No-Flats Joe’s Super Sealant lötyibõl elegendõ 2 UST-s külsõ feltöltésére? (NobbyNic 2.25 / RacingRalph 2.1 -rõl van szó)

#5950
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts
Decában tegnap nézegettem egy vittoria aszfaltos külsõt.

Ami a lényeg, hogy 1,5-ös méretben kb. akkora volt mint az 1,75-ös conti, az én 1,5-ösömmel köszönõ viszonyban sem volt. És nem a vittoria volt túlméretezve.

ez is 590 gramm, kb. mint a conti, papíron egy a méret is, a valóságban meg.....

Na errõl ennyit.

#5951
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

meg selejt reven eleve nem egyformak, igy semmi sem biztosit, hogy ugyanazt kapod, mint amivel pozitiv tapasztalatod volt.


Erre van a tisztességes tájékoztatás és az azonnali bolti cseregarancia. Jobb helyeken legalábbis.

Én kb. 20- 24 000 Ft-ot spóroltam a 3 pár gumin eddig és semmi negatív tapasztalatom nem volt.

De ez nem egy kötelezõ dolog, ha bevállalod, akkor sokat spórolhatsz, de benne van, hogy tényleg szar, és feleslegesen hoztad el, aztán mehetsz vele vissza, stb.

Persze ha a 6 rugós gumiban van egy leheletnyi ütés, egyrészt nem is viszed vissza, másrészt a cserénél is tuti kekeckednének, mert az a kereskedõnek is macerásabb, mint a b-és gumi esetén. webshopokkról nem is beszélve.

#5952
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
meg selejt reven eleve nem egyformak, igy semmi sem biztosit, hogy ugyanazt kapod, mint amivel pozitiv tapasztalatod volt.

#5953
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts
Számtalan ilyen b-kat. Contit raktam fel az évek alatt. Lehet, hogy mások nem veszik észre -annyira nem is zavaró- engem néha az õrületbe kerget. Nem mondtam olyat, hogy ettõl nem megbízható.

Ride everywhere.

.


#5954
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

No meg persze kivétel nélkül szálhibásak kicsit, emiatt a büdös életben nem szeded ki a nyolcast a gumiból.


Én 3 szett ilyen gumi, és beletekert 25 000 km után azt mondanám, hogy ez nem így van. Nekem nincs benne se nyolcas, se szálhiba. És egy ismerõsömnek se, sõt, ma beszéltem a szomszéddal és pont dícsérte a gumit, amit pár hónapja vett, hogy mennyire bevált neki.

#5955
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts

Amúgy ezen contik nagyrésze csak szépséghibás, elcsúszott a felirat, vagy a reflex csík, ezek gyakorlatilag tökéletes használati értékkel rendelkeznek.

No meg persze kivétel nélkül szálhibásak kicsit, emiatt a büdös életben nem szeded ki a nyolcast a gumiból.

Ride everywhere.

.


#5956
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts

Két dolog jöhet még szóba:
- az Araya RM395 Team felni egyszerûen nem kompatibilis a Continental gumikkal, vagy egyáltalán a kevlárosokkal
- a fékezõfelület annyira elvékonyodott, hogy a nyomás kicsit ki tudja nyomni a felni oldalfalát, így könnyebben elmozdul a gumi


Elég nehéz megállapítani, hogy a felni mennyire kopott, mert gyárilag homorú az oldalfala. A fék bitangul jól fog.

A ma esti mosogatást még szebbé tette a kellemesen sziszegõ hang, ami a tudtomra adta, hogy holnap ismét kereket szerelek. :D Tekerés után leengedtem, megigazítottam a felniszalagot, belsõt és felfújtam 4bar-ra, hátha éjszaka összeérik. Valószínûleg a túl nagy nyomás "aktiválta" a már korábban megszerzett lyukat... egyszóval megint kiszakadt a szelep.

Holnap megpróbálkozom drótperemes külsõvel, holnapután más gyártóval... aztán... aztán... aztán?

#5957
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

Na, igy mar ertem mire gondolsz. Az a gond, hogy a selejt, az nem veletlenul selejt, nem biztos, hogy hasznalhato. En a selejtszamot csokkentenem, ha mar a kornyezetvedelem a szempont, nekem ez jut eszembe elsore.


Azért ha végig gondolod a reális lehetõségeidet, szerintem rájössz, hogy b kategóriás gumit valamivel könnyebben vehetsz, minthogy egyszemélyben lecsökkented a continentál gyártási selejt rátáját.

Amúgy ezen contik nagyrésze csak szépséghibás, elcsúszott a felirat, vagy a reflex csík, ezek gyakorlatilag tökéletes használati értékkel rendelkeznek.

#5958
Buki

Buki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 870 posts
Na, igy mar ertem mire gondolsz. Az a gond, hogy a selejt, az nem veletlenul selejt, nem biztos, hogy hasznalhato. En a selejtszamot csokkentenem, ha mar a kornyezetvedelem a szempont, nekem ez jut eszembe elsore.

#5959
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

Mitol csokkentene? :) Ha nem gyartod le, akkor vagy esetleg nullan. Es a itt a B kategorias gumi helyett le fog gyartani meg egy A kategoriasat is.


Miért is?

A gyártási selejt az adot. Ha te pedig az egyébként kukába való gumit használod, egy normál helyett, akkor pontosan egy gumival kevesebbet füstölnek el a szemétégetõk.

#5960
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Az aktuális Bike és Mountainbike tesztei/mérései + saját és német forumtagok tapasztalatai után állitható a dolog, hogy Conti is átvette a "keskenygumikönyeb" féle "új" gyártásti/marketing tehnikát.

Pl. 2010-es 2.2-es Rubber Queen (BC) olyan széles és olyan nehéz mint a 2011-es 2.4

Schwalbeék már régóra csinálják...sajnos.


contik nagy többsége mindig lényegesen kisebb volt a névleges méretnél (bár tán pont a rubber queen volt eddig a kivétel)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való