Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5901
Posted 2010. October 28. - 17:29
#5902
Posted 2010. October 22. - 10:20
Éppen csak, hogy meleg szokott lenni. Biztos valamit rosszul csinálok, de szerintem a tunéziai 60 fokos aszfalt jobban kinyírja.
A gumi vagy a görgõ szokott éppen csak meleg lenni. Mert nálam a hengert meg sem lehet fogni görgõzés után, a gumi meg hideg. Az aszfalton hosszirányban nagyobb felületem benyomódik azért nem gyilkolja annyira.
A sebesség mindent megold.
#5903
Posted 2010. October 22. - 09:24
A gumi minimálisan kopik görgõn, inkább az a gond, hogy ha jó rászorítod és közben érintkezik a forró fémmel tönkremennek benne a szálak.
Éppen csak, hogy meleg szokott lenni. Biztos valamit rosszul csinálok, de szerintem a tunéziai 60 fokos aszfalt jobban kinyírja.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5904
Posted 2010. October 20. - 13:45
#5905
Posted 2010. October 20. - 11:20
Én sohasem raktam fel görgõspecifikus gumit, s nem figyeltem meg kifejezetten durva kopást emiatt. Fog a fene ezzel szívózni...
A gumi minimálisan kopik görgõn, inkább az a gond, hogy ha jó rászorítod és közben érintkezik a forró fémmel tönkremennek benne a szálak.
A sebesség mindent megold.
#5906
Posted 2010. October 20. - 11:08
#5907
Posted 2010. October 20. - 11:05
Schwalbe Blizzard? Mert azt fent merném hagyni akkor is, ha ilyenkor véletlenül az országútival kintre tévednék...
Én sohasem raktam fel görgõspecifikus gumit, s nem figyeltem meg kifejezetten durva kopást emiatt. Fog a fene ezzel szívózni...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5908
Posted 2010. October 20. - 07:11
#5909
Posted 2010. October 20. - 00:47
A sebesség mindent megold.
#5910
Posted 2010. October 19. - 21:31
#5911
Posted 2010. October 19. - 21:07
Ma szépen eldurrant a Maxxis Xenith-em... majdnem a képembe. Lehet, hogy nem szerette a görgõt. Leszáltam, mert valami furcsa, ritmikus ütést éreztem. Tekerem körbe a hátsó kereket, hát látom, hogy belemászott egy szarvasbogár... legalábbis egy hasonló nagyságú valami. Még szerencse, hogy nem volt idõm közelebb hajolni és megnézni. Így most csak a fülem cseng.
Olyan országúti külsõt keresek, amit kint is használhatok edzeni és görgõn is jó... Valami tipp?
Ilyen szerintem nincs. A hometrainer külsõk vannak görgõzni, ezek nem melegednek, de kint életveszélyesen csúszik. Ha kint és bent is akarod használni, akkor locsó filléres gagyit vegyél, de ez sehova se lesz jó.
#5912
Posted 2010. October 19. - 20:47
Olyan országúti külsõt keresek, amit kint is használhatok edzeni és görgõn is jó... Valami tipp?
#5913
Posted 2010. October 19. - 20:11
szerintem a gumi kb indiferrens
én gyárilag vagyok derékfájos, és simán tud fájni a derekam az 5"-t mozgó fullin is ha olyanja van (bár mostanában szerencsére nem gyakran. )
az meg azért felér kb egy rába steiger gumi ballonosságával
sokkal inkább beállítási kérdés
Vegyel Giant-ot nekem attol elmult ))
#5914
Posted 2010. October 19. - 12:46
Nem gumispecifikus, de itt emlitetted ezert ide irom. Probalj hosszabb stucnit, esetleg mas dolesszogut, nyeregcsoben is van olyan ami kicsit "hatrafele" all. Igy esetleg kenyelmesebb ulesi poziciot tudsz elerni. Gumiban a ballonos is segit persze.
szerintem a gumi kb indiferrens
én gyárilag vagyok derékfájos, és simán tud fájni a derekam az 5"-t mozgó fullin is ha olyanja van (bár mostanában szerencsére nem gyakran. )
az meg azért felér kb egy rába steiger gumi ballonosságával
sokkal inkább beállítási kérdés
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5915
Posted 2010. October 19. - 12:39
Mostanában kezdek derékfájós lenni.
Nem gumispecifikus, de itt emlitetted ezert ide irom. Probalj hosszabb stucnit, esetleg mas dolesszogut, nyeregcsoben is van olyan ami kicsit "hatrafele" all. Igy esetleg kenyelmesebb ulesi poziciot tudsz elerni. Gumiban a ballonos is segit persze.
#5916
Posted 2010. October 19. - 12:21
#5917
Posted 2010. October 19. - 11:17
#5918
Posted 2010. October 19. - 10:17
A Wolverine mintázata nekem is bejön, de ezek szerint még 2.2-ben is csak olyan mint a 2.1-s Z-max (amirõl itt visszaolvasva azt láttam, hogy az sem túl széles) Meg nekem aszfalton nagyon gyorsan kopik/kopott eddig.
2.2-es Wolverine nálam kb. olyan széles, mint a 2.25-ös Nobby Nic. Tolómérõvel nem mértem, csak úgy szemre. Jófajta és elég ballonos gumi. Hajtogathatós 2.1-es Z-max Premonition-öm is van egy, na az sokkal keskenyebb a 2.2-es Wolverine-nél. És gyorsabban is kopik. Úgy összességében nem vagyok a Z-maxtól elragadtatva...
#5919
Posted 2010. October 19. - 08:44
Hát ha van terep gumi ami nagyon rosszul gurul aszfalton, akkor az pont a Fast Track! Saját tapasztalat...
Nem tudom, nekem pont ellenkezõ a véleményem, szerintem nem olyan rossz a fast trak aszfalton. Feltéve ha beletolsz 4.5-5bar-t. Nagy nyomáson szépen gurul.
wolverine racebõl vegyél 2.2-t az olyan vastag mint a 2.1-s Z max egyébként azok is nagyon jók általános felhasználásra. Nekem a Ritchey-k nagyon bejönnek de az említett WTB-t is jó guminak tartom.
A wolverine mintázata nekem is bejön, de ezek szerint még 2.2-ben is csak olyan mint a 2.1-s Z-max (amirõl itt visszaolvasva azt láttam, hogy az sem túl széles) Meg nekem aszfalton nagyon gyorsan kopik/kopott eddig.
Ha a Mátrában tekersz tökéletes választás a Ritchey . Köves pályán nagyon stabil. A defektet is jól tûri.
Az a baj, hogy még nem néztem meg élõben, és csak rendelni tudnám. Nem tudom mennyire széles. Nem akarom megint megszívni a méretválasztással.
#5920
Posted 2010. October 19. - 08:31
Schwalbe Kojak 1.35, Maxxis Detonator 1.5
Az általad említett versenygumik elég gyorsan elkopnak aszfalton.
De ha már terepgumit szeretnél aszfalton koptatni, akkor a Specialized The Captain és a Fast Track talán jobb választás, keményebb gumikeverék.
Hát ha van terep gumi ami nagyon rosszul gurul aszfalton, akkor az pont a Fast Track! Saját tapasztalat...