Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5481
Írta 2011. február 09. - 20:23

#5482
Írta 2011. február 09. - 15:02

1-2 oldalt visszaolvasva pont ez volt a téma. 1-2 év állás valószínûleg nem árt neki, sõt! :->
Bocsánat, legközelebb szemfülesebb leszek! Azt, hogy még használna is kétlem, de ha nem árt, akkor az jó. Minden esetre a lakásban tartom, az a biztos.
#5483
Írta 2011. február 09. - 15:00

#5484
Írta 2011. február 09. - 14:58

#5485
Írta 2011. február 09. - 11:55

#5486
Írta 2011. február 09. - 11:08

Az teljesen jól bevált recept,jobb a tapadás probáld meg úgy. Ha nem megy ugy sem akkor valami erdei utat kell keresnes, nincs más választás inkább én is erdõbe megyek amikor csak tehetem kerülöm azt a részt:D
#5487
Írta 2011. február 09. - 01:13

Hintõporozást csináltam, semmi hatása nincs. A külsõt ki kell cserélni.
60 és 120 tpi közül értelemszerûen a 120 tpi a sûrûbb. A kopásállóság a gumi összetételétõl függ, a tpi a gumi szövetszerkezetére vonatkozik. (egy inch hosszon hány szövetszál van)
Köszi. Akkor tévedtem. Akkor a tpi fõként a defektállósághoz van köze, ha jól tévedek. Maxxis-nél honnan fogom megtudni a gumi összetételét, vagy pl a crossmark-ok esetében mind ugyanolyan?
Közben megtaláltam. A crossmark-ok 70a-s gumiösszetételûek, kivéve a 120tpi-s tipusok, amik 62a eXC... õszintén szólva passz, hogy mi micsoda.

Jó lenne tudni, hogy a smart sam-hez képest mennyivel kopásállóbb, és úgy egyálltalán melyik jobb gumi számomra.

#5488
Írta 2011. február 09. - 00:59

(twists per inch vagy turns per inch)
szerk. célfotóval megelõztek.
#5489
Írta 2011. február 09. - 00:59

60 és 120 tpi közül értelemszerûen a 120 tpi a sûrûbb. A kopásállóság a gumi összetételétõl függ, a tpi a gumi szövetszerkezetére vonatkozik. (egy inch hosszon hány szövetszál van)
#5490
Írta 2011. február 09. - 00:21

A belsõvel semmi gond, a külsõd mozdul el és viszi a belsõt is. A Continental külsõim csinálták ezt, mikor egy idõ után kinyúltak. Jól le is nyakazták 2 belsõmet.
Szerintem próbáld meg a külsõk széleit bekenni erõsen szappanos vízzel, hogy szépen feltapadjanak a felni belsõ felére, a belsõket pedig be lehet kenni hintõporral, hogy ne tapadjanak össze a külsõkkel.
nekem is van kérdésem: 60tpi és 120 közül a 60 a sûrûbb, ezálltal nehezebb is? Fõleg tartósság, vagyis kopásállósság jegyében kérdezem.
GUMIKÖPENY 26X2.10 MAXXIS CROSSMARK M309P 60tpi
Ez a legolcsóbb a crossmark-ok közül. Gondolom egyben ez a legnehezebb és a legstrapabíróbb is. 635g a legnehezebb a maxxis.com szerint. Nagyon rosszakat nem írtak itt a honlapon.
#5491
Írta 2011. február 08. - 23:12

A belsõvel semmi gond, a külsõd mozdul el és viszi a belsõt is. A Continental külsõim csinálták ezt, mikor egy idõ után kinyúltak. Jól le is nyakazták 2 belsõmet.Mitõl lehet az hogy a szelepek egy idõ után "elferdülnek" a felnihez képest? Amikor bele rakom a belsõt, akkor szépen 90fokban állnak kifelé. De egy idõ után dõlni kezdenek, mintha a belsõ elcsuszna a felnin lévõ lyukhoz képest.
Nem tudom hogy sikerült-e érthetõen leirnom...
#5492
Írta 2011. február 08. - 22:10

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5493
Írta 2011. február 08. - 21:59

Mitõl lehet az hogy a szelepek egy idõ után "elferdülnek" a felnihez képest? Amikor bele rakom a belsõt, akkor szépen 90fokban állnak kifelé. De egy idõ után dõlni kezdenek, mintha a belsõ elcsuszna a felnin lévõ lyukhoz képest.
Nem tudom hogy sikerült-e érthetõen leirnom...

#5494
Írta 2011. február 08. - 20:40

Két versenyzõ maradt, szinte azonos árban:
-Maxxis CrossMark
-Schwalbe Smart Sam
csak a teljesítményt szem elött tartva melyiket vennétek? Egyelõre fõként városban lesz használva, mint azt írtam is, vagyis mindenes gumi lesz, ergo ha más tipusú felületre tévedek, akkor is ez maradna.
#5495
Írta 2011. február 08. - 13:06

én megoldotam még ano ahol én is elszáltam egy görény körforgalomba amikor nem jön semi kicsit gazos simán átmegyek rajta keresztbe csak a táblát kell kikerülni
de anyi belefér:D
ha nincs nagy forgalom ajánlom neked is a technikát még országutival is szoiktam ilyet csinálni télen is elszáltam abba a körforgalomba meg nyáron is nekem az nem fekszik a töbivel sem bajom kicsit döl kifele és ha nedves olyan mint a takony akármilyen gumid van inkáb átkroszozok rajta ugy is csak gaz van ott anak nem számit:D
Sajna ez a körforgalom be van ültetve középen nagy zöldségekkel, így nem akarok dzsungelharcolni és elég magas ill. murvás is.Amúgy tényleg könnyebb lenne értelmezni a mondandódat, ha használnál írásjeleket.Azért kösz a tippet.
#5497
Írta 2011. február 08. - 12:33


ha nincs nagy forgalom ajánlom neked is a technikát még országutival is szoiktam ilyet csinálni télen is elszáltam abba a körforgalomba meg nyáron is nekem az nem fekszik a töbivel sem bajom kicsit döl kifele és ha nedves olyan mint a takony akármilyen gumid van inkáb átkroszozok rajta ugy is csak gaz van ott anak nem számit:D
#5498
Írta 2011. február 08. - 11:57

Persze lehet a kanyarvételem sem az igazi, de ez akkor is egy szemét körforgalom.5-ön megyek keresztül melóba menet, majd vissza és a másik 4-nél sokkal jobban be lehet dönteni a gépet minden gond nélkül.
#5499
Írta 2011. február 08. - 08:33

#5500
Írta 2011. február 08. - 06:46

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!