Hmm.. tehát akkor inkább 2.1 az ideális. Nem akarom mindenáron meggyõzni magam, csak azért meg jóval jobban nézni ki a nagyobb, ha ennyit vesztek vele, hogy nem érné meg. Ahogy látom itt mindenki a 2.1-et ajánlaná nekem.
ezt neked kell eldönteni
én 1,5 slic gumival megyek aszfalton, és terepen is, és nálam a széles gumi az az 1,75. Volt ilyen méretben aszfalt gumim is, de most télen egy félterep landcrusier van fent, hogy a hóban is tudjak vele menni, akár erdõben is. Az 1,75 egy jó kompromisszum, az aszfalton is jó, meg terepen is elég jól gurul, meg elég ballonos. Az 1,5 kicsit jobb aszfalton, de terepen rosszabb, meg muszáj minden gödröt átugrani vele, nem lehet lazán odacsapni.
van itthon 1,9-es, meg 2,1-es terep gumi is, de azt csak maraton versenyre teszem fel, ahol 100% hegyi terep van
de mint mondtam, neked kell tudni, hogy mit vársz a gumitól, hol használod, és melyik tulajdonsága a hangsúlyos
És igen, a félterep gumit tényleg nem érdemes nagyon felfújni, Nálam az 1,75-ös landcrusierrel 3,5 bar elöl már túl sok aszfalton is (70 kg vagyok), ott már nagyon ráz merevvilávval, és ilyenkor nem is tapad túl jól, se aszfalton, se terepen.