Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5181
Posted 2011. April 04. - 19:56
amúgy hagyom így
végülis 3 féle km óra meg a gps is 970-980 közé mérte, pont jó lesz úgy nekem. ha meg netán mégis 1000 m az aminek annyinak kelle lenni, és mért 100 km-re megyek igazából 102-t akkor mi van ?
igazából csak az érdekelt hogy az 5mm különbség a beállításnál (mivel a macskaszem csak centit tud ugye) mennyi lesz mérésben
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5183
Posted 2011. April 04. - 18:29
és hogy befejezzem a sztorit
felpattintottam a montira vdo-t (nem emléxem mennyit vontam le a mért 2130 mm-bõl)
-természetesen ugyanzon 2 km kõ közt, a montin 970 m-t mért-
érdekességként a gps (bár annak sem feltétlen hiszek) 975-öt.
a kerekmeros dolog pontosabb, mint a gps... mar ha jol van beallitva nekem se tok pontos, de asszem ratekerek egy szigszalagot (a gurulgatos modszer annyira nem jott be). mennyit kell belole levonni? 4mm?
#5184
Posted 2011. April 04. - 18:05
Történt egy kis probléma
Na de legalább jó viszonyban vagyok a boltossal, visszaviszem, mert hiába B kat, ez azért eléggé gáz.
kieg: amúgy nem B-kat-ként vettem, vagyis nem lett kihangsúlyozva a vásárlásnál.
Visszavittem, szó nélkül visszavették, rendes a srác.
#5185
Posted 2011. April 03. - 19:27
felpattintottam a montira vdo-t (nem emléxem mennyit vontam le a mért 2130 mm-bõl)
-természetesen ugyanzon 2 km kõ közt, a montin 970 m-t mért-
érdekességként a gps (bár annak sem feltétlen hiszek) 975-öt.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5186
Posted 2011. April 03. - 16:54
Adott egy Conti Race King 2.2 B kategóriás hajtogatható gumiköpeny.
Tegnap megyek a géppel, semmi fura. Hazafelé az aszfaltos részen éreztem hogy kissé mintha ütne. Mondták hogy a kevlárost jól kell beigazítani, de haverom szerint simán elõfordulhat hogy a B kategóriás üt. Gondoltam ha így marad legfeljebb majd nem járok vele aszfalton Na, ma is megyek egy rövid kis földutas túrácskára, már amikor elindultam fura volt. Mentem pár km-t és a vázat úgy rángatta a gumi hogy a pedál 1-2cm-t mozdult oldalirányba. Huh mondom ennek a fele se répa, leszállok. Hát a gumi a race king feliratnál nõtt átmérõbben vagy 10-15mm-t, és a futófelület olyan szinten van oldalra elmászva hogy hol egyik oldalon egyenes az oldalfal, hol a másikon.
Conti B, én így szeretlek. Persze nem is vártam sokat egy B-stõl. Mondta haverom, aki évek óta veszi a B-set hogy lehet túl vékony az oldalfal, kirághatja a szövetváz a belsõt, vagy üthet kicsit. De ez azért kemény.
Na de legalább jó viszonyban vagyok a boltossal, visszaviszem, mert hiába B kat, ez azért eléggé gáz.
kieg: amúgy nem B-kat-ként vettem, vagyis nem lett kihangsúlyozva a vásárlásnál.
#5187
Posted 2011. April 02. - 23:29
Off:off
.... akkor azt a munkát nem fitezik ki, szóval ....
Ez Magyarország ! Magyar útépítésekrõl beszélünk. Itt mindent kifizetnek. Mindent. A minõséget itt soha, semmiben nem ellenõrizték. 2 régi bringás haver útépítõ vállalkozó. Minden részletét elmesélték a dolognak.
Amúgy, úgy tudom elképzelni a hibás km kimérést, hogy valami régebben épült útnál mérték ki rosszul. Gondolom, ma már gps-t használnak erre.
On.
Innentõl gumikról.
#5188
Posted 2011. April 02. - 16:58
Bringás haver útépítéseken dolgozott évekig, ez a szakmája. Én is kérdeztem már, mennyire pontosak a km jelzõ táblák. Jót röhögött ! Amilyen kedve van a csókának. Ha becsületes napja van, pontosan elhelyezi, ha szar napja van, csak úgy kb. odarakja.
A szalagos módszernél talán már tovább léptek.
off
Dolgoztam földmérõ segédként. Ha a földmérõ kitûzi hogy hova kell a km-kõ, akkor az pontos, mert vissza kell mérnie, és ha rossz helyre tûzi, akkor azt a munkát nem fitezik ki, szóval akkor onnantól már csak a kubikoson múlik, de nem látom miért függne a jó meg rossz naptól hogy 950, 1000, vagy 1050 méterre ássák be a követ, ha egyszer adott a jól látható karó. Tapasztalat hogy a földmérõ nem szivatja az építõt, de az kubikus szereti kibaxkodni a karókat ha útba van a "talicskának".
on
#5189
Posted 2011. April 01. - 23:53
A szalagos módszernél talán már tovább léptek.
#5190
Posted 2011. April 01. - 23:51
Schwalbe Tire Specs
A sebesség mindent megold.
#5191
Posted 2011. April 01. - 21:39
#5192
Posted 2011. April 01. - 21:36
Szerintem a többségünk a +/- 100 km-es hibától is nyugodtan tudna aludni
Ennyire centizni tényleg felesleges, én is csak azért mérem meg, mert egyszerûen jelentõs különbség van a különbözõ gyártók külsõi között
pl. a 2,1-es Continental Explorer és a 2-es Michelin XC Hard Terrain között 50 mm van, ami azért már elég sok (fõleg, hogy az utóbbi a nagyobb)
na így 1 hónap után csak az érdekesség kedvéért (bár lehet inkább a kmórás topikba kéne, de itt merült fel a mültkor)
a krossz bicón 700x42-es svábli x race-t 2238 mm-nek mértem (én madzaggal szoktam)
lett a vdo-mhoz konzol felraktam, de poénból fenthagytam a cateyet is a másik oldalon
a vdo-n 2235-öt állítottam (az ajánlott -4 mm ugye) a cateye-on 223 centit(azon csak centit lehet)
két kilóméterkõ közt a vdo 980m-t mért
illetve a cateye pont 1km-énél a vdo 1010 métert (tehát a cateye 970 m lett volna a két kõ között)
a kérdés csak az hogy a km kövek közt mennyi m az 1km ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5193
Posted 2011. March 31. - 21:42
#5194
Posted 2011. March 31. - 18:44
a Marathon amennyivel nehezebb annyival jobban birja a defektet is.
Ezért érdeklõdtem hogy mire kell neki. Nem mintha olyan zseni lennék, csak érdekel, hogy ezzel is okosodjak. A Michelint meg azért ajánlottam, mert nekünk eléggé bevált, igaz földúton nem mentem vele sokat.
#5195
Posted 2011. March 31. - 12:14
Hello
nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy Continentalnál mi ez a black chili keverék? ez pontosan mit takar és miért jó?
Kb.a Schwalbe EVO keverékkel hasonlitanám és nem csak a felsö réteg a "tapadós/puha" mit a schwalblinál (nincs kellemetlen meglepetés)
Kopás o.k. (Rubber Queeent használok)
#5196
Posted 2011. March 31. - 12:01
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5197
Posted 2011. March 31. - 11:57
Sziasztok!
Légyszíves mondjátok meg nekem hogy ezt a gumit mikor gyártották SCHWALBE MARATHON HS368 KÜLSÕ - Bringa Butik Webáruház
Nem tudom mire kell ez a külsõ, de kb hasonló kategória a Michelin Country Rock 1.75. Ugyanez a méret, de 200grammal könnyebb, és 3500 darabja. Terhelhetõsége is legalább ennyi, mert faterom 150kg-osan azt használta hátul 5-6Barra felnyomva, és tartós, és ritka a defekt.
http://ebike.hu/term...n country rock/
#5198
Posted 2011. March 31. - 11:13
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5199
Posted 2011. March 31. - 09:09
#5200
Posted 2011. March 31. - 07:45
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!