Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5041
Posted 2011. May 18. - 12:04

#5042
Posted 2011. May 18. - 11:20

A sebesség mindent megold.
#5043
Posted 2011. May 18. - 11:14

Kérdésem lenne: a montis szingós rendszereket ugyanúgy kell ragasztgatni mint az országútis testvéreiket?
Igen, ugyanúgy. Teljesen más a fizikája, mint az UST-nek, s simán lehet 1.2-1.5-ön használni, nem tud lefordulni köves terepen kanyarban. Az UST ugye 1.5-ön már odafigyelést igényel - bár a barátnõm gond nélkül így használja. A 2.2-eseket mi is 1.8-on használjuk (UST) és nincs velük semmi gond. Én vennék szingósat, annak ellenére, hogy baromi jó vele menni - iszonyat drága a gumi, s drága a kerék is, ha van pénzed, s nem sajnálsz 100 € összegeket guminként, akkor hajrá, de ez még nagyon high-end. És hát ugye szinte javíthatatlan, ha valami kivágja. Montis szingóból nincs egyelõre peremes a piacon, szóval nem tudod hagyományos felnivel használni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#5044
Posted 2011. May 18. - 08:25


#5045
Posted 2011. May 17. - 23:52

ja és, ha ilyen drága gumák, akkor legyen már a kontinensünkön gyártva. (Conti BC Handmade in Germany)
#5046
Posted 2011. May 17. - 22:52

Ha most építesz, Mavic 819 UST felniben érdemes gondolkodni, mert talán az egyik legjobb, belsõvel is elmegy.
#5047
Posted 2011. May 17. - 22:01


Kérdésem lenne: a montis szingós rendszereket ugyanúgy kell ragasztgatni mint az országútis testvéreiket? Aki esetleg használta már mindhárom rendszert (UST, szingós, hagyományos) írhatna röviden elõny-hátrány összehasonlítást. Egyenlõre maradok a hagyományos külsõ+belsõ rendszernél, de nem zárkózom el valamelyik újabb rendszer elõl sem. Versenykerékszettet építek, (tereptriatlonra) a max táv 60km, közepes poros gyökeres terepre elsõsorban.
#5048
Posted 2011. May 17. - 16:22

Gyakorlatban nem tudom mit jelent, de a marketing szöveg szerint 26%-al kisebb gördülési ellenállás, 30%-al nagyobb tapadás és 5%-al hosszabb élettartam (a korábbi Conti "Activated Silica" / ASC gumikhoz képest).
Akkor hogy tapadhat a másik?

A sebesség mindent megold.
#5049
Posted 2011. May 17. - 16:18

Schladmingban nyírtam õket egy hetet,meg livigno-ban egy hetet,de az elsõ gumiról még mindig nem kopott le az összes "szõr".

Mellesleg most néztem utána,h az új gépen lévõ maxxis gumik nehezebbek,mint a kaiser-em,szal lehet,h egyenlõre csak feldobom a kaisert.

Maxxis minion dh 2,5 --->1200 g/db kaiser----> 1000 g/db Asszem még jelentõs súlylefaragást tudok majd csinálni!

#5050
Posted 2011. May 17. - 15:46

#5051
Posted 2011. May 17. - 14:09

A continál mi pontosan a black chili? Olvasom, hogy kisebb ellenállás, jobb tapadás, stb, a szokásos marketing dumák. De van nekem belõle egy pár országúti gumim, ami nem teljesen ezt támasztja alá. Kisebb gördülési ellenállást, de gyengébb tapadást érzek nála, mint a 2500ft-os panaracer edzõgumijaimnál. Szóval?
Gyakorlatban nem tudom mit jelent, de a marketing szöveg szerint 26%-al kisebb gördülési ellenállás, 30%-al nagyobb tapadás és 5%-al hosszabb élettartam (a korábbi Conti "Activated Silica" / ASC gumikhoz képest).
#5052
Posted 2011. May 17. - 13:03

#5053
Posted 2011. May 17. - 11:58

A continál mi pontosan a black chili? Olvasom, hogy kisebb ellenállás, jobb tapadás, stb, a szokásos marketing dumák. De van nekem belõle egy pár országúti gumim, ami nem teljesen ezt támasztja alá. Kisebb gördülési ellenállást, de gyengébb tapadást érzek nála, mint a 2500ft-os panaracer edzõgumijaimnál. Szóval?
Tudtommal valamilyen bevonat, kezelés a gumin, kisebb gördülési ellenállás és kisebb tapadás IS. A marketinggel ellentétben. Mintha McGywer írta volna valahol...
#5054
Posted 2011. May 17. - 11:34

A sebesség mindent megold.
#5055
Posted 2011. May 17. - 11:17

THX
Apróban találtam egy pár állítólag 0 km-es rubber queen-t black chiliset! Nem tudjátok rá van írva? Vagy hogyan tudom megkülönböztetni a simától? Nem örülnék,ha a simát sóznák rám a másik árán. Meg mennyit kínáljak vajon érte. Azt kérte,h én mondjak árat.
Made in Germany az BC keverék.
#5056
Posted 2011. May 17. - 00:04

Persze. Csak még a bringa nem érkezett meg amihez rendeltem. (Hátra a 20as fogaskerék már megvan, de ez itt erõsen OFF.
)
Éreztem.

A sebesség mindent megold.
#5057
Posted 2011. May 16. - 23:37

Merevvillához fogod használni?
Persze. Csak még a bringa nem érkezett meg amihez rendeltem. (Hátra a 20as fogaskerék már megvan, de ez itt erõsen OFF.

#5058
Posted 2011. May 16. - 21:49

Enduro,light FR kategóriára milyen gumit tudtok ajánlani 2,35 -2,4-es méretben? Nobby nic-et nézegettem meg szóba jöhetne valami jó kis conti gumi is ,black chilis.
speci eskar
#5059
Posted 2011. May 16. - 21:44

THX
Apróban találtam egy pár állítólag 0 km-es rubber queen-t black chiliset! Nem tudjátok rá van írva? Vagy hogyan tudom megkülönböztetni a simától? Nem örülnék,ha a simát sóznák rám a másik árán. Meg mennyit kínáljak vajon érte. Azt kérte,h én mondjak árat.
nem biytos hogz rá van írva
ha nem bringáról bontott akkor dobozos kéne legyen
kinti online ára 40 euro/db , max 15 öt adnék a párért (itthoni listaára 20/db körül van/volt, de nem egz olzan gumi amiért kapkodnak)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5060
Posted 2011. May 16. - 21:28

Apróban találtam egy pár állítólag 0 km-es rubber queen-t black chiliset! Nem tudjátok rá van írva? Vagy hogyan tudom megkülönböztetni a simától? Nem örülnék,ha a simát sóznák rám a másik árán. Meg mennyit kínáljak vajon érte. Azt kérte,h én mondjak árat.