
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4681
Írta 2011. június 25. - 21:36

#4682
Írta 2011. június 25. - 21:09

Az aztán érdekes lenne. Mindenbõl vehetne újat, amire ránéznél.
Ez jó.


#4683
Írta 2011. június 25. - 20:46

Az aztán érdekes lenne. Mindenbõl vehetne újat, amire ránéznél.
Egy sokáig megbízhatónak tartott bolttal jártam úgy, hogy kb. 3-400km volt a bringában, amikor valamiért bementem hozzájuk, õk meg megszakértették, hogy elkopott az elsõ tárcsa és a lánc is csereérett. Idén meg miután csak õk voltak nyitva aznap, beugrottam megmutatni a hátsó váltómat, mert akadozott a defektjavítás után, erre nekiestek az elsõnek és még el is cseszték... :-(
ui: mielõtt valaki megint reklamálna a többszörös idézet hiánya miatt, jelezném, hogy kikapcsolt javascripttel nem igazán mûködik ez a funkció...
#4684
Írta 2011. június 25. - 20:44

Gyanítom nem Pécs közelében laksz, a Duna nem erre folyik, amúgy megnézném én is szívesen.
Ha fizeted az utam, kb. három-négy nap alatt el tudnék tekerni odáig... Csak kellene közben bringabiztos szállást találni. :-)
#4685
Írta 2011. június 25. - 20:33

Gyanítom nem Pécs közelében laksz, a Duna nem erre folyik, amúgy megnézném én is szívesen.
Az aztán érdekes lenne. Mindenbõl vehetne újat, amire ránéznél.

A sebesség mindent megold.
#4686
Írta 2011. június 25. - 19:55


#4687
Írta 2011. június 25. - 19:51


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4688
Írta 2011. június 25. - 19:33

Viszont kevésbé érzem stabilnak a gépet, ami betonon nem nagy gáz, de földúton elég kényelmetlen.
És persze kérdés, hogy ezzel a felniszalaggal nem lesz-e gondom késõbb.
#4689
Írta 2011. június 25. - 11:29

#4690
Írta 2011. június 25. - 11:21

#4691
Írta 2011. június 25. - 11:15

Milliméterek? Többesszámban? Olyan tárcsaféket még nem láttam... Ezen jó, ha 0.2-03.mm van a tárcsa és a fékpofák közt... Szóval elég macerás volt, de most jónak tûnik.Így már értem! Nálam a pálcika gyorszáras kerekeknél az segített, hogy forgattam a kónuszt (tehát magát a tengelyt), jó játék, de még mindig jobb mint féknyerget állítani. Ha már közelítesz a jó pozícióhoz, milliméterek is számítanak. A kerék rendesen legyen a helyén és a gyorszárat is rá szoktam húzni rendesen.
#4692
Írta 2011. június 25. - 11:11

Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Így már értem! Nálam a pálcika gyorszáras kerekeknél az segített, hogy forgattam a kónuszt (tehát magát a tengelyt), jó játék, de még mindig jobb mint féknyerget állítani. Ha már közelítesz a jó pozícióhoz, milliméterek is számítanak. A kerék rendesen legyen a helyén és a gyorszárat is rá szoktam húzni rendesen.
A többire amiket írtál: a Rock Shox villáknál ismert, hogy elsõ olajcsere után lesz jó - vidd olyanhoz, aki ért is hozzá (sajnos nagyítóval kell keresni), pedálból jót kell venni (az a legkevesebb), keréknél talán a felniszalag csere vagy igazítás (lyuk kivágás) segít (ha jól értem az vágta ki a belsõd).
#4693
Írta 2011. június 25. - 10:26

MIlyen bringa? Engem érdekelne..
Komolyra fordítva a szót, azok a dolgok amiket leírtál idegesítõ dolgok, és jogos, hogy egy félmillás bringánál nem szabadna elõfordulniuk, de ez vele jár olykor sajnos. Nekem is csípte már ki nem egyszer egy-egy rossz felniszalag a belsót, a zsír új gyorszár lazult fel pár nap alatt, és a pedál is viccelt már meg. A pedálon próbálj lazítani, akkor talán jó lesz. Ha ez vígasztal, a zsír új Reba villám megvétel óta szar volt, de nem akartam visszaküldenigariba, mert szezon közepe volt, és biztos voltam benne, hogy nem kapom vissza a következõ versenyre. Most csináltuk meg, tömítést kellett bele csináltatni, most már remélem jó lesz. Ne vegye el a kedved szerintem.
Hai Impact SL - és egyelõre úgy gondolom, hogy nem viccnek szántam. Vannak egyéb okaim is, de azok a biciklitõl függetlenek.
A pedált még tavaly kicseréltem, miután egy alkalommal kis híján egy kamion alatt kötöttem ki miatta. XLC volt egyébként, ami a Hai saját márkája. A villa nekem is egy Reba (SL dual air) és a tavalyi évet végigszenvedtem vele úgy, hogy alig volt hajlandó mozogni. Idén még olajcsere után sem javult, de sikerült kiakasztani a remote lockouttal, emiatt szétszedték, újra összerakták, azóta rendesen mûködik akkori is, ha 120+psi van mindkét kamrában. Elõtte meg 100psi körül sem mocorgott.
#4694
Írta 2011. június 25. - 10:19

MIlyen bringa? Engem érdekelne..off:
Ebbõl egy dolog következik: ami bajom egy év alatt volt ezzel a biciklinek nevezett ipari hulladékkal, jobban teszem, ha többé nem ülök rá. Félmillás bicikli, olyan balesetveszélyes pedálokkal, amikbõl sokszor nem lehetett kilépni, mert a stopli beakadt valahol a pedálba, állandó, idegesítõ, de beazonosíthatatlan zörgésekkel, az elsõ szétszedés-összerakásig szarul mûködõ elsõ villával, egy hét után szó szerint kiesni készülõ középsõ aggyal, lepattogzott festékkel meg a bánat tudja még hány hibával... Írtam a boltos srácnak, hogy ha kell, ingyen elviheti ha kell neki. Ha neki nem kell, akkor majd megírom, hova lehet érte jönni... részemrõl kösz, de ennyi volt... :-(

Komolyra fordítva a szót, azok a dolgok amiket leírtál idegesítõ dolgok, és jogos, hogy egy félmillás bringánál nem szabadna elõfordulniuk, de ez vele jár olykor sajnos. Nekem is csípte már ki nem egyszer egy-egy rossz felniszalag a belsõt, a zsír új gyorszár lazult fel pár nap alatt, és a pedál is viccelt már meg. A pedálon próbálj lazítani, akkor talán jó lesz. Ha ez víiasztal, a zsír új Reba villám (2009-es vagy '10-es) megvétel óta szar volt, de nem akartam visszaküldeni gariba, mert szezon közepe volt, és biztos voltam benne, hogy nem kapom vissza a következõ versenyre. Most csináltuk meg, tömítés kellett bele csináltatni, most már remélem jó lesz. Ne vegye el a kedved szerintem, késõbb megbánnád szerintem.
#4695
Írta 2011. június 25. - 09:59

Az új belsõ két hét után ugyanúgy, ugyanott ment szét. Annyi eltéréssel, hogy a felnivédõ most fel volt gyûrõdve a szelepnél.
-----------------------------
off:
Ebbõl egy dolog következik: ami bajom egy év alatt volt ezzel a biciklinek nevezett ipari hulladékkal, jobban teszem, ha többé nem ülök rá. Félmillás bicikli, olyan balesetveszélyes pedálokkal, amikbõl sokszor nem lehetett kilépni, mert a stopli beakadt valahol a pedálba, állandó, idegesítõ, de beazonosíthatatlan zörgésekkel, az elsõ szétszedés-összerakásig szarul mûködõ elsõ villával, egy hét után szó szerint kiesni készülõ középsõ aggyal, lepattogzott festékkel meg a bánat tudja még hány hibával... Írtam a boltos srácnak, hogy ha kell, ingyen elviheti ha kell neki. Ha neki nem kell, akkor majd megírom, hova lehet érte jönni... részemrõl kösz, de ennyi volt... :-(
#4696
Írta 2011. június 25. - 09:07

Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Nekem is volt hasonló problémám anno, alátéteket raktam be a tengelyre, és akkor nem ért hozzá.
#4697
Írta 2011. június 25. - 08:43

Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
gyorsszar kerulese

#4698
Írta 2011. június 25. - 08:39

Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Van ilyen trükk: pont annyira kell meghúzni a gyorszárat.
#4699
Írta 2011. június 25. - 08:05

Ha a tegnapi napot is beleszámítom, akkor kb. másfél órába telt, mire eltaláltam azt a pontot, ahol csendben van.érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket
De sikerült! :-)
#4700
Írta 2011. június 25. - 07:12

Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)OFF: Fékre van itt külön topik. Mininális 8as nekem mindig volt minden tárcsában és megoldottam, hogy ne súrlódjon. Ha csinálom, tudom mit kell csinálni, de leírni macera és hosszú.
Javaslom a féktopikot olvasásra, sokmindent leírtak már.
De nézem azt a topic-ot is, hátha...