Minden gond nélkül meg lehet fordítani.
Az nem számít, hogy az anyag elkezd nyúlni az egyik irányban, a megfordítás után pont ellentétesen? Nem csak a futófelületre gondolok, a belsejére is.
Minden gond nélkül meg lehet fordítani.
Pici segítséget kérnék a tapasztaltabbaktól. Három külsõ között vacillálok:
Maxxis High Roller XC
Maxxis Crossmark
Ritchey Z-max Premonition Pro
Köszi. Nekem az is infó lesz, ha az aszfalton való gördülésérõl beszámolsz (terepen biztos jobb, mind az XC Dry)
...na meg a valós szélessége is érdekel majd.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Pici segítséget kérnék a tapasztaltabbaktól. Három külsõ között vacillálok:
Maxxis High Roller XC
Maxxis Crossmark
Ritchey Z-max Premonition Pro
Most Michelin XC Dry2 van fent, egész jól elvagyok vele, de kellene egy lényegesen harapósabb külsõ. Egy egy túrán max. 10-20%-ot kell csak aszfalton menni, de azért nem akarom, hogy pont ez a rész legyen a "legemlékezetesebb".
A Ritchey-nek tetszik a mintázata, de kicsit keveslem az oldalsó bütykeit (gondolom a keréknyomos, vagy sodrós kanyarokban ez nem túl jó), a másik kettõnél ezek nem hiányoznak, de nem tudom, hogy melyiknek lenne kisebb a gördülési ellenállása.
Egyetlen kérdésem lenne még ezzel a témával kapcsolatban.
Schwalbe RR-t 300km használat után meg lehet fordítani, vagy nem kéne erõltetni a dolgot?
A sebesség mindent megold.
Én is így vagyok vele...Én nem fordítanám meg.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Áhá! Tiszta! Átjött! Köszi!Hogy jobban másszon.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
De ha úgy jobban gurul és jobban fékezhetõ is, akkor ki és minek rakja fel fordítva?
A sebesség mindent megold.
De ha úgy jobban gurul és jobban fékezhetõ is, akkor ki és minek rakja fel fordítva?...hátra fel lehet õket rakni úgy, mint az elsõt, akkor jobban gurulnak és fekezhetõek...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Nem tudom, mennyire látszik, NNic-eket így használom: http://img845.images...36/img6293u.jpg
Más technológia, így itt ez a helyes, másik gumiknál meg más, és nem kell foglalkozni azzal, melyiknél hogyan "nyílik" vagy záródik a mintázat? Na, legalább felpörgetem a topikot a hülyeségeimmel! :-)
A schwalbe gumikon igen (hátra fel lehet õket rakni úgy, mint az elsõt, akkor jobban gurulnak és fekezhetõek). Egyébként nem.Ahha, nekem kezd átjönni a lényeg azt hiszem.
Egy egyszerûsített ábrát rajzoltam, remélem jól értem.
Szóval ha jól értem, akkor az a lényeg hogy az elsõ gumin az oldalsó lamellák elõre fele nézve nyissanak, a hátsón pedig elõrefele nézve zárjanak.
Jól értem a dolgot?
A sebesség mindent megold.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Nobynál és Ralhpnál az oldalsó bütyköknél 3/4-ig van egy kis hasíték, elsõ keréken elõre felé van a hasíték,(fékezésnél-kanyarodásnál szét nyit, és nagyobb felületen kapaszkodik) hátsón hátrafelé.
Oké, akkor innentõl nem értem az egészet. :-) Mindegy, nem lényeges.
Na hála Istennek!Az úgy jó.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager