
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4481
Írta 2011. augusztus 12. - 17:10


#4482
Írta 2011. augusztus 12. - 16:50

#4483
Írta 2011. augusztus 12. - 16:05

#4484
Írta 2011. augusztus 12. - 15:42

#4485
Írta 2011. augusztus 12. - 15:34

pedig az...
bármit mondasz annál csak jobb lehet, bármilyen viszonyok közt
hát jelenleg continental x-king van rajta, de szerintem az ignitor ennél jobb volt pl kanyarban. sárban az x-kinget még nem próbáltam. bár az sem mindegy, hogy milyen sárról van szó. alföldi vendégmarasztaló dagonya vagy bükki saracska

#4486
Írta 2011. augusztus 12. - 14:00

szerintem ezt választom, continental eddig bejött. bár nekem a maxxis ignitorral sem volt bajom, még sárban sem.
pedig az...
bármit mondasz annál csak jobb lehet, bármilyen viszonyok közt

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4487
Írta 2011. augusztus 12. - 05:51

continental edge is tuti.
szerintem ezt választom, continental eddig bejött. bár nekem a maxxis ignitorral sem volt bajom, még sárban sem.
#4488
Írta 2011. augusztus 12. - 05:50

sváble jimmy...vagy big jim...valamelyiket még gyártják.
a jimmy-t még igen, a big jimet már nem lehet kapni. thx
#4489
Írta 2011. augusztus 11. - 22:42

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4490
Írta 2011. augusztus 11. - 21:39

sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
continental edge is tuti.
#4491
Írta 2011. augusztus 11. - 17:29

Mondjuk a te lejtõzési stílusodhoz cinkes a 1.5 bar. Még én is 1.8-al megyek, s még az is lekoppan néha.
Most 2bar volt benne

De szerintem elég gépbarátan lejtõzök, nem szoktam eszetlenül mindenen átmenni vagy legalább kimozgom, ahhoz képest, hogy mennyit és milyen gyorsan megyek lefelé elég kevés alkatrészt tettem tönkre.
A sebesség mindent megold.
#4492
Írta 2011. augusztus 11. - 17:09

Maxxis Medusa?
nézem, keresem, köszi!
Dante, errõl még nem hallottam, csekkolom. köszi neked is!
#4493
Írta 2011. augusztus 11. - 16:59

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4494
Írta 2011. augusztus 11. - 16:47

hogy sikerult?
Elég köves, sziklás, vízmosásos terepen jöttem lefelé, aztán az egyik vízmosás keresztezése közben felütöttem (mondjuk nem tûnt fel a szokásosnál nagyobb ütés). Szerintem egy nagyobb kõ lehetett. Elõször azt hittem szakadás, de utána láttam, hogy a gumi belsõ fele jobban sérült, mint a külsõ része ( a futófelület egy része ép maradt). Végülis ugyanúgy butil a belseje ezeknek is, mint amibõl az átlag külsõk vannak, az mondjuk érdekes, hogy szövet is elszakadt (lehet már fáradt volt? ).
A sebesség mindent megold.
#4495
Írta 2011. augusztus 11. - 16:23

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4496
Írta 2011. augusztus 11. - 16:15

#4497
Írta 2011. augusztus 11. - 14:46

sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
Maxxis Medusa?
#4498
Írta 2011. augusztus 11. - 14:03

sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
Panaracer Cinder Pro - kifejezetten erre való. Kõnehéz, rosszul gurul, ellenben tartós, s nagyon megbízható.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4499
Írta 2011. augusztus 11. - 13:32

#4500
Írta 2011. augusztus 11. - 12:44

esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx