Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4461
Posted 2011. August 11. - 12:36
Elnézést ha már kérdezték, de nem igazán találtam eddig.
Az érdekelne, hogy ilyen felnire milyen méretû köpenyt tudok feltenni: Jalco Disc DD 40, 700cx32h
Jelenleg ilyen van rajta: Kenda K1047, small black eight, 700cx32 kevlar.
Ugyebár a 32 a szélessége, s vajon fel lehet tenni rá 35-ket is vagy mennyi a max?
Elõre is köszi.
#4462
Posted 2011. August 10. - 20:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4463
Posted 2011. August 10. - 16:23
"Width Considerations" táblázat, a 25ös gumit a 13-17mm belsõ szélességû felnik kezelik le.
#4464
Posted 2011. August 10. - 15:52
700X25C külsõ gumi mérethez milyen méretû kereket (kerekeket) használhatok?
Rengeteg táblázatot találtam, de már nagyon nem tudok rajtuk kiigazodni, ezért kérek "profiktól" tanácsot.
Válaszokat elõre is köszi!
#4465
Posted 2011. August 09. - 09:35
Meg azért, hogy ha nem hibátlan az aszfalt akkor plusz tapadásod legyen.
De negatív minta nem okoz plusz tapadást egy negatív mintájú felületen. Ha kicsit sóderes, poros, akkor viszont jól jöhet.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4466
Posted 2011. August 08. - 18:44
MO-on hol az?
Kecskédi reptértõl Gánti elágazásig olyan tökéletes az aszfalt, hogy ihajj.
Gántig végig emelkedik alattomos módon, de visszafele jól meg lehet huzatni a bringákat, ha valaki szeret száguldozni.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4467
Posted 2011. August 08. - 17:01
MO-on hol az?Meg azért, hogy ha nem hibátlan az aszfalt akkor plusz tapadásod legyen.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4468
Posted 2011. August 08. - 16:46
Nincs. Valaki kiszámolta, hogy 150-el kellene repesztened vele (vagy valami hasonló irreális tempóval), hogy felússzon. Ez csak pszichológiai okokból van sok slick-en.
Meg azért, hogy ha nem hibátlan az aszfalt akkor plusz tapadásod legyen.
A sebesség mindent megold.
#4469
Posted 2011. August 08. - 15:21
Igaz. Slick guminál láttam negatív vízelvezetõ mintázatot (pl. Continental Sport Contact Tyre), annak még van értelme.
Nincs. Valaki kiszámolta, hogy 150-el kellene repesztened vele (vagy valami hasonló irreális tempóval), hogy felússzon. Ez csak pszichológiai okokból van sok slick-en.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4470
Posted 2011. August 06. - 10:33
#4471
Posted 2011. August 06. - 10:13
#4472
Posted 2011. August 06. - 01:02
#4473
Posted 2011. August 06. - 00:39
Autónál én is úgy tudom nem jó forgatni, mert szálszakadás lehet. A bütykök nem kopnak tõle gyorsabban, repedezés, letöredezés nem lehet amiatt, hogy az egyik irányban már futott?
Autónál szintén nem jó fordítva feltenni a vízelvezetés miatt, mert az abroncs belseje felé vezeti a vizet. Itt mennyire tervezik a gumikba a vízelvezetést és mennyit számít ha fordítva van felrakva?
Szerinted egy kerékpár fel tud úszni a vízen? Mekkora felületen érintkezik a talajjal egy autó és egy kerékpár gumi? Milyen mintája van az autóguminak (negatív?) és milyen egy terepguminak (pozitív)?
A sebesség mindent megold.
#4474
Posted 2011. August 06. - 00:32
#4475
Posted 2011. August 06. - 00:24
Autónál szintén nem jó fordítva feltenni a vízelvezetés miatt, mert az abroncs belseje felé vezeti a vizet. Itt mennyire tervezik a gumikba a vízelvezetést és mennyit számít ha fordítva van felrakva?
#4476
Posted 2011. August 06. - 00:09
Az nem számít, hogy az anyag elkezd nyúlni az egyik irányban, a megfordítás után pont ellentétesen? Nem csak a futófelületre gondolok, a belsejére is.
Ha tartósan 90-el mész mint egy autó akkor nehogy meg forgasd, mert sanszos a szál szakadás, addig viszont...
#4477
Posted 2011. August 06. - 00:03
Gyakorlatilag nem. Senkit nem ismerek, akinek azért ment volna tönkre a külsõje, mert forgatta.Az nem számít, hogy az anyag elkezd nyúlni az egyik irányban, a megfordítás után pont ellentétesen? Nem csak a futófelületre gondolok, a belsejére is.
A sebesség mindent megold.
#4478
Posted 2011. August 05. - 23:37
Minden gond nélkül meg lehet fordítani.
Az nem számít, hogy az anyag elkezd nyúlni az egyik irányban, a megfordítás után pont ellentétesen? Nem csak a futófelületre gondolok, a belsejére is.
#4479
Posted 2011. August 05. - 21:48
Pici segítséget kérnék a tapasztaltabbaktól. Három külsõ között vacillálok:
Maxxis High Roller XC
Maxxis Crossmark
Ritchey Z-max Premonition Pro
High Roller
Crossmark
#4480
Posted 2011. August 05. - 21:16
Köszi. Nekem az is infó lesz, ha az aszfalton való gördülésérõl beszámolsz (terepen biztos jobb, mind az XC Dry)
...na meg a valós szélessége is érdekel majd.
Valós szélességrõl nem tudok beszámolni, de próba alapján elég kicsi a gördülési ellenállása aszfalton, talán a Conti Race Kinghez tudnám hasonlítani.