Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4421
Írta 2011. augusztus 24. - 22:13
#4422
Írta 2011. augusztus 24. - 22:07
Na akkor egyelõre õ a befutó:
Big Apple City Reifen 2,15"
Aszfaltos túrához minek ilyen böszme gumi?
nagy kedvencem az 1.75ös michelin country rock. 1 bar-on 120kg-os pilótával, gyõrben a városban (padka fel, padka le) használva se ütöttem fel, kényelmes is volt. 2-3 bar-on már azért gurult is, de kényelmetlenebb is volt.
#4423
Írta 2011. augusztus 24. - 13:30
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4424
Írta 2011. augusztus 24. - 11:32
#4425
Írta 2011. augusztus 24. - 11:27
Szeptemberben megyek 1 napos Balaton körre. Kéne vennem hozzá valami 26-os, MTB aszfalt gumit, mert a Nobby megkínozna. Minimum 2.0-s legyen, mert a hurka ciki.
Ezeket néztem ki eleddig:
1. Big Apple City Reifen 2,00"
2. Sammy Slick RaceGuard 2,1"
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4426
Írta 2011. augusztus 23. - 22:48
Pihentetõ... jah mint benzines ronggyal ledörgölni a rákövült szingó ragasztót egy 20 éves felnirõl...
3X1 óra meló...
Pedig jó ötlet volt
Más (hátha kellenek majd valakinek ezek az adatok, saját mérés, kalibrált mérleggel):
Maxxis Advantage (2,1", hajtogatós, 60 TPI): 620 g; 638 g
Maxxis High Roller (2,1", hajtogatós, 60 TPI): 526 g; 557 g
Michelin Aircomp Latex (autószelepes, 26" x 1,9-2,2): 130 g; 137 g
Slime Smart Bike Tube (autószelepes, 26" x 1,75-2,125): 312 g; 324 g
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4427
Írta 2011. augusztus 23. - 22:31
Continental Mountain King 2.2 félig kopott ( nincs oldalfal védelem) vs Continental Exproler ProTection (Duraskin) 2.1 viszonylag újszerû
Ki melyiket választaná hátsó guminak mátra maratonra? Igazából a mountain kinget használom most, de félek a mátrán a köves részen elvérzik majd a vékony oldalfal miatt. Defektállósági szempontból a másik jobb választás lenne, viszont az meg nem éppen ideális köves terepre. A kettõt kéne összegyúrni.
#4428
Írta 2011. augusztus 23. - 19:18
Az igaz, látod. Pihentetõ elfoglaltság lehetett. :-) Ha esetleg maradt benne valami, az majd használat közben kipereg.
Pihentetõ... jah mint benzines ronggyal ledörgölni a rákövült szingó ragasztót egy 20 éves felnirõl...
#4429
Írta 2011. augusztus 23. - 17:07
#4430
Írta 2011. augusztus 23. - 16:49
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4431
Írta 2011. augusztus 23. - 16:15
Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.
A szemenként egyesével átmozgatva és csipesszel kicibálgatva tisztítható, de rámegy a délután.
Én D3-as brigéciollal (ami az ördög vaskarma, tudom
#4432
Írta 2011. augusztus 23. - 15:02
Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.
A szemenként egyesével átmozgatva és csipesszel kicibálgatva tisztítható, de rámegy a délután.
Nincs ötletem, eddig nekem csak a mechanikus eltávolítás mûködött vele szemben. A gumiról meg semmi nem szedi le.
A sebesség mindent megold.
#4433
Írta 2011. augusztus 23. - 14:32
Milyen anyagra ragadt rá?
Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4434
Írta 2011. augusztus 23. - 14:30
Nagy melegben kifolyt 2 dl latextejet, ami megszilárdult valamin, amin nem kellett volna, ti mivel oldanátok le? :-)
Milyen anyagra ragadt rá?
A sebesség mindent megold.
#4435
Írta 2011. augusztus 23. - 13:59
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4436
Írta 2011. augusztus 19. - 20:53
fasza tanulópénz volt.
#4437
Írta 2011. augusztus 19. - 16:21
Az kidörzsölés vagy elfékezés. Amikor még V-fékkel mentem, néha el tudtam durrantani, az csinált ilyet. A kidörzsölést pedig a kosz vagy a durva, rossz minõségû felniszalag okozhatja. És latexhez mindig használj bõségesen hintõport, sokkal érzékenyebb, mint a butil.
köszi, erre akkor figyelek.
kidörzsölõdés esélyes lehet, mert baromira mocorog a külsõ a kevlárszál+papírvékony oldalfal miatt.
max párszáz km lehet a belsõkben de már szépen végigmintázta a szövet...
Nem ott nyílt szét hosszában ahol odaverted? Csak azért kérdem, mert ilyet már láttam, nem csak latexszel.
belülre esõ kigyóharapás, onnantól kb. 20 centire vélhetõen az egyik oldalfalnál kb. 45°os szögben 1cm hosszú nyílás lett.
#4438
Írta 2011. augusztus 19. - 12:29
Fogsz egy régi szelepet, a tût rögzítõ csavar felett a tengely kiszélesedõ részét lereszeled, letekered az anyát.
A szeleptût átszúrod a belsõn, aztán valahogy belejátszod a szelepbe, rátekered a csavart és raksz a belsõre egy foltot.
zsenialis!
#4439
Írta 2011. augusztus 19. - 11:15
A szeleptût átszúrod a belsõn, aztán valahogy belejátszod a szelepbe, rátekered a csavart és raksz a belsõre egy foltot.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4440
Írta 2011. augusztus 19. - 10:59

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






