Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4421
Írta 2011. augusztus 16. - 13:12
a gumi tulajdonságaival tisztában vagyok, mert volt/van egy comp-om csak már nagyon a végét járja. most akkor lehet h pro-t veszek.
#4422
Írta 2011. augusztus 16. - 10:37
#4423
Írta 2011. augusztus 16. - 10:37
#4424
Írta 2011. augusztus 16. - 10:36
6-24hónap típustól függõen.A defektgátló lötyiknek mi a "szavatosságuk" a betöltést követõen?
Igen, a pro hajtogatós.Ritchey Z-Max Premonition Comp 26x2,1 ~670g
Ritchey Z-Max Premonition Pro 26x2,1 ~572g
Ritchey Z-Max Premonition WCS 26x2,1 ~520g
azt mondja már meg nekem vki, hogy a comp és pro között gyakorlatilag mi a különbség? a pro már hajtogatós? mert sehol nem találok róla infót. a pro árban durván 2x annyi mint a comp.
itt se látok utalást, sõt itt a pro nem is szerepel.
Ritchey Logic - Mountain - Tires - Z Max Premonition
hogy van ez?
A sebesség mindent megold.
#4425
Írta 2011. augusztus 16. - 10:26
Itt az elsõ véleményben utalnak rá, de lehet hogy õ is csak találgat.
#4426
Írta 2011. augusztus 16. - 09:08
Ritchey Z-Max Premonition Pro 26x2,1 ~572g
Ritchey Z-Max Premonition WCS 26x2,1 ~520g
azt mondja már meg nekem vki, hogy a comp és pro között gyakorlatilag mi a különbség? a pro már hajtogatós? mert sehol nem találok róla infót. a pro árban durván 2x annyi mint a comp.
itt se látok utalást, sõt itt a pro nem is szerepel.
Ritchey Logic - Mountain - Tires - Z Max Premonition
hogy van ez?
#4427
Írta 2011. augusztus 15. - 21:37
#4428
Írta 2011. augusztus 15. - 19:21
Úgy tûnik ez egy ilyen nap, mert nekem is az edzõ bringámon szakadt végig nyílegyenesen a latex. Mondjuk nekem elõtte lapos volt, átvizsgáltam, hogy van-e rajta lyuk, de semmit nem találtam. Visszaraktam, felfújtam, felvettem a mezemet, mire visszamentem már le volt eresztve.
Apropó, az mért van, hogy amikor nincs kerékben és fújom - mondjuk amikor megragasztom - egy idõ után kidudorodik egy helyen?
A hintõporos tippért köszi, mert sztem az eddigi két latex megsemmisítésem emiatt volt.
ott vekonyabb az anyag - lehet megkopott.
#4429
Írta 2011. augusztus 15. - 18:10
Apropó, az mért van, hogy amikor nincs kerékben és fújom - mondjuk amikor megragasztom - egy idõ után kidudorodik egy helyen?
A hintõporos tippért köszi, mert sztem az eddigi két latex megsemmisítésem emiatt volt.
#4430
Írta 2011. augusztus 15. - 12:21
olyan van, hogy felütött latex a felütés pillanatában a nyomás miatt máshol egyszerûen szétnyílik?
vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
annyira nyílegyenes a vágás, hogy tuti nem becsípõdés.
Nem ott nyílt szét hosszában ahol odaverted? Csak azért kérdem, mert ilyet már láttam, nem csak latexszel.
#4431
Írta 2011. augusztus 15. - 09:11
,...A kidörzsölést pedig a kosz vagy a durva, rossz minõségû felniszalag okozhatja
Ma reggel pont ez történt velem a tartalék V-fékes merevfarúmmal. Mázli, hogy épp ma reggel indulás elõtt eresztett le, így gyorsan tudtam javítani a felniszalagos problémát némi szigetelõ szalaggal és volt otthon szerszámom lefeszegetni a felnin nagyon passzentosan fent lévõ Richey Z-Max Premonition-t. (Ha mindez tegnap a pilisi túrán lett volna Visegrád körül, azt hiszem, kissé morci lettem volna...)
Felniszalag félrecsúszott 3 küllõnyi hosszon és a felnifurat kivágta/-dörzsölte egy helyen hosszában a belsõt.
#4432
Írta 2011. augusztus 15. - 08:56
olyan van, hogy felütött latex a felütés pillanatában a nyomás miatt máshol egyszerûen szétnyílik?
vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
annyira nyílegyenes a vágás, hogy tuti nem becsípõdés.
Az kidörzsölés vagy elfékezés. Amikor még V-fékkel mentem, néha el tudtam durrantani, az csinált ilyet. A kidörzsölést pedig a kosz vagy a durva, rossz minõségû felniszalag okozhatja. És latexhez mindig használj bõségesen hintõport, sokkal érzékenyebb, mint a butil.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4433
Írta 2011. augusztus 15. - 07:25
Köszi. Nekem az is infó lesz, ha az aszfalton való gördülésérõl beszámolsz (terepen biztos jobb, mind az XC Dry)
...na meg a valós szélessége is érdekel majd.
hali!
na megvolt a maxxis crossmark próba. kicsit aszfalt, kicsi terep. szerintem elég gyors külsõ, ellenben eléggé rázós, legalábbis a 2.2-es conti x-kinghez képest. kanyarban elég jó, de én úgy érzem, kell egy bizonyos sebesség, hogy tényleg jól fogjon. egyelõre ennyi, hegyre jövõ héten megyek, majd ott lesz rendesen letesztelve. a szélességét még nem mértem, majd reggeli után lecammogok.
#4434
Írta 2011. augusztus 15. - 07:04
#4435
Írta 2011. augusztus 15. - 01:32
vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
annyira nyílegyenes a vágás, hogy tuti nem becsípõdés.
#4436
Írta 2011. augusztus 12. - 18:44
A Maxxisoknál egyébként mi a helyzet a ráírt/valós szélesség terén?
aspennel tenyleg valos (ez az elso gumim, aminel igy van) - amugy ra is van irva az oldalara, hogy hol merve mennyi.
#4437
Írta 2011. augusztus 12. - 18:31
Szárazon halál lassú, nedves körülmények között nem tart rendesen, cserébe hamar eltömõdik, de legalább dögnehéz.
lehet, hogy hamar eltömõdik, de elég hamar tisztul is. mindegy, nekem nem volt vle ennyi bajom. az x-kingnél egybõl feltûnt, hogy kanyarban szépen csúszik. na majd most, a schwalbe black jack hátha jobb lesz.
#4439
Írta 2011. augusztus 12. - 18:16
Mi a baj az Ignitorral? Én vágtam kicsit a mintázaton, hogy nyitottabb legyen. A Kona Unit-om gyárilag ezzel volt szerelve, félsárguminak tettem félre. Ránézésre totál Conti Explorer koppintás, azzal nem volt semmi bajom.
Szárazon halál lassú, nedves körülmények között nem tart rendesen, cserébe hamar eltömõdik, de legalább dögnehéz.