Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4441
Posted 2011. August 12. - 17:10
#4442
Posted 2011. August 12. - 16:50
#4443
Posted 2011. August 12. - 16:05
#4444
Posted 2011. August 12. - 15:42
#4445
Posted 2011. August 12. - 15:34
pedig az...
bármit mondasz annál csak jobb lehet, bármilyen viszonyok közt
hát jelenleg continental x-king van rajta, de szerintem az ignitor ennél jobb volt pl kanyarban. sárban az x-kinget még nem próbáltam. bár az sem mindegy, hogy milyen sárról van szó. alföldi vendégmarasztaló dagonya vagy bükki saracska
#4446
Posted 2011. August 12. - 14:00
szerintem ezt választom, continental eddig bejött. bár nekem a maxxis ignitorral sem volt bajom, még sárban sem.
pedig az...
bármit mondasz annál csak jobb lehet, bármilyen viszonyok közt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4447
Posted 2011. August 12. - 05:51
continental edge is tuti.
szerintem ezt választom, continental eddig bejött. bár nekem a maxxis ignitorral sem volt bajom, még sárban sem.
#4448
Posted 2011. August 12. - 05:50
sváble jimmy...vagy big jim...valamelyiket még gyártják.
a jimmy-t még igen, a big jimet már nem lehet kapni. thx
#4449
Posted 2011. August 11. - 22:42
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4450
Posted 2011. August 11. - 21:39
sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
continental edge is tuti.
#4451
Posted 2011. August 11. - 17:29
Mondjuk a te lejtõzési stílusodhoz cinkes a 1.5 bar. Még én is 1.8-al megyek, s még az is lekoppan néha.
Most 2bar volt benne , pont indulás elõtt fújtam bele, mert zavart hogy pogózik aszfalton. És nem is a lejtõ legdurvább részén csaptam oda, inkább csak pechem volt. Pedig a kedvenc hátsó külsõm volt ez, egy csomó idõ lesz mire újra tudok koptatni magamnak egy ilyen gumit.
De szerintem elég gépbarátan lejtõzök, nem szoktam eszetlenül mindenen átmenni vagy legalább kimozgom, ahhoz képest, hogy mennyit és milyen gyorsan megyek lefelé elég kevés alkatrészt tettem tönkre.
A sebesség mindent megold.
#4452
Posted 2011. August 11. - 17:09
Maxxis Medusa?
nézem, keresem, köszi!
Dante, errõl még nem hallottam, csekkolom. köszi neked is!
#4453
Posted 2011. August 11. - 16:59
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4454
Posted 2011. August 11. - 16:47
hogy sikerult?
Elég köves, sziklás, vízmosásos terepen jöttem lefelé, aztán az egyik vízmosás keresztezése közben felütöttem (mondjuk nem tûnt fel a szokásosnál nagyobb ütés). Szerintem egy nagyobb kõ lehetett. Elõször azt hittem szakadás, de utána láttam, hogy a gumi belsõ fele jobban sérült, mint a külsõ része ( a futófelület egy része ép maradt). Végülis ugyanúgy butil a belseje ezeknek is, mint amibõl az átlag külsõk vannak, az mondjuk érdekes, hogy szövet is elszakadt (lehet már fáradt volt? ).
A sebesség mindent megold.
#4455
Posted 2011. August 11. - 16:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4456
Posted 2011. August 11. - 16:15
#4457
Posted 2011. August 11. - 14:46
sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
Maxxis Medusa?
#4458
Posted 2011. August 11. - 14:03
sziasztok!
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx
Panaracer Cinder Pro - kifejezetten erre való. Kõnehéz, rosszul gurul, ellenben tartós, s nagyon megbízható.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4459
Posted 2011. August 11. - 13:32
#4460
Posted 2011. August 11. - 12:44
esõs-sáros csúszós erdei ösvényekre milyen külsõt ajánlanátok? súly nem téma, gyorsaság sem, nem versenyre kell. mondjuk 10ezer alatt. thx