Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4401
Posted 2011. August 25. - 12:05

#4402
Posted 2011. August 25. - 11:02


"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4403
Posted 2011. August 24. - 22:13

#4404
Posted 2011. August 24. - 22:07

Na akkor egyelõre õ a befutó:
Big Apple City Reifen 2,15"
Aszfaltos túrához minek ilyen böszme gumi?

nagy kedvencem az 1.75ös michelin country rock. 1 bar-on 120kg-os pilótával, gyõrben a városban (padka fel, padka le) használva se ütöttem fel, kényelmes is volt. 2-3 bar-on már azért gurult is, de kényelmetlenebb is volt.

#4405
Posted 2011. August 24. - 13:30

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4406
Posted 2011. August 24. - 11:32


#4407
Posted 2011. August 24. - 11:27

Szeptemberben megyek 1 napos Balaton körre. Kéne vennem hozzá valami 26-os, MTB aszfalt gumit, mert a Nobby megkínozna. Minimum 2.0-s legyen, mert a hurka ciki.


Ezeket néztem ki eleddig:
1. Big Apple City Reifen 2,00"
2. Sammy Slick RaceGuard 2,1"
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4408
Posted 2011. August 23. - 22:48

Pihentetõ... jah mint benzines ronggyal ledörgölni a rákövült szingó ragasztót egy 20 éves felnirõl...
3X1 óra meló...
Pedig jó ötlet volt

Más (hátha kellenek majd valakinek ezek az adatok, saját mérés, kalibrált mérleggel):
Maxxis Advantage (2,1", hajtogatós, 60 TPI): 620 g; 638 g
Maxxis High Roller (2,1", hajtogatós, 60 TPI): 526 g; 557 g
Michelin Aircomp Latex (autószelepes, 26" x 1,9-2,2): 130 g; 137 g
Slime Smart Bike Tube (autószelepes, 26" x 1,75-2,125): 312 g; 324 g
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4409
Posted 2011. August 23. - 22:31

Continental Mountain King 2.2 félig kopott ( nincs oldalfal védelem) vs Continental Exproler ProTection (Duraskin) 2.1 viszonylag újszerû
Ki melyiket választaná hátsó guminak mátra maratonra? Igazából a mountain kinget használom most, de félek a mátrán a köves részen elvérzik majd a vékony oldalfal miatt. Defektállósági szempontból a másik jobb választás lenne, viszont az meg nem éppen ideális köves terepre. A kettõt kéne összegyúrni.
#4410
Posted 2011. August 23. - 19:18

Az igaz, látod. Pihentetõ elfoglaltság lehetett. :-) Ha esetleg maradt benne valami, az majd használat közben kipereg.
Pihentetõ... jah mint benzines ronggyal ledörgölni a rákövült szingó ragasztót egy 20 éves felnirõl...

#4411
Posted 2011. August 23. - 17:07

#4412
Posted 2011. August 23. - 16:49


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4413
Posted 2011. August 23. - 16:15

Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.
A szemenként egyesével átmozgatva és csipesszel kicibálgatva tisztítható, de rámegy a délután.
Én D3-as brigéciollal (ami az ördög vaskarma, tudom

#4414
Posted 2011. August 23. - 15:02

Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.
A szemenként egyesével átmozgatva és csipesszel kicibálgatva tisztítható, de rámegy a délután.
Nincs ötletem, eddig nekem csak a mechanikus eltávolítás mûködött vele szemben. A gumiról meg semmi nem szedi le.
A sebesség mindent megold.
#4415
Posted 2011. August 23. - 14:32

Milyen anyagra ragadt rá?
Öööö. Sikerült kiöntenem egy láncot vele. (ugyanabban a dobozban volt, mint egy kis flakon lötyi, ami a melegben kissé kinyílt, s kifolyt) Szépen megáll, modern szobor.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4416
Posted 2011. August 23. - 14:30

Nagy melegben kifolyt 2 dl latextejet, ami megszilárdult valamin, amin nem kellett volna, ti mivel oldanátok le? :-)
Milyen anyagra ragadt rá?
A sebesség mindent megold.
#4417
Posted 2011. August 23. - 13:59

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4418
Posted 2011. August 19. - 20:53

fasza tanulópénz volt.
#4419
Posted 2011. August 19. - 16:21

Az kidörzsölés vagy elfékezés. Amikor még V-fékkel mentem, néha el tudtam durrantani, az csinált ilyet. A kidörzsölést pedig a kosz vagy a durva, rossz minõségû felniszalag okozhatja. És latexhez mindig használj bõségesen hintõport, sokkal érzékenyebb, mint a butil.
köszi, erre akkor figyelek.
kidörzsölõdés esélyes lehet, mert baromira mocorog a külsõ a kevlárszál+papírvékony oldalfal miatt.
max párszáz km lehet a belsõkben de már szépen végigmintázta a szövet...

Nem ott nyílt szét hosszában ahol odaverted? Csak azért kérdem, mert ilyet már láttam, nem csak latexszel.
belülre esõ kigyóharapás, onnantól kb. 20 centire vélhetõen az egyik oldalfalnál kb. 45°os szögben 1cm hosszú nyílás lett.
#4420
Posted 2011. August 19. - 12:29

Fogsz egy régi szelepet, a tût rögzítõ csavar felett a tengely kiszélesedõ részét lereszeled, letekered az anyát.
A szeleptût átszúrod a belsõn, aztán valahogy belejátszod a szelepbe, rátekered a csavart és raksz a belsõre egy foltot.
zsenialis!
