
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4241
Posted 2011. September 28. - 10:10


#4242
Posted 2011. September 28. - 10:10

#4243
Posted 2011. September 28. - 09:47

26asos kereken? akkor ez ugy latszik kodolva volt... menetkozben is van, hogy eldurran? nem ultem volna a bringan, ha az elsokereken csinalja.
Latex után a következõ lépés ez lehet: Joes Rendszerek - No-Flats
Olcsóbban is kihozható persze, mondjuk ducktape körbe, aztán BMX felsõt hosszában szétvágsz a megfelelõ szélességre és azt feszíted fel a felnire. Gumi egyik fele a felnire felrak, defektgátló tej beönt, gumi másik fele felrak (szappanos vízre szükség lehet) és mûhelypumpa/kompresszor, majd - ideális esetben - defektproblémák elfelejt. ;-)
#4244
Posted 2011. September 28. - 09:08

nem durrant, meg semmi, egyszerûen csak kanyarban elúszott a hátulja, oszt annyi
#4245
Posted 2011. September 28. - 08:52

Az nem is igazi bringás, aki még nem járt így.
Próbáld ki országúti bringán, annak brutális hangja van.
hat a hangerovel nem volt gond, mivel epp kozelhajoltam hozza, es egy szuk panel-eloszobaban tortent.
He-he az utolsót Csesznekre le a murvás szerpentinen sikerült átélni, egy igazi éélméény volt...
Arn , milyen felniszalagod van? A gyári keréren nekem ilyen kemény kevlárszerû szalag volt az hamar kidörzsölte az állandó pumpálásra szoruló latexet. Aztán húztam rá egy olyat ami a "szûzhártya" Maxxisokhoz van csomagolva azzal jóval tovább bírták.
es ha az elsorol leesik a gumi, akkor mit csinalsz?
nem kemeny, illetve ellenorizni is szoktam, es ha osszegyurodott vagy ilyesmi, akkor inkabb lecserelem. amugy ha cserelem epp pl a bbb felet preferalom, mert az nem nyulik meg (szerintem epp amit irsz). hintoporozni is szoktam.
Nekem nagy keréken sincs vele gondom, még a 2,4es Maxxis Ardentben sem. Mindenbõl lehet selejt. Múlt héten a 40km-t futott CST robbant fel 4,5 baron a kezemben, az Ignitor le is ugrott, annak iszonyú laza a drótpereme.
ezek szerint akkor nem csak a latex csinalja... de annal gyakrabban elofordul? mindenesetre eddig vagy elrepedt, vagy kilyukadt, de olyan meg nem volt, hogy a defekt azonnal ledobja a kulsot. szerencse, hogy igy tortent. asszem amig nem csinalnak rendes 29er meretben, inkabb hanyagolom, ugyis maceras volt szerelni meg mindig pumpalni.
fura, mert terheles alatt sem volt a kerek, pedig a neveleges max nyomason vmi 100-130kgot is birnia kellene, ez meg alig volt fole fujva. lehet az a multkori kulso kihasadassal ez is megserult, es most "szaladt meg" nagyobb nyomasnal.
#4246
Posted 2011. September 27. - 21:37

Nekem nagy keréken sincs vele gondom, még a 2,4es Maxxis Ardentben sem. Mindenbõl lehet selejt. Múlt héten a 40km-t futott CST robbant fel 4,5 baron a kezemben, az Ignitor le is ugrott, annak iszonyú laza a drótpereme.
ez a normál 600 forintos CST belsõ?
Ma kicsit kúszott kanyarban aszfalton a race king. Pedig végre felnyomtam 2 Barra.

#4247
Posted 2011. September 27. - 21:28

26asos kereken? akkor ez ugy latszik kodolva volt... menetkozben is van, hogy eldurran? nem ultem volna a bringan, ha az elsokereken csinalja.
Nekem nagy keréken sincs vele gondom, még a 2,4es Maxxis Ardentben sem. Mindenbõl lehet selejt. Múlt héten a 40km-t futott CST robbant fel 4,5 baron a kezemben, az Ignitor le is ugrott, annak iszonyú laza a drótpereme.
#4248
Posted 2011. September 27. - 21:15


Arn , milyen felniszalagod van? A gyári keréren nekem ilyen kemény kevlárszerû szalag volt az hamar kidörzsölte az állandó pumpálásra szoruló latexet. Aztán húztam rá egy olyat ami a "szûzhártya" Maxxisokhoz van csomagolva azzal jóval tovább bírták.
#4249
Posted 2011. September 27. - 19:18

Az nem is igazi bringás, aki még nem járt így.robbant mar fel vkinek belso? ledobta a kulsot, szo szerint kirobbant a kerekbol. erdekes, hogy tobb helyen is kiszakadt, biztos a folt jobban osszefogta mashol, valahol meg tulsagosan elvekonyodott. szokas szerint kicsit tulfujtam, hogy helyere keruljon a kulso (4+ bar), a pudert takaritottam rola amikor tortent.
olyat szolt, hogy ugy csengett a fulem, mint a jatekokban, amikor a fuled mellett robban a granat. asszem egyelore ennyi volt a latex karrierje.

A sebesség mindent megold.
#4250
Posted 2011. September 27. - 19:16

#4251
Posted 2011. September 27. - 18:20


#4252
Posted 2011. September 27. - 17:43

olyat szolt, hogy ugy csengett a fulem, mint a jatekokban, amikor a fuled mellett robban a granat. asszem egyelore ennyi volt a latex karrierje.


#4253
Posted 2011. September 27. - 17:05

Víz alatt tartósan megnézve?
hat nana, hogy leeresztett - valszeg lottek a mai cangazasnak. viszont megvan a lyuk. erdekes, hogy csak bizonyos nyomas mellett ereszt

két schwalbe belsõt kukáztam nem rég, mert az elsõ útjukon kiszakadt tõbõl a szelep. az elsõ 5km-t, a hátsó 15km-t bírt.
szerintem gyártási hiba.
ja most látom, hogy neked a külsõ új. az hogy befolyásolta vajon?
nalam semperit volt ilyen 3-bol 2 rossz volt. bar mar osszerakas utan beszakadt a szeleptonel, es leeresztett.
#4254
Posted 2011. September 27. - 15:57

szerintem gyártási hiba.
ja most látom, hogy neked a külsõ új. az hogy befolyásolta vajon?
#4255
Posted 2011. September 27. - 15:53

Hogy szakadhat ki a szelep a belsõbõl úgy, hogy látszólag a külsõ nem mozdult el, rendesen 90 fokos szögben állt a szelep !?
Mert úgy már jártam, hogy mozgott a külsõ, folyamatosan egyre ferdébben állt a szelep és egyszer csak bumm. Ez o.k., ez tiszta helyzet.
Hátsó kerék, hosszú, meredek lejtõ alján történt.
A külsõ (Corratec) elsõ útja volt. Csak õ lehet a bûnös, mert elõzõ nap a régi kopott gumival még Dobogókõig elmentem minden gond nélkül.
De akkor sem értem .....
#4256
Posted 2011. September 27. - 15:42

ez az opcio erosen korlatozottan volt jelen
amugy tenyleg jo gumi, de en bena vagyok hozza, nem igazan tudtam kitapasztalni a hatarait. szamomra erthetetlen, hogy neha miert csuszik el szimpla poros bordan, utana meg az azott agyaggal eltomodott gumival siman lejovok a homokos lejton.
a mostani kombot elvileg jol ismerem, gyk a masik bringabol valo kulonbsegeknek kell kijonnie.
Én slic gumival szoktam terepezni, és persze csúszkál mint az állat sok helyen, de volt úgy hármas határ hegyen, hogy viszonylag nagy sár volt az út egy szakaszán, és felfelé méterre pontosan ott akadtam el vele, ahol egy mögöttem jövõ srác a traktor gumijával. Az élet tele van talányokkal

#4257
Posted 2011. September 27. - 15:10


a mostani kombot elvileg jol ismerem, gyk a masik bringabol valo kulonbsegeknek kell kijonnie.
#4258
Posted 2011. September 27. - 14:31

#4259
Posted 2011. September 27. - 13:05

a multkor megint beszopatott az aspen

#4260
Posted 2011. September 27. - 12:11
