Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4221
Írta 2011. október 03. - 15:45
#4222
Írta 2011. október 03. - 14:59
Elkezdtem a tubeless esitest (28 as kerek) probalkoztam 26 os belsovel de tul laza nem szorul ra a felnire eléggé.24 es belsovel lett a nyero es megerositettem meg egy 26 os felniszalaggal amit a belsore szoritottam ra. Atom jól tarjta a helyen a belsot nagyon kell cibalni hogy megmozduljon. Viszont a kulsoimet atvizsgalva lyukakat talaltam az oldalfalban(havertol kaptam a gumikat) így amig nem veszek uj gumit a projektet csusztatom.aki akarja folytathatja amit leirtam szerintem simán mukodik.
Ha csak tûszúrásnyiak a lyukak, a tej megoldja. Nekem a TL ready Schwalbe is ilyen volt.
#4223
Írta 2011. október 03. - 14:46
Szia!
Nekem volt conti sport contact 1.3-as és most schwalbe kojak 1.35-ös van. A Conti nagyon keskeny, majdnem olyan mint egy országúti külsõ. A schwalbe nekem sokkal jobban bejött, nagyobb a keresztmetszete, sokkal több levegõ kell bele. A contin kettõt nyomtam a pumpán és 6 bar volt. Én városban használom, a kojak jóval kényelmesebb szerintem és baromira tapad. Ezekre a jó kis bringa utakra és a többi jó minõségû pesti utakra teljesen bevált.
A defekt ill. kopásállósága állósága milyen a kojaknek?
#4224
Írta 2011. október 03. - 13:25
Ráadásul egy cannondale badboyra kell amit gyárilag is ezzel szerelnek
#4225
Írta 2011. október 03. - 13:18
Nekem volt conti sport contact 1.3-as és most schwalbe kojak 1.35-ös van. A Conti nagyon keskeny, majdnem olyan mint egy országúti külsõ. A schwalbe nekem sokkal jobban bejött, nagyobb a keresztmetszete, sokkal több levegõ kell bele. A contin kettõt nyomtam a pumpán és 6 bar volt. Én városban használom, a kojak jóval kényelmesebb szerintem és baromira tapad. Ezekre a jó kis bringa utakra és a többi jó minõségû pesti utakra teljesen bevált.
#4226
Írta 2011. október 03. - 12:39
Slick gumi vásárlás elött állok 4 között hezitálok ha tud valaki segiteni légyszives irjatok elöre is köszönöm
Szóval a 4 gumi természetes 26-os
schwalbe kojak1,3
michelin xcr road vagy xc road 1,4
bontrager road warrior 1,25
continental sportcontact 1.3
Ha valaki használta bármelyiket irja le a véleményét mind a tapadás,gördülékenység ill a kopás
#4227
Írta 2011. október 01. - 18:05
#4228
Írta 2011. szeptember 29. - 20:26
Sziasztok!
Mi a különbség a drótos és az összehajthatós külsõk között. Mi szól az egyik ill. a másik mellett? Elõny hátrány?
a hajtogatós elõnye, hogy könnyebb ill. könnyebb szállítani
hátránya, hogy drágább, ill. felrakásnál egy picit többett kell vele bûvészkedni, de nem vészes
#4229
Írta 2011. szeptember 29. - 20:17
Mi a különbség a drótos és az összehajthatós külsõk között. Mi szól az egyik ill. a másik mellett? Elõny hátrány?
#4230
Írta 2011. szeptember 29. - 20:05
#4231
Írta 2011. szeptember 29. - 19:17
#4232
Írta 2011. szeptember 29. - 19:13
Már többször leírtam, úgy tudja törvényesen megcsinálni, hogy csoportmentességet kér és bizonyítja, hogy ez jó a piacnak. Egyéb esetben sehogy. De 99,99%-ra biztos vagyok benne, hogy nem rendelkezik ezzel, mivel amerikai cég és fogalma sincs arról, hogy sérti az európai versenytörvényt (még az európai cégek sem tudják általában). Kevesen ismerik a pontos törvényt és még senki nem dobta fel õket az Eu-s versenybizottságnál, õk meg ilyen kis ügyekkel maguktól nem foglalkoznak.erre amugy kivancsi lennek, hogy egy egyseges piacnak szamito helyen (mint amilyen az eu), ezt hogy lehet megcsinalni. ertem en, hogy vedi a sajat halozatat, de epp azaz egyseges versenypiac lenyege, hogy mindegy, hogy honnan veszem meg (ahol olcsobban hozzajutok).
A sebesség mindent megold.
#4233
Írta 2011. szeptember 29. - 19:00
#4234
Írta 2011. szeptember 29. - 18:45
Nem tudom mekkora az esély rá, szerintem nulla, hogy itthon ilyet kapjál. Én a helyedben megnézném a Schwalbe Duranokat, esetleg a Conti választékot, vagy megpróbálnám netrõl megrendelni a Specit, bár az úgy olcsó nem lesz, az tuti
#4235
Írta 2011. szeptember 29. - 13:23
Köszi a részletes leírást, Arn!
Én az X King mellett tettem le a voksomat, mire szükség lesz rájuk, remélem meg is érkeznek!
azt is szivesen kiprobaltam volna, a sulyat kiveve nagyon szimpatikus. mire ezek elkopnak remelem lesz belole konnyebb verzio
#4236
Írta 2011. szeptember 29. - 12:46
Én az X King mellett tettem le a voksomat, mire szükség lesz rájuk, remélem meg is érkeznek!
#4237
Írta 2011. szeptember 29. - 12:45
#4238
Írta 2011. szeptember 29. - 09:38
Specialized kerékpár alkatrészek : All Condition Armadillo Elite
Mondjuk az is igaz, hogy az online magyar katalogus nem is adja ki a ruhazatot, amibol viszont (szerencsere) viszonylag szeles kinalatot lehet itthon talalni. Ertem en, hogy kicsi a piac meg arakra erzekeny, de ha mar forgalmaznak egy markat, illene az egyik legjobb 28-as orszaguti kulsot nem kihagyni.
#4239
Írta 2011. szeptember 28. - 18:53
Arn!
Honnan rendelted a 29"es gumikat? majd mesélj, milyenek!
Köszi
no elso benyomas megvan (aspen+latex vs ralph+ron+butil 29er)... tomegben kb egy 20 dekaval "lettem" nehezebb, az aspen+latex kombohoz kepest. fura modon aszfalton mintha jobban gurulna, de mindenesetre nincs nagy differencia kozottuk. terepen mar kicsit mas a helyzet, egyreszt szvsz a latex hianya miatt, masreszt, hogy butykosebb a gumi, es lazabb talajon sokkal erosebben no meg az ellanallasa. a masik, hogy a ron es a ralph is olyan, hogy terhelesre "beleharap" a talajba, igy es ezt kaptatokon nagyon erezni (de lehet a plusz suly hatasa is). tekerhetosegben jelentos kulonbseg nincs kozottuk, de azert inkabb az aspenre szavaznek osszessegeben, erosen terepfuggo.
tapadas, fekezhetoseg, kiszamithatosag teren viszont nem egy ligaban jatszanak... a 26os ron+ralph kombora atulve az volt a benyomasom, hogy ez az aspen milyen baromi jol tapad. aztan persze jottek a hatulutok, hogy szarul fekezheto (hatul foleg), neha olyanokat csinalt, amire egyaltalan nem szamitottam, foleg, amikor oldalra indult meg. igy 29eren a ron+ralph meg meggyozobb. probaltam kritikusabb terepekre vinni, de majd biztos hosszabb ido alatt ullepszik le a dolog. laza, sodrodos reszeken sokkal magabiztosabb, es olyan helyeken, ahol az aspennel nem is lehetett a hatsot fekezni, illetve mar megcsuszott, itt vigan lassitottam, alig kellett az elsofekkel korrigalni. jottem le homokos, hatra-kiulos reszen, ez is blokkolt, de ahogy felfel engedtem, kontrollalhato maradt a dolog. az elsokerekrol ne is beszeljunk - az aspen alacsonyabb sebessegnel es terhelesen nem megtapadt, hanem megcsuszott, inkabb csak "atlendulni" lehetett bizonyos helyeken. ez ott volt veszelyes, ahol teli volt kimosassal es keskeny bordakon kellett kozottuk lassan lavirozni. volt, hogy egyszeruen belecsusztam a kimosasba, es majdnem atbuktam a kormanyon. most no problemo, arra ment, amerre iranyitottam.
roviden, egyelore nagyon biztato, szerencsere at lehetett koltoztetni a 26oson bevalt tulajdonsagokat, mintha regi ismerost udvozoltem volna, hiaba teljesen mas a bringa geometriaja (stumpjumper fsr 140mm vs giant xtc 29er).
#4240
Írta 2011. szeptember 28. - 16:48
Tire Sizing Systems nézd meg a táblázatban mi a minimális méret ami még biztonságosan rámegy a felnidre és aszerint keress minél keskenyebbet.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






