Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4201
Posted 2011. September 28. - 16:24
#4202
Posted 2011. September 28. - 16:20
#4203
Posted 2011. September 28. - 16:17
#4204
Posted 2011. September 28. - 16:14
Nem árt még egy kompresszor, fõleg elsõ felfújáskor, és olyan helyen csináld, ahol nem sajnálod a falakat
Nekem így is kb 2 naponta teljesen leeresztett, de lehet hogy a felni+gumi kombóm volt rossz..
#4205
Posted 2011. September 28. - 16:08
(annyit tudok hogy a felni peremeig kell erjen a vagott belso hogy a kulso pereme szepen ra tudjon fekudni hogy szigeteljen)
Kozben erkezett valasz irok privatot
#4206
Posted 2011. September 28. - 16:08
A BMX-es belsõs megoldást nem ajánlom, én rengeteget szívtam vele. Legalább 3szor ledobta a külsõt, volt hogy kanyarban elsõ kerékrõl... xc717 felnin maxxis ignitor volt. Össze is b@sz mindent a lötty, mire rendesen tömít. Nekem egy éve van latex, eddig semmi gond.Latex után a következõ lépés ez lehet: Joes Rendszerek - No-Flats
Olcsóbban is kihozható persze, mondjuk ducktape körbe, aztán BMX felsõt hosszában szétvágsz a megfelelõ szélességre és azt feszíted fel a felnire. Gumi egyik fele a felnire felrak, defektgátló tej beönt, gumi másik fele felrak (szappanos vízre szükség lehet) és mûhelypumpa/kompresszor, majd - ideális esetben - defektproblémák elfelejt. ;-)
Ha érdekel a löttyös téma, van bontatlan átalakítóm valahol (szalag+szelep) és még egy fél flakon lötty, írj privit
#4207
Posted 2011. September 28. - 15:31
most nincs elottem hogy hany barra van kiirva.de akkor nekivagok max teszek bele kulsot ha nem jon ossze.milyentejet ajanlotok (azert lenyen olcso)?
Jó az oldalfaluk hozzá. No-flats tejet rakjál bele.
A sebesség mindent megold.
#4208
Posted 2011. September 28. - 15:08
#4209
Posted 2011. September 28. - 15:03
outi nal is lehet getto tubeless esiteni? Lenne egy continental city es sport contaktom.es lenne hozza 26 os belsom is amit felni tomitesnek hasznalnek.szerintetek az elobb emlitett ket kulso tartana a 6-7 bart ha tejjel rasegitenek?
city contact az csak 1,5-ösben van nem?
Abba nem is lehet 6-7 bart fújni, és elég bele 3,5 max 4 bar.
Amúgy kurva jól bírja, az enyében 10-11 ezer kilométer van és még simán van rajta minta, tök jó állapotban van, szerintem még több ezret el fog menni.
#4210
Posted 2011. September 28. - 14:56
De az elobb emlitett kulsok jok lehetnek vagy nagyon porozus az oldalfaluk?
#4211
Posted 2011. September 28. - 14:06
outi nal is lehet getto tubeless esiteni? Lenne egy continental city es sport contaktom.es lenne hozza 26 os belsom is amit felni tomitesnek hasznalnek.szerintetek az elobb emlitett ket kulso tartana a 6-7 bart ha tejjel rasegitenek?
Felrakni nem biztos, hogy egyszerû lenne. Defektnél mindenképpen rá kéne fújni, mert gyorsan elszáll pár bar. Ugyanúgy szét tudod verni a felnit, mintha belsõ lenne benne.
A sebesség mindent megold.
#4212
Posted 2011. September 28. - 13:48
#4213
Posted 2011. September 28. - 11:27
Az lehet, de a mellékelt fotón mintha defektet láttunk volna. :-D Tréfát félretéve, majd új külsõ vásárlását tervezed valamikor, szerintem érdemes mindjárt egy rendes UST-s külsõt venni (egyenlõ: ne ilyen oldalfalán aranyfüst-vastagságú és persze árú PaceStar-os fecskét) és elgondolkodnod egy ilyen tubeless átalakításon. Imádni fogod, kényelmes lesz és megbízható. A Giant-féle P-XC2 felnik könnyen és problémamentesen átalakíthatóak egy jó külsõvel, ha hihetünk a hozzászólóknak.
Különben pont nálad furcsállom nagyon, hogy még nem lépted meg eddig a tubeless-t, annyi minden bicajt és bringaipari technikát/újdonságot kipróbáltál már! ;-)
regen gondolkodtam rajta, de a sok erv-ellenerv utan ugy dontottem, hogy nem. ha nem kellene koklanyolni (ust felni+kerek), akkor valszeg meglepnem.
#4214
Posted 2011. September 28. - 10:55
ez a normál 600 forintos CST belsõ?
Ma kicsit kúszott kanyarban aszfalton a race king. Pedig végre felnyomtam 2 Barra. Eddig még soha nem volt benne ennyi.
Fogalmam sincs milyen, ezzel szerelték gyárilag a Kona Unitom. 170g volt 29"-es méretben.
#4215
Posted 2011. September 28. - 10:54
latexet nem a defektek miatt hasznaltam
Az lehet, de a mellékelt fotón mintha defektet láttunk volna. :-D Tréfát félretéve, majd új külsõ vásárlását tervezed valamikor, szerintem érdemes mindjárt egy rendes UST-s külsõt venni (egyenlõ: ne ilyen oldalfalán aranyfüst-vastagságú és persze árú PaceStar-os fecskét) és elgondolkodnod egy ilyen tubeless átalakításon. Imádni fogod, kényelmes lesz és megbízható. A Giant-féle P-XC2 felnik könnyen és problémamentesen átalakíthatóak egy jó külsõvel, ha hihetünk a hozzászólóknak.
Különben pont nálad furcsállom nagyon, hogy még nem lépted meg eddig a tubeless-t, annyi minden bicajt és bringaipari technikát/újdonságot kipróbáltál már! ;-)
#4216
Posted 2011. September 28. - 10:52
Latex után a következõ lépés ez lehet: Joes Rendszerek - No-Flats
Olcsóbban is kihozható persze, mondjuk ducktape körbe, aztán BMX felsõt hosszában szétvágsz a megfelelõ szélességre és azt feszíted fel a felnire. Gumi egyik fele a felnire felrak, defektgátló tej beönt, gumi másik fele felrak (szappanos vízre szükség lehet) és mûhelypumpa/kompresszor, majd - ideális esetben - defektproblémák elfelejt. ;-)
NoTubes Yellow tape + vagy veszel szelepet, vagy ha van rossz belsõd, akkor körbevágod és azt teszed be, persze menetes kell hogy legyen, különben nem tudod rászorítani a szeleptõ gumiját a lukra. A szétvágott belsõ vagy a szelepes gumiszalagot totál feleslegesnek érzem. Ha nem hegesztett a felni illesztése, akkor ott kell még valamivel letömíteni, más gond nem nagyon lehet.
#4217
Posted 2011. September 28. - 10:23
26asos kereken? akkor ez ugy latszik kodolva volt... menetkozben is van, hogy eldurran? nem ultem volna a bringan, ha az elsokereken csinalja.
26oson, igen. Egyszer volt menet közben is, de akkor ki volt kicsit hasadva a külsõ is (Race King), valószínûleg az okozta.
#4218
Posted 2011. September 28. - 10:10
#4219
Posted 2011. September 28. - 10:10
#4220
Posted 2011. September 28. - 09:47
26asos kereken? akkor ez ugy latszik kodolva volt... menetkozben is van, hogy eldurran? nem ultem volna a bringan, ha az elsokereken csinalja.
Latex után a következõ lépés ez lehet: Joes Rendszerek - No-Flats
Olcsóbban is kihozható persze, mondjuk ducktape körbe, aztán BMX felsõt hosszában szétvágsz a megfelelõ szélességre és azt feszíted fel a felnire. Gumi egyik fele a felnire felrak, defektgátló tej beönt, gumi másik fele felrak (szappanos vízre szükség lehet) és mûhelypumpa/kompresszor, majd - ideális esetben - defektproblémák elfelejt. ;-)